Onpa puupää leikellyt viestini kivasti omaan viestiinsä sopivaksi.
Eikö olekin harmi, että sopivia asioita sanomalla (kirjoittamalla) antaa tietyn kuvan omista mielipiteistään.
Joskus erehdyin luumemaan sinuakin kovan pelin ystäväksi. Mutta sinulle on siis kovaa peliä pelin jälkeen tapahtuva kopauttelu. Auta armias jos ajetaan pelin ollessa käynnissä, niin herran täällä itkee suu vaahdossa tuomarilinjasta, kahvasta, sikailusta ja mitä nyt ikinä keksiikään.
Selitetään taas hieman alusta. Minä olen olen tuominnut nuo kiekottoman pelaajan taklaukset ja verrannut niitä katkoilla tapahtuviin temppuihin. Tässä nokkelimmat huomaavat, että näin olen myös tuominnut pelin jälkeen tapahtuvat törmäilyt. Syy on vielä molemmissa sama, loukkaantumisriski kasvaa kun toinen ei voi olla varuillaan.
Varakkaan teko (vaikka sitä en nähnyt olekaan) oli selvä ylilyönti, mutta minä en edelleenkään ole niitä toivonut ole, se olit sinä itse. Ylilyönneiksi lasken myös maalin jälkeiset kyynärpäätaklaukset, kiekolla päin ampumiset ja kiekottoman miehet taklailut (riippuen toki tapauksen tahallisuusasteesta). Minä olisin voinut elää ilman näistä ensimmäistäkään vallan mainiosti. Voi silti olla että enemmän minua harmittaisi jos tilasto olisi HPK:lle puhtaasti 4-0.
Vastustan SM-liigan tapaa loukkaantumisten käyttämistä rangaistusperusteena ja kannatan tappeluista pelkkää viiden minuutin jäähyä ja thats it. Kuitenkaan en halua, että kyseisiä sääntöjä aletaan kesken pudotuspelisarjan noudattamaan vain kannattamaani joukkuetta vastaan. Jos tämä on jollekin tuuliviireilyä, niin so be it.
Ymmärrän että voi olla että on liikaa vaadittu, jos joskus puhutaan siitä mitkä säännöt liigassa nyt ovat ja mitkä niiden pitäisi minun mielestäni olla, molempia kun tulee harrastettua.
Olet kyllä aikamoinen tuuliviiri mielipiteissäsi, verratuna muihin ketjuihin, esim NHL puolella.
NHL:ssä on eri säännöt ja linjaukset, joten jos arvioidaan eri tekojen sääntöjenmukaisuutta ja vastaisuutta, niin ilman muuta niissä on helvetin suuria eroja.
Sinänsä tietenkin olet oikeassa, että kannatamani Detroit Red Wings tunnetaan ylikovista ja joskus jopa väkivaltaisista otteistaan ja näitä joutuukin jatkuvasti olemaan puolustelemassa.