Valtteri Piironen sai kutsun Avalanchen keskitysleirille
Luulin lukeneeni väärin...sitten huomasin otsikon olevan Suomen Uutisista.Maahanmuuttokriittinen Kansallinen rintama sai kolmanneksen äänistä Ranskan vaaleissa – lopullinen ratkaisu jäi toisen kierroksen varaan
Miten voisimme kehittää kieltämme päästäksemme ykköseksi?Julma asia: olen lukihäröinen.
Ajan koulutuspaikkojen välillä ja limeksin mahdollisia kirjoitusvirheitä tai sopivia muunnoksia, yhden kirjaimen virheellä.
Suomen kieli on maailman toiseksi rikkain kieli; ottaen huomioon sijapäätöskset, verbit ja persoonapronominit eri muodoissaan. Ole ylpeä kielestäsi.
Minä olen...
Miten voisimme kehittää kieltämme päästäksemme ykköseksi?
Ei siis ollutkaan Tamin elämästä kertova turkulaiselokuva?Luin aluksi elokuvasta Nuoruuteni savotat (1988), että elokuvan lajityyppi on turkkilaiselokuva.
Oikea sana oli tukkilaiselokuva.
Kalle Päätalosta kertoo.Ei siis ollutkaan Tamin elämästä kertova turkulaiselokuva?
Voisimme tehdä "Sotilaallisen Erikoisoperaation" Kiinaan?Miten voisimme kehittää kieltämme päästäksemme ykköseksi?
Molemmilla voi saada luistoa aikaiseksi.Tunnettu seksivoide valmistaja konkurssiin luin jostain ja pitihän sitä klikata että mitvit, eikainuo nyt konkurssiin mene.
Olikin suksivoide...