Mainos

Vähiten arvostamasi nimimerkit

• 303 457
  • 1 411

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Keskustelusta katoaminen silloin, kun omat argumentit loppuvat ja vastapuoli pääsee voitolle on kylläkin ihan yleismaailmallinen ilmiö netin keskustelupalstoilla, johon syyllistyvät trollien lisäksi myös ns. asiakirjoittajat. Hyvin harvoin tälläkään palstalla kukaan myöntää avoimesti olleensa väärässä.

Luulen että kerran melkein myönsin. Yhdessä kiivaassa fundamentalisti-keskustelussa väitin fyysikoiden tietävän mitä eivät todellisuudessa vielä tiedä, ja taisin tämän hyvin epäsuorasti ja elliptisesti erään vastahyökkäyksen yhteydessä myöntää... Onneksi ymmärtääkseni kukaan ei tajunnut tätä myöntöä, ei edes tämä ääriterävä lestadiolaismyönteinen kirjoittaja, jonka nickin olen unohtanut, taisi lopettaa kirjoittamisen jossain vaiheessa. Jäi vain hyvin muistiin se ainutlaatuinen kerta, kun olin tavallaan, ikäänkuin, vähän kuin, empiirisesti väärässä. Aika hyvin kuitenkin että loput lähes 10 000 viestiä ovat täysin virheettömiä!

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TOJ ja Elton, ei vain vittu jaksa näitä kahta ammattitrollaajaa. Tietävät tasan tarkkaa mistä naruista vetää provosoidakseen kanssakirjoittajia. Eihän se tarvitse kuin jonkun Venäjää tai KHL:ää hieman ylistävän sanan, niin soppa on aina valmis.

TOJ on TOJ, mutta Elton vaikuttaa yksinkertaisesti rehdiltä idiootilta.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Olen aina halunnut, että "Attack of the 50ft Woman"-klassikkoelokuvasta tehtäisiin raadollis-realistisempi, eroottis-groteski uusioversio. Siinä jättiläisnaisen pillu keikkuisi taatusti Porttilan päätä korkeammalla ja sen kokoisena, että sinne mahtuisi koko Porttila mikrofoneineen päivineen. Tosin tuuhea jättiläiskarvapöheikkö peittäisi osan näkyvyydestä.

Alkuperäiselokuvan julisteesta saa jo hyvin osviittaa siitä, mistä on kyse ja mihin se alla olevien ihmisten huomio kiinnittyisi uusioversiossa.

Sitä en tiedä, miten maailmalle kävisi jos kyseessä olisikin elokuvatulkinta nimeltään "Attack of the 50 foot Jari Porttila". Giganttinen journalismi olisi väistämätöntä.

Leffan nimihän kääntyy :Viisikymmenjalkaisen naisen hyökkäys.
Jos naisella on viisikymmentä jalkaa niin kuinka monta jalkoväliä hänellä mahtaakaan olla?

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Onko paha jos kiihottuu tuosta ideasta kokonaisesta porttilasta jättiläispillussa?

Nim. kaveri kysyy

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Leffan nimihän kääntyy :Viisikymmenjalkaisen naisen hyökkäys.
Jos naisella on viisikymmentä jalkaa niin kuinka monta jalkoväliä hänellä mahtaakaan olla?

Kakskytäviis.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jotain niistä Jari Porttilattomista.

Porttila voisi selostaa ja kysyä jälkeenpäin, että miltä nyt tuntuu. Varmaan hyvältä, vaikka lievä sillintuoksu houkutteleekin lokkeja.

Ellei sitten Porttilaa olisi kääritty kokovartalo-elmukelmuun ja käytetty dildona. Isokokoisen (15,24 metriä) naisen tapauksessa noin 180-senttinen Porttila vastaisi samassa suhteessa noin 18 sentin pituista ilotikkua.

Liitteet

• jari.gif
    jari.gif
    91,9 KB · kertaa luettu: 786

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Se on itseasiassa luultua yleisempää.

Ei tuokaan huono ole mutta karvaa pitäisi olla ympärillä huomattavasti enemmän.

ps. Miksei täällä Jatkoajassa ole mitään huumori-tai vitsikejua johon näitä voisi postailla? :)

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kun olen lueskellut noita Nato-, Ukraina-, Venäjä-, yms. ketjuja, haluan lisätä nimen kiwipilot.

