En arvosta nimimerkkejä, jotka ovat ignore-listalla. Yksikään näistä nimimerkeistä ei kyllä taida esiintyä kuin lätkän puolella, koska en täällä ole törmännyt yhteenkään lainaukseen, jossa olisi tätä et huomioi käyttäjää tjsp tekstiä.. Näistä harvasta olen kai yhden ignorannut muun kuin jatkuvan otteluseurannassa perseilyn takia. Osalta tuli täysin ylilyövää provoilua, ja toisilla oli taas jäänyt levy päälle, vaikka provoilu ei niin ylilyövää ollutkaan.
En arvosta tiettyjä viestityyppejä, mutta harvemminpa ne nyt romauttavat täysin arvostuksen nimimerkkiin. Kaikille tapahtuu lapsuksia. Jatkuva offtopiccailu toki ärsyttää. Toki poliittisesti spesifi aihe leviää melko helposti, mutta esim. tämä ketju on nyt ollut viimeiset 5 sivua jotain keskustelua onko sopivaa sanoa ryssäksi. Olen toki itsekin aiheesta ohi viestitellyt joskus. Täysin ylilyövä jatkuva provoilu on myös jokseenkin ärsyttävää.
En arvosta tiettyjä viestityyppejä, mutta harvemminpa ne nyt romauttavat täysin arvostuksen nimimerkkiin. Kaikille tapahtuu lapsuksia. Jatkuva offtopiccailu toki ärsyttää. Toki poliittisesti spesifi aihe leviää melko helposti, mutta esim. tämä ketju on nyt ollut viimeiset 5 sivua jotain keskustelua onko sopivaa sanoa ryssäksi. Olen toki itsekin aiheesta ohi viestitellyt joskus. Täysin ylilyövä jatkuva provoilu on myös jokseenkin ärsyttävää.