Italia on paska maa
Italia on paska maa
Siinä tapahtui filmaus. Muuten tämä oli erittäin viihdyttävä ja hyvä peli, eikä pellehyppyjä nähty.Mitähän tuossa tapahtui? Eikös italialainen tullut taklaamaan Hummelia mutta kaatui itse. Tästä vapari Italialle ja kortti Hummelille. Välillä en vaan ymmärrä mitään tästä lajista.
Mitähän tuossa tapahtui? Eikös italialainen tullut taklaamaan Hummelia mutta kaatui itse. Tästä vapari Italialle ja kortti Hummelille. Välillä en vaan ymmärrä mitään tästä lajista.
Oikea joukkue meni jatkoon, mutta olisin kyllä suonut tälle matsille vielä 30min lisää aikaa.
Suun soitosta tuli kortti.
Italia finaaliiiin!! Yksi paha merkintä, eli maali omiin, mutta ei anneta haitata!
Saksa tekee vähintään kuusi joo. En tiedä, onko mulla pohjois-korealainen televisio, vai miksi näin vain yhden maalin.
Mutta tuo ei enää riitä että osuu käteen, kun siinä ei palloa pelattu kädellä. Joten tuomio oli täysin väärä ja vielä tuollaiseen paikkaan, niin haisi lahjapilkulta ja kauas.Aika lahjapilkulta kyllä näytti, mutta pallo kyllä osui käteen joten sikäli oikea tuomio. Ei silti riittänyt.
Ehkä jonkun fanboyn märissä päiväunissa Saksan piti tehdä 6 maalia.Saksa tekee vähintään kuusi joo. En tiedä, onko mulla pohjois-korealainen televisio, vai miksi näin vain yhden maalin.