Ks. kirjoittaja on tunkenut varmaan jokaiseen viestiin noissa kuinka "kepulaiset ovat neukkuja", "kaikki Natovastaisuus johtuu Kokoomus- ja herravihasta" ja lisäksi kaikki Natovastaiset ovat jotain "toppahousuja" tms.

En ole itse mikään kepun kannattaja tms, (vaan kaikki politiikot ovat mielestäni niitä tyhjänjauhajia ja oman edun tavoittelijoita) mutta ärsyttävää vaan lukea uudestaan ja uudestaan miten nuo kolme asiaa pitää tunkea joka ainoaan viestiin, vaikkapa nyt Valion ratsioista. Käsittämätön fiksaatio.

Muutenkin kommentointien taso on juuri sellaista teini-ikäisen uhon luokkaa kun kaikki erimieltä olevat ovat milloin pelkureita tai toppahousuja tms. Täysin tyhjä arpa väittelyssä.

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Ne muutamat porilaiset, jotka säännöllisesti kirjoittavat "Lukko" ja/tai Rauma pienellä alkukirjaimella. Henkinen ikä 12 vuotta? Ei jumalauta miten olemattomia jätkiä ovat he!

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ne muutamat porilaiset, jotka säännöllisesti kirjoittavat "Lukko" ja/tai Rauma pienellä alkukirjaimella. Henkinen ikä 12 vuotta? Ei jumalauta miten olemattomia jätkiä ovat he!
Oliko tällä palstalla ikärajaa? Henkistä tai fyysistä? Ei ole tullut vastaan, joten älä ala ala-astelaisia aliarvioimaan.

Suuri osa Lukko faneista on arvatenkin noin 12-vuotiaita (+-2 vuotta). Muut ovat jo menettäneet toivonsa mestaruuden suhteen. Palstalta ei taatusti montaa nimimerkkiä löydy, jotka olisivat Lukon mestaruuden nähneet paikan päällä.

Vähiten arvostamiani nimimerkkejä ovat nämä "yhden asian jankkaajat". Ei ole kovin vaikea arvata keitä tarkoitan.

Henkisen ikärajan perusteella portsarin pitäisi ohjata puolet porukasta ovesta ulos samalla ovenavauksella.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Niin, lukko ja rauma kuuluu kirjoittaa pienellä. Et sinä kusta ja paskaakaan isolla kirjoita. Itse olen AINA kirjoittanut näin (siis jo 90-luvulta ja Kiekkopesästä asti) ja koen sen tavaramerkikseni, enkä oikein ymmärrä sitä miksi joidenkin raumalaisten on ollut pakko alkaa plagioimaan minua Ässien/Porin ollessa kyseessä.

Suosikkijoukkue
KK
Niin, lukko ja rauma kuuluu kirjoittaa pienellä. Et sinä kusta ja paskaakaan isolla kirjoita. Itse olen AINA kirjoittanut näin (siis jo 90-luvulta ja Kiekkopesästä asti) ja koen sen tavaramerkikseni, enkä oikein ymmärrä sitä miksi joidenkin raumalaisten on ollut pakko alkaa plagioimaan minua Ässien/Porin ollessa kyseessä.
Niin, en nyt ala itsemoderoimaan, mutta kyllä tuolla säännöissäkin jotain oikeinkirjoituksesta mainitaan. Myös muiden huomioon otto olisi ihan kiva piirre.

korkkia arvostan nyt hieman vähemmän, vaikka asia ei minuun juuri vaikutakkaan.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, en nyt ala itsemoderoimaan, mutta kyllä tuolla säännöissäkin jotain oikeinkirjoituksesta mainitaan. Myös muiden huomioon otto olisi ihan kiva piirre.

korkkia arvostan nyt hieman vähemmän, vaikka asia ei minuun juuri vaikutakkaan.

Voi herran jestas, ilmeisesti juniorit asialla...

Pori - Rauma nokittelulla on pitkät perinteet, mikäli raumalainen tai porilainen siitä suuttuu, niin on peiliin katsomisen paikka.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.

Voihan tuosta painaa joka kerta raportointinappiakin, koska tuollainen touhu rikkoo joka kerta sekä vitos- että ysipykälää ja olisi modeille peruste ensin varoittaa ja sitten laittaa vaikka bannia. Syytä olisi raportoida, jotta tuollainen saataisiin siivottua palstalta aiempaa paremmin. Sillä ei ole väliä, onko tuommoista esiintynyt jossain toisessa foorumissa joskus viime vuosituhannella.

