"Cops are on their way to Burnette Chapel Church in Antioch." <- on muuten varmaan ensimmäinen kerta, kun bongaan termin "cops" uutisartikkelista tuolla tavalla. Semi-jännää.
Lontoossa räjähdys kertoo STT. Ei tämä nyt vain taida loppua koskaan, mutta odotellaan mistä on kyse.
EDIT:
Väärä hälytys, luuri räjähtänyt omia aikojaan, mutta ihmiset säikähtäneet.
Mitä olet itse tehnyt? Siis muuta kuin vittuillut internetissä ihmisille?Profiilikuvat, käsiketjut, jaksuhalit ja tsemppihästäkit taitavat olla jo pois muodista.
Mitä olet itse tehnyt? Siis muuta kuin vittuillut internetissä ihmisille?
Eli teet samaa kuin nämä "suvaitsevaiset" joista nillität? Et mitään.Olen yrittänyt toimia suvaitsevaisten oppien mukaisesti eli en ole antanut pelolle valtaa ja pyrkinyt mahdollisimman nopeasti pääsemään takaisin niihin arjen rutiineihin.
Mitä olet itse tehnyt? Siis muuta kuin vittuillut internetissä ihmisille?
Ei voi ainakaan sanoa, etteikö moiseen toimintaan olisi "perinteitä" ko. maassa.Ymmärsinkö oikein, että ampuja on korkealta omasta hotellihuoneestaan päästellyt menemään konserttialueelle aivan summanmutikassa? Vaikea ymmärtää edes päästään sekaisin olevien ihmisten motiiveja tuollaiselle.
Ymmärsinkö oikein, että ampuja on korkealta omasta hotellihuoneestaan päästellyt menemään konserttialueelle aivan summanmutikassa? Vaikea ymmärtää edes päästään sekaisin olevien ihmisten motiiveja tuollaiselle.
Tähän sama.Ymmärsinkö oikein, että ampuja on korkealta omasta hotellihuoneestaan päästellyt menemään konserttialueelle aivan summanmutikassa? Vaikea ymmärtää edes päästään sekaisin olevien ihmisten motiiveja tuollaiselle.
Itse olen ainakin pyrkinyt äänestämään henkilöitä, jotka haluavat estää terroristien maahantulon ja näiden kulkemisen vapaalla jalalla Suomessa.
Käsittääkseni sarjatuliaseita ei saa myydä eteenpäin. Niistä pitää poistaa sarjatulen mahdollisuus ennen myyntiä. Toki sen eston voi poistaa ja jotkut myyvät settejäkin poistoa varten.Tähän sama.
Lisäksi tässäkin tapauksessa käytetyt täysautomaattiset aseet, mm. rynnäkkökiväärit, pitäisi kieltää yksityishenkilöiltä kokonaan jenkeissä.
Tosin jenkit ovat niin sekaisin, että "Eihän sellaista kieltoa voi tehdä, kun se loukkaa perusoikeuksia ja niitä aseita tarvitaan"... niin mihin? Eipä yhtään mihinkään yksityiskäytössä.
Käsittääkseni sarjatuliaseita ei saa myydä eteenpäin. Niistä pitää poistaa sarjatulen mahdollisuus ennen myyntiä. Toki sen eston voi poistaa ja jotkut myyvät settejäkin poistoa varten.
En ollenkaan epäile tätä, mutta mikähän olisi pätevä syy hakea lupaa sarjatuliaseelle? Metsästykseen se on vähän epäkäytännöllinen ampumisen muoto ja omaksi turvaksi luulisi riittävän ihan pistoolikin, ellei tarvitse zombiarmeijoilta puolustautua.Kyllähän niitä saa hakea, vaikkakaan helppoa se ei ole, mutta mahdollista se on osavaltiosta riippuen. .