Mikä on tupla-elmaco? El maco neljällä pihvillä vai joku überjättiläiskokoinen el maco?
Kahdella pihvillähän tuo.
EDIT. Siis eikö tuo ole ihan "normi" mäkkärin burgeri?
Mikä on tupla-elmaco? El maco neljällä pihvillä vai joku überjättiläiskokoinen el maco?
Kahdella pihvillähän tuo.
EDIT. Siis eikö tuo ole ihan "normi" mäkkärin burgeri?
Mä en tiedä onko nimi muuttunut, mutta se "perus" El Maco on kahdella pihvillä. Sitten on aina joskus junior-versio, jossa on vain yksi pihvi ja toisinaan kampanjassa myös ns. jättimaco, jossa on joku elämää suurempi liha sisällä.
Vanha Len ravintolapäällikkönä?
Näin on sillä mäkkärin vakioburgereihin nykyisin kuuluu double elmaco purilainen. Kyllä ravintolapäällikkö tietää...
Kävin itse asiassa syömässä tänään tuon kyseisen double el macon. Kyseessä on kampanjatuote, joka on iso versio tavallisesta el macosta.
Hyvä hampurilainen kyseessä kuitenkin...
Ainoastaan, jos kebabmesta on pikaruokala. Saahan kebabia varmaan jostain muualtakin, kuin vain "karvakäsiltä".Onko kebabmestat myös tämän ketjun alaisia? Vai onko kebabeille omaa ketjua? Oli miten oli, tahdoin vain tulla kertomaan kaikille, että aurajuusto todella sopii kebabin kanssa. En syö muutoin kun tosi harvoin aurajuustoa, mutta kebabrullaan menee kuin se kuuluisa nenä päähän.
Ovatko muut kokeilleet tuota, mitä mielipiteitä?
Onko kebabmestat myös tämän ketjun alaisia? Vai onko kebabeille omaa ketjua? Oli miten oli, tahdoin vain tulla kertomaan kaikille, että aurajuusto todella sopii kebabin kanssa. En syö muutoin kun tosi harvoin aurajuustoa, mutta kebabrullaan menee kuin se kuuluisa nenä päähän.
Ovatko muut kokeilleet tuota, mitä mielipiteitä?
Naurattaa, kun Turkuun tuli Burger King sopivasti torin laidalle.
Voi olla, että viikonloppuisin ja arki-iltaisinkin jono ulottuu ulos saakka, en ole pistänyt merkille. Kuitenkin olen useaan kertaan arkena keskellä päivää tuosta kulkenut ohi, eikä siellä mitään jonoa ole ollut, ei ainakaan ulos saakka.
Miten muuten, pidätkö Sloppy Joeta pikaruokaravintolana. Henkilökuntaan kuuluva joskus sanoi, että se on pikaruokaravintola, mutta voiko sen pistää samaan ryhmään.
Tuleeko uutena tietona, että jostain ruoasta pitäminen on täysin makuasia? Minä voisin kirjoittaa, että en ymmärrä miten joku menee Hesburgeriin jos on jotain muuta myös tarjolla, mutta makuasioitahan nämä on tosiaan.3 kertaa nyt olen käynyt kingissä syömässä eikä millään avaudu hehkutus.
Tuleeko uutena tietona, että jostain ruoasta pitäminen on täysin makuasia? Minä voisin kirjoittaa, että en ymmärrä miten joku menee Hesburgeriin jos on jotain muuta myös tarjolla, mutta makuasioitahan nämä on tosiaan.
Toki kebab on aina parempi vaihtoehto kuin Burger King, mutta se on hampurilaispaikoista paras mielestäni. Ei siksi, että sitä oltaisiin hehkutettu vaan siksi, että sen ateriat ovat minun makuuni parempia kuin muiden.