Vitospykälähän toteaa, että: "Perusasiat, kuten virkkeen aloittaminen ja erisnimien kirjoitus isolla kirjaimella, sekä kappalejako katsotaan minimivaatimukseksi."

Ysipykälän voi kerrata tässä kokonaisuudessaan:
9 §
Trollaaminen/flametus on kiellettyä. Tällä tarkoitetaan viestejä, joilla pyritään provosoimaan lukijoita ja tietoisesti saamaan kanssakirjoittajien tunteet kuohumaan.

Eli Lukon ja Rauman kirjoittaminen pienellä sekä höpiseminen jostain kusesta ja paskasta päälle ei täytä palstan alkeellisimpiakaan minimivaatimuksia ja on lisäksi puhdasta provosointia vailla muuta funktiota.

No, ei tuo sikäli sen enempää minun ongelmani ole, koska en ole kiinnostunut Ässät- ja Lukko-ketjuista, mutta näin yleisesti ei haittaisi, jos seurakannattajien välinen keskustelu olisi muutakin kuin "kusta ja paskaa".

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi herran jestas, ilmeisesti juniorit asialla...

Olen käsittänyt, että sinäkin pidät palstan sääntöjä tärkeinä? Kyllähän tuollainen lapsellinen "nokittelu" rikkoo aivan selkeästi palstan sääntöjä ja kirjoittaja vieläpä myöntää tekevänsä sen tarkoituksella ja jopa kokevansa sen tavaramerkikseen. Kyllä tässä mun mielestä pieni ristiriita on.

Muistan kyllä kaikki hippohiiri, nasuli ja suippokorvavittuilut, ei siinä. Vaan jos ihan tarkoituksella kirjoittaa jatkuvasti erisnimet pienellä alkukirjaimella, on kyseessä tietoinen sääntöjen rikkominen. Tällä en ota kantaa itse sääntöjen järkevyyteen.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen käsittänyt, että sinäkin pidät palstan sääntöjä tärkeinä? Kyllähän tuollainen lapsellinen "nokittelu" rikkoo aivan selkeästi palstan sääntöjä ja kirjoittaja vieläpä myöntää tekevänsä sen tarkoituksella ja jopa kokevansa sen tavaramerkikseen. Kyllä tässä mun mielestä pieni ristiriita on.

Muistan kyllä kaikki hippohiiri, nasuli ja suippokorvavittuilut, ei siinä. Vaan jos ihan tarkoituksella kirjoittaa jatkuvasti erisnimet pienellä alkukirjaimella, on kyseessä tietoinen sääntöjen rikkominen. Tällä en ota kantaa itse sääntöjen järkevyyteen.

Korkki rikkoo tietysti sääntöjä, kuten tässä kahden kokeneen nimimerkin toimesta on tullut selväksi. Minun kommenttini koski nimenomaan Rauma - Pori nokittelua, niin täällä kuin oikeassakin elämässä. Jos Lukko-fani tosiaan kokee korkin tavan noin häiritsevänä, niin pienessä ovat hänen murheensa.

Minusta pieni nokittelu kuuluu jääkiekkofanien kanssakäymiseen, ei kaiken tarvitse aina olla niin korrektia. Moderaattoreiden tehtävä on viheltää tilanne poikki siinä vaiheessa, kun mopo lähtee käsistä, joten raportointinappi näissä käyttöön.

Radiopään kommentti osui hienosti vastapalloon.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin, lukko ja rauma kuuluu kirjoittaa pienellä. Et sinä kusta ja paskaakaan isolla kirjoita. Itse olen AINA kirjoittanut näin (siis jo 90-luvulta ja Kiekkopesästä asti) ja koen sen tavaramerkikseni...
Jones Kusi-Asare

Ari Paska Peltonen

Siinä pari linkkiä Wikipediaan, josta korkki (pienellä k:lla) voi käydä tarkistamassa oikean kirjoitusasun. Eli rohkeasti vaan sitä isoa kirjainta erisnimien alkuun.

Toistaalta kyseinen nimimerkki on minun silmissäni kuulunut aina tämän otsikon alle. Ei pelkästään edellä mainitun ongelmansa vuoksi, vaan ihan sisältöjenkin puolesta.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy