Mun uskonto on Vaasan Sport ja mekka Vaasa Areena
Tässä kun lukenut taas näitä kymmeniä itekemisiä RA:a kohtaa, niin ei todellakaan tarvitse miettiä, miksi Suomessa useimmilla paikkakunnilla katsomolutuuri on niin kuollutta ja niin kaukana esimerkiksi länsinaapuristamme. Porukka menee hiljentymään hallille, niinkuin kirkkoon. Jos käyttäydyt tästä poiketen, saat leiman ottikkoon ja katotaan kieroon. Täällä kirjotetaan, että voi sitä tunnetta näyttää muutenkin kuin agressioiden kautta. Erittäin totta, mutta väitän silti, että missään muuaalla Suomessa (ainakaan mestis-tasolla), kuin Vaasassa, ei oikeasti olla niin täysillä siinä touhussa mukana. Tuntuu, että näitä muita ei edes harmita, jos joku matsi tulee turpaan tai tiputaan ja ollaan pelattu päin persettä jne. On semmosta so not meininkiä. Mua ainakin sylettää ihan hulluna tää oman joukkueen rämpiminen, hyvä etten itkua tuherra tälläkin hetkellä. On sitä ilon kyyneleitäkin sitten puolestaan saanut vääntää hienojen voittojen päätteeksi.
No niih, siellä aletaan kuitenkin heti keulimaan, että hanki elämä... No mulla on kyllä ihan mallikas elämä, johon toki Sport kuuluu yhtenä keskeisenä osana mukaan. Säälittävää tai ei, mutta minkäs mahtaa. Kai sitä on Pilvilammen veteen sekotettu jotain seerumia, että meistä tämmösiä tullut. Skidistä asti sitä on jo oppinut, että kun lätkästä on kyse, on vain Sport.