Näin se käy.
Itse olen sekä yllättynyt Kärppien kahdessa aikaisemmassa pelissä esittämästä fyysisestä pelistä, kuin Lukon saamattomuudesta.
Kärpät on uunoillut varmaan yhdelle kaudelle tarpeeksi, voisi kuvitella. Lukko pelasi, mitä, 2 erää? Vai voisiko sittenkin olla, kuten sanoin, Kärpät teki sen itse?
Erinomaista, että peräänkuuluttamani vastuu jakautui. Ei Pyörälä, ei Viuhkola, eikä Tenkrat, tehnyt maalia tänään, vaikka paikkoja kyllä olikin.
Viimeinen ottelu oli Lukolta paras tähän mennessä, vaikka "2-0:n kirous" auttoikin, näkihän tuon. Mutta on tuo ihme joukkue, liekö sitten rutiini vai mikä, ei Lukko sittenkään riittänyt, vaikka johdossakin kävivät.
Nyt sitten ne osat, mistä monille menee herneet nenään, hyppää tämän kappaleen yli, jos ei psyyke kestä. Mikä Lukon "fysiikkavalmennus" tai "PlayOffeihin valmistava valmennus? Mikäs se olikaan se mainostus "Lukon fyysisyydestä"? Minä en nähnyt kuin naurettavia perseilyjä, pois pelikentältä (onnea Gill, missaat pronssimatsin). Missä oli Lukon ykköskenttä? Oliko Larouche mitä sanoin hänen olevan? Oliko Niskala mitä sanoin hänen olevan?
Riittikö Rautakorpi, vaikka niin sokeasti ilman otetta todellisuuteen häneen luotitte?
Mitäs minä sanoin. Ja moderaattoreille terveisiä, en provoile tuossakaan.
Kärpät on ihme joukkue, mutta en poista nimeäni tuolta "Nokalle fudut"-ketjusta, ennen kuin hän todellakin näyttää oppi-isälleen, mitä hänen keinovarastossaan on! Tänään, Rautakorpi vei Kojoa toisessa erässä kuin pässiä narusta, ei Kojo ehtinyt reagoimaan Lukon taktiikan muutokseen (pelasivat todella paljon avoimemmin kuin sarjassa tähän mennessä!). Kärppien liian tiivis viisikko oli kerta toisen jälkeen sahattu auki, mutta toisaalta... Kärppien vastaisku oli kuin olisi Lukon toisen erän asetta syöttänyt heille itselleen, Jokinen näytti hauista. Helpon näköistä on maalinteko, kun sen osaa.
Mainiota mainiota. Ainoat harmitukset tällä hetkellä ovat tässä: Miksei Haatajaa peluutettu omalla paikallaan, Pesonen ei istu ketjuun? Miksi pronssikerho teki sen taas, kun toivoin jääkiekon voittoa finaaliparissa, nyt joudutaan peruutteleen koko rahan edestä...?
Näin se käy, kiitokset Lukolle vastuksesta. Kiitokset heille pro-Lukko porukassa, jotka ymmärsivät minun provojeni todellisen luonteen (pilke silmäkulmassa!)! Kiitokset moderaattoreille, jännityksen ylläpidosta, kait teilläkin on huumorintaju tallella?
Sekä etenkin, Kärpät... Ihme joukkue, ei tänäänkään nähty ECC-otteita, tosin veikkaukseni ylimielisestä asenteesta piti paikkaansa.
Jokerit, täältä pesee!
Onnea hyvälle vastustajalle HPK:ta vastaan!