Se onkin aika aito mesta, vähän rähjäinen miljöö ja oven lähistöä komistaa neulojenkeruupiste. Kampissa taas aika moderni ravintola.Vallilan BB:ssä yrittänyt vierailla pari kertaa, mutta sen verran ruuhkaiselta näytti, että piti jättää ruokiksella väliin. Oli muuten melkoinen käry sisällä. Kuteet haisi, vaikkei jääty edes syömään.
Omat kokemukset Bites Burgerista kertovat että laatu vaihtelee liikaa. Myöskin paikan hitaus on miinusta, kolmen vartin odottelu ei oikein mahdu omaan lounastuntiin. Kokemukset siis Kampin Bitesistä n. 5 kokeilun perusteella.Monelta tuntuu unohtuvan täällä, siis oletettavasti helsinkiläisiltä, kokonaan Bites Burgers joka mielestäni on jopa parempi kuin Social. Socialin ongelma on vaihteleva laatu, kun taas Bitesissa olen aina saanut priimaa. Toki hyvänä päivänä ovat melko lailla samalla viivalla.
Molemmissa syönyt muutamaan otteeseen. Ihan ok, mutta ei mitään erikoista " wau " - efektiä saanut kumpainenkaan aikaiseksi.Mikälaisia kokemuksia Bus Burger tai Hello American Diner paikoista Lahdessa?
Mikälaisia kokemuksia Bus Burger tai Hello American Diner paikoista Lahdessa?
Minun kohdalleni sattui varmaan sitten sellainen Socialin kehnompi päivä. Kerran kävin, ja oli äärimmäisen keskinkertaista eikä todellakaan hintansa väärti.Monelta tuntuu unohtuvan täällä, siis oletettavasti helsinkiläisiltä, kokonaan Bites Burgers joka mielestäni on jopa parempi kuin Social. Socialin ongelma on vaihteleva laatu, kun taas Bitesissa olen aina saanut priimaa. Toki hyvänä päivänä ovat melko lailla samalla viivalla.
Mäkin olen nyt tänä kesänä syönyt tuolta ruokia Munkassa, Pikkiksessä ja Haagassa. Ei voi haukkua, vaan päin vastoin. Etenkin burgeri on kerrassaan hyvä. Lisukkeista sanoisin, että niissä on jonkin verran parantamisen varaa: ranskalaiset ovat olleet liian suolaisia, mac n' cheese mitäänsanomattoman mautonta ja sitä rataa. Mutta siis ehdottomasti jonottamisen arvoinen paikka.
Tuli juuri syötyä ehkä elämäni yksi parhaista hampurilaisista. Tiedän, aika iso statement, mutta ei mahda mitään. Ei mitään turhaa, kunnon grillaus, pihvi mehukas ja perusmaut ihan mahtavat. Käykää pk-seudulla asuvat ihmeessä tsekkaamassa tuo foodtruck. Tänään Mosassa iltaseiskaan asti. Ensi kerralla pakko testata lihapuoli.
Onko tuota ruokaa olemassa missään muussa muodossa? En voi tajuta sen asemaa amerikkalaisessa ruokakulttuurissa.mac n' cheese mitäänsanomattoman mautonta
Suomessa olen saanut hyvää vain Kaisaniemessä Sori Taproomissa, jossa on muuten myös aivan hemmetin hyvä burgeri. Jenkeissä sen sijaan en huonoa ole saanutkaan, tosin söin vain kahdesti Kansas Cityssä. Tuohan on sinänsä aika helppo saada maistumaan hyvältä -jos tykkää juustosta- koska oikeastaan vain juuston laadulla on merkitystä.Onko tuota ruokaa olemassa missään muussa muodossa? En voi tajuta sen asemaa amerikkalaisessa ruokakulttuurissa.
Olen syönyt tai vähintään maistanut muutaman kerran jenkeissä. Aina yhtä mautonta mössöä. Ja varsinkin vikalla kerralla hoodeilla asuva kaveri erikseen kehui, että hyvää on. Ei oo siis mun juttu. Taproomissa on ihan ok burgerit ja bisset, mutta vaatteet pitää viedä keikan jälkeen ongelmajätelaitokselle, kun se haju ei lähde edes pesussa.Suomessa olen saanut hyvää vain Kaisaniemessä Sori Taproomissa, jossa on muuten myös aivan hemmetin hyvä burgeri. Jenkeissä sen sijaan en huonoa ole saanutkaan, tosin söin vain kahdesti Kansas Cityssä. Tuohan on sinänsä aika helppo saada maistumaan hyvältä -jos tykkää juustosta- koska oikeastaan vain juuston laadulla on merkitystä.
Itävallassa käsespätzle. Makaronia ja juustoa, mutta paremmassa muodossa.Onko tuota ruokaa olemassa missään muussa muodossa? En voi tajuta sen asemaa amerikkalaisessa ruokakulttuurissa.
Onko tuota ruokaa olemassa missään muussa muodossa?
Tarkoitin, että voiko se olla muuta kuin mautonta mössöä.Seafood restaurant in Copenhagen | Visit our 5 places to eat | Hooked
Hooked seafood restaurant in Copenhagen offers a variety of delicious seafood dishes to enjoy in beautiful surroundings. See our selection here!gethooked.dk
Köpiksen Hookedissa tuo oli krokettimuodossa ja toimi. Toki uppopaistettuna stryroxikin varmaan maistuisi.