En ollenkaan epäile tätä, mutta mikähän olisi pätevä syy hakea lupaa sarjatuliaseelle?
Because it's cool and I can.
Ei niitä toki ihan jokaiselle myönnetä. Ennenkuin teet johtopäätöksiä, voisit ottaa vaikka hakuprosessista vähän selvää.
En ollenkaan epäile tätä, mutta mikähän olisi pätevä syy hakea lupaa sarjatuliaseelle?
Ei. Pelkästään poliittiset, uskonnolliset ja rotumurhatyypit saavat kasaan kymmenisen tyyppiä edelle.Tuollahan tavoitellaan all times tilastossa jo ihan hyviä sijoituksia. Mahtuuko jopa aloitusviisikkoon? Pyöreäpäinen kansallissosialisti Norjasta on itseoikeutettu keskushyökkääjä, mutta kyllä tällä suorituksella jo saattaa laiturin paikan saada.
En mä johtopäätöksiä ole tehnytkään. Ihan ummikkona tässä pohdin käyttötarkoituksia moisille pössyköille.Ennenkuin teet johtopäätöksiä, voisit ottaa vaikka hakuprosessista vähän selvää.
Töissä ei just nyt huvita alkaa googlailemaan sarjatuliaseiden hankkimisen vaikeutta.
Mihin narratiiviin? Miltä vääryydeltä sä tässä nyt puolustaudut?Ei varmasti, sillä se on kaikkea muuta kuin helppoa. Mutta sehän ei nyt tähän narratiiviin sovellu, joten...
Voin mä sen kotona sitten googletella, mutta jos sulla on siellä parempaa tietoa niin eikö siinä säästyisi minun aikaani ja sinun hermojasi jos vain valaisisit tyhmää?
8 answers: Is it legal to own a fully automatic weapon in the US? Why or why not? - QuoraMihin narratiiviin? Miltä vääryydeltä sä tässä nyt puolustaudut?
Sanoin jo, että samat 20 henkeä saisi uhriluvuksi muillakin tuliaseilla. Veitselläkin voisi näppärä jätkä varmaan päästä lähelle. Sen jälkeen alettiin puhumaan näistä sarjatuliaseiden luvista ja mua ihan oikeasti kiinnostaisi, että millä perusteella sellaisen voisi saada. Voin mä sen kotona sitten googletella, mutta jos sulla on siellä parempaa tietoa niin eikö siinä säästyisi minun aikaani ja sinun hermojasi jos vain valaisisit tyhmää?
Tai toisinpäin, punaniskatyyliin, kuolleita ja haavoittuneita voi hyvin syyttää siitä etteivät kantaneet asetta. Jos/kun tilanne vaatii itsepuolustusta. Kunnon tulitaistelu konsertissa vasta olisikin perusoikeuden helmi.Lisäksi tässäkin tapauksessa käytetyt täysautomaattiset aseet, mm. rynnäkkökiväärit, pitäisi kieltää yksityishenkilöiltä kokonaan jenkeissä.
Tosin jenkit ovat niin sekaisin, että "Eihän sellaista kieltoa voi tehdä, kun se loukkaa perusoikeuksia ja niitä aseita tarvitaan"... niin mihin? Eipä yhtään mihinkään yksityiskäytössä.
Juu, done. Tekijä on 76-vuotias Geary Danley.
Älä usko kaikkea mitä internetissä sanotaan. Tämä tuskin pitää paikkansa ja syyllistät todennäköisesti väärän miehen.
Kiitos! Tuolta selvisi että sellaisen hankkimiseksi pitää hyppiä joidenkin renkaiden lävitse. Ihan hyvä että on edes jotain rajoituksia. Ja varmaan on osavaltotasolla vielä lisääkin.8 answers: Is it legal to own a fully automatic weapon in the US? Why or why not? - Quora
Täysautomaattiaseista vastaus quoran sivuilla. Tuo on liittovaltiotasolla olevaa lainsäädäntöä.
Kielletään miehet seuraavaksi?Onko muuten nainen koska viimeksi tehnyt jonkun isomman joukkolahtauksen? Ei ihan heti tule mieleen.
Kun täysautomaattiaseita ei kuitenkaan saada Amerikan ihannemaassa kiellettyä
Because it's cool and I can.
Ei niitä toki ihan jokaiselle myönnetä. Ennenkuin teet johtopäätöksiä, voisit ottaa vaikka hakuprosessista vähän selvää.
Tämähän on ihan osavaltiosidonnaista, toisissa osavaltioissa liki ilmoitusasia ja toisissa ei.
Liittovaltioasia, ei osavaltiokohtainen sarjatuliaseen kohdalla. ATF hoitaa hakemusprosessin.
Niinno, eikös noita saa ostaa puoliautomaattisena, jonka muutos automaattiseksi ei sitten ole mitään amerikanhommaa.