Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Luen jatkuvasti tuon Jatkoajan tämän hetken ylimmäisen uutisen että "Nikita Hruštšov rikkoi sadan syöttöpisteen rajapyykin..."
On se liki.
On se liki.
Mahtoiko tehdä karvahattutempun?Luen jatkuvasti tuon Jatkoajan tämän hetken ylimmäisen uutisen että "Nikita Hruštšov rikkoi sadan syöttöpisteen rajapyykin..."
On se liki.
Mulle kävi sama ja luin ”Jeltsin kollektiivi”. Hetken mietin, mitä hittoa, mutta ei ollutkaan mikään naapurin jääkiekkohistoriaan liittyvä juttu.Jeltsinin kollektiivi lähtee pimentämään... otsikon alla oli kuitenkin jotain Kanadan kiekkoa eikä sanaa kaan Neuvostoliiton hajoamisesta tai uuden Venäjän alusta ja siitä mikä meni siinä pieleen.
Teemu Keisterin mukaan ensimmäiset harjoitukset sujuivat hyvin, vaikka mukana oli myös vaaran tuntua.
– Muna alkoi sulkeutua vähän liian aikaisin
Mulla käy lähes aina tää sama.Pelipaitakeskustelu olikin tarkemmin luettuna Pelitapakeskustelu.
Mullahan kävi JYPin pelitapakeskustelun kanssa sama lukuhärö jokin aika sitten.Pelipaitakeskustelu olikin tarkemmin luettuna Pelitapakeskustelu.
Tuli ihmeteltyä tovi miksi JYPin pelipaitakeskustelussa puhutaan kaikesta muusta paitsi JYPin pelipaidoista, kunnes hetken kuluttua luin otsikon uudelleen. Aa, se olikin pelitapakeskustelu...
Onkohan missään maailmassa urheilujoukkuetta, jonka pääsponsori olisi joku terveysalan yritys?Väärin luettu mutta tietysti sopisi siihen aivoketjuukin eli olin hetken ihan varma että otsikko oli muutettu muotoon Hifk tarvitsee uusitun hallin - Scholl Garden tervetuloa. Ketjun avaaja vain sotki ajatukset, mutta nimi ei itseasiassa lainkaan paha.
Kysytkö tosissasi vai menenkö miinaan mutta Bayer 04 Leverkusen on ihan lääketehtaan perustama joukkue.Onkohan missään maailmassa urheilujoukkuetta, jonka pääsponsori olisi joku terveysalan yritys?
Ihan tosissani kysyin. Tuokaan ei selviäisi tarkistamatta, Bayer voisi viitata johonkin muuhunkin.Kysytkö tosissasi vai menenkö miinaan mutta Bayer 04 Leverkusen on ihan lääketehtaan perustama joukkue.
Onkohan missään maailmassa urheilujoukkuetta, jonka pääsponsori olisi joku terveysalan yritys?