kierot silmät
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pielaveden ponsi
Ratio
rollon imas tänään ainoastaan kaksi helppoa laukausta,ensimmäisen kauhoi tuttuun tyyliinsä sisään,toisen metrin B-kaaren ulkopuolelta ranteella ammuttuna .
Odotan viellä sitä (varmasti nähdään) että rollon huitoo sillä pesislyönnillä kiekon omaan maaliin.
Niin,käsi pois siskon potasta ja face kohti peiliä.Viestin lähetti Isorumailkeä
Eiköhän tästä sanojen asettelusta pysty jo päättelemään, että kyseessä on jostain aivan muualta kuin Oulun suunnalta kirjoitteleva nimimerkki. Veikkaan, että Pori on paljon lähempänä totuutta. Mukavaa silti huomata, että joukosta löytyy asiantuntijakin. Pidä nyt kuitenkin arvon kierot silmät kädet peiton päällä mennessäsi yöunille.
Itse ottelusarjasta veikkaan todella tiukkaa ja tasaista. Maaleilla tuskin mässäillään ja uskon, että väriäkään ei ole aivan niin runsaasti kuin IFK-Lukko -sarjassa. Onko se sitten hyvä vai huono asia, sen arvioikoon jokainen itse pikku päässään.
Pelaajiston osalta lasken Kärppien olevan lievästi niskan päällä materiaalin suhteen. Valmennuspuolella lievä etu Lukolle. Tarkoitus ei ole aliarvioida Kärsää, mutta Tukka-Jukka on kuitenkin kokeneempi tekijä.
Maalivahtipeliin tuskin kumpikaan tulee kaatumaan. Molempien ykkösveskarit erittäin hyviä ja kakkosetkin todistaneet osaamisensa. Uskoisin, että ottelusarjan ratkaisu tulee olemaan kolmos- ja neloskenttien suoritus.
Oli miten tahansa, niin tästä parista jatkoon menijä saa taatusti tehdä sen kuuluisan täyden päivätyön. Toivottavasti sarjan ratkettua löytyy sekä pelaajista että kannattajista hyviä voittajia ja hyviä häviäjiä. Päinvastaisesta on jo riittävästi nähty esimerkkejä.
Itse otteluissa Lukko kahvaa aivan mielettömästi ja Kärpät pelaa klap-klap-taitokiekkoa. Valitettavasti tuomarit eivät puutu kahvaamiseen, vaan Lukko vie sarjan 3-0.
Äh, huono. Luotto omiin on kova ja uskon Lukon jatkavan voitoin 3-2. Pettynyt olen jos toisin käy. Eri mieltä saa luonnollisesti olla. Perjantaina radion ääreen ja lauantaina paikan päälle, luonnollisesti.
rollon imas tänään ainoastaan kaksi helppoa laukausta,ensimmäisen kauhoi tuttuun tyyliinsä sisään,toisen metrin B-kaaren ulkopuolelta ranteella ammuttuna .
Odotan viellä sitä (varmasti nähdään) että rollon huitoo sillä pesislyönnillä kiekon omaan maaliin.