Heikkolahjaisemmathan ne tällaiseen sortuu kun tarpeeksi kauan samanmielisten kanssa siellä kuplassaan oppia hakee. Oli kyseessä sitten marttyyrikuolema jihadistina tai valkoisen lännen puolustajana. Ylilautahörhöt ympäri maailmaa pimputtelevat remove kebabia ja hassuttelevat että onpas tässä meininki ja sitten yksi idiootti lähtee toteuttamaan. Harmillisesti nämä onnettomat luuserit eivät tajua edes hävetä touhujansa ja kanssaluuserit pitävät näitä sankareina.
Mulla jäi tämä removekebab-heitto pyörimään useammaksi päiväksi päähän.
Tunnen erään admin-henkilön, meinaansa. Sellainen aika pitkälti yksin kotona istuva stereotypia, joka hakee sosiaalisuutensa nettipeleistä ja laudoilta. Hirvittävän kiltti ja hyvin kasvatettu ~kolmekymppinen, joka on kiva ja kohtelias, mutta aika paska sosiaalisissa tilanteissa noin yleensä ja tietenkin vähän paniikkihäiriöinen. Joskus tulee meillä käymään, mutta muuten joko on porukoiden luona, tai yksin kämpässään Helsingissä.
Ja se sen kielenkäyttö on ihan oikeasti muuttunut tässä vuosien varrella. Aina nykyään muistetaan mainita, että jos joku on juutalainen (mun on pakko myöntää, etten ole ikinä jaksanut kiinnostua siitä, että kuka on mikäkin) ja tuo remove kebab-heittokin on tullut tutuksi. Trump on hieno mies ja daddy meille kaikille, mutta sillai ironisesti. Ja onhan The Donaldilla pointtikin. Ja onhan osa niistä Trump-uutisista ihan yksipuolisia ja puusilmäisiä. Rasistiset heitot ja hokemat on hassuja, mutta sillai ironisesti. Kansanmurha ja saippuatehtaat lol. Suomessa on sananvapaus heikoissa kantimissa.
Mun oma huumorintaju on vähintään hirveä ja musta. Ei ole mitään tabuja, joista ei saisi vitsailla, mutta jatkuvat "läpällä heitetyt" töksäytykset ("Se Syskovitsihan on juuuuuuutalainen") vähän tympii. Kun jossain vaiheessa tuo tyyppi on hukkunut siihen ironian maailmaan.
Jos tekee 80% elämästään sarkastisesti/forthelulz, niin lopulta päätyy olemaan sellainen henkilö, jollaista larppaa.
Jos mä katson jokaisen Salkkari-jakson, käyn tapaamassa näyttelijöitä useammassa meetissä vuosittain ja keräilen kaikkea sarjaan liittyvää krääsää kämpän täyteen, niin voinko mä sanoa, että katson Salkkareita vain ironisesti? Kaikki juonenkäänteet, näyttelijät ja jopa käsikirjoittajat ovat tuttuja, mutta en mä sillai sitä sarjaa seuraa ja oikeasti tää on ihan läppä vaan. For the lulz.
Ei se ikinä mihinkään ammuskelemaan mene, mutta on hyvinkin sellainen tyyppi, joka pimputtaa removekebuja ja hassuttelee meininkiä netissä - ironisesti tietty. Ja sitten löytyy niitä heikkolahjaisia vatipäitä, jotka hukkuu tuohon maailmaan ja saa jonkinlaisen oikeutuksen näiden ironiapalleroiden "hassuttelusta".
Että hehe.
Hieman sekavaa sepustusta taas, mutta lähinnä tahtoo sanoa, että mua on vähän alkanut mietityttämään nämä ironiset lautakuplat, joissa eletään. Mutta kai ne on vaan ne dem feels tai jotain.