Kiitos Sport!
Huhhuh! Eilen tuli taas tunne, että on uskomattoman hienoa olla fani. Kiitos Sport! Monta sataa kilometriä autossa, mutta kyllä oli sen arvostakin. Olis saattanut olla aika möksyilyä takasintulomatka, jos lopputulos olisi ollut toinen. Viimeksi Turussa harkkamatseissa meinasi olla yhtä hieno fiilis kun kyykytettiin liigajengejä, mutta eilen oli kuitenkin kyseessä tosipelit, joten aika sanoin kuvaamaton pöhinä oli!
Itse pelistä vielä muutama sekalainen huomio:
-Hienoa oli nähdä, että Sportkin osasi pelata ajoittain "taviskiekkoa". Ei höntsäilty liikaa, aina oli ukkoja pelin alla, ei päästetty vastustajaa moniinkaan ylivoimahyökkäyksiin jne.
-Cloutier oli paska. Taas. Tulee jotenkin mieleen Halloun; ekassa matsissa aivan huikee esitys ja kun nimi on paffissa, osoittautuu ukko täydeksi flopiksi. Uskomatonta, että Tamilla löytyy luottoa vieläkin. Pelaa kuitenkin varmaan puolet pelistä...
-Aku oli hyvä. Tack!
-Ensimmäistä kertaa näin, että puhumalla saadaan pelaajalle rangaistus ja vielä suihkukomennus. "Voi kun käsi on pipi, melkein jäi jälkikin." Minuutin antoi Laitinen robottien selitellä ja sitten Fadu suihkuun. Ei näin. Eikös rangaistus kuuluisi tulla teosta eikä seurauksesta? Mitä muut mieltä? Itse en tilannetta nähnyt, joten tästä kai pitäisi olla aivan hissukseen, mutta jotenkin tuntui tilanne kovin koomiselta. Voisi joku paremmin tilanteen nähnyt hieman kertoa mitä siinä oikeastaan tapahtui.
-Samaa mieltä Jukuri-kirjoittajien kanssa, että jäähy jatkoerässä oli linjasta poikkeava. Sport kiittää, Sport tackar. Molemmille olisi voinut jo paljon aikaisemmin viheltää, mutta linja oli sentään pitkän tovin ottelussa tasapuolinen. Siihen harva tuomari nykypäivänä yltää :)
-C´mon RED ARMY! Harkkapeleihin lähtee bussi, mutta ei silloin kun joukkue eniten tukea ja kannustusta kaipaisi. Onhan se nyt hanurista! Tuli vaan mieleen, että olisi järjestäjä voinut vaikka Saarelle tai Tamille soittaa, että: "Nyt tarttettais satanen hyvään tarkotukseen; Pitäis saada bussi starttaamaan. RA kuitenkin muutaman latin Sportin kassaan tuonut, että pieni vastapalvelus olisi paikallaan" Ei meitä hallilla kyllä liian montaa ollut. Toivottavasti kuitenkin porukka tänään eksyy Kuparisaareen. Paska fani kun itse olen, en täältä PK-seudulta matsiin pääse eli laulakaa ny saakeli sitten munkin puolesta.
Ei kai mulla muuta, kun kovasti toivotan Sportille onnea tän päivän matsiin. Toivottavasti saa taas itekki tiistaina suunnata Mikkeliin!
Vielä lisäysedittiä: Kalevankankaalla oli suhteellisen huonosta yleisömäärästä huolimatta ihan OK tunnelma. Vaasalaiset istumapaikkaporvarit vois ottaa mallia Mikkelin vastaavista, että kun hallissa aletaan taputtaa, taputtaa myös istujatkin (tai kaikkihan hallissa näyttää istuvan meitä lukuun ottamatta, mutta tarkoitin reunakatsomoita). Siitä propsit Mikkeliin! Harppa-Sedän(?) musiikki valinnat oli suhteellisen jees, mutta jotku pikkukakkosen tunnarit ja muut vastaavat iskelmät vois jättää äijäilypelistä pois. Fanitkin voisi hieman laajentaa kannustuslauluvalikoimaansa. Aika yksipuoliselta näin vieraspaikkakuntalaisen korvin kuulosti. No pääasia, että edes yritätte...