Väärin luetut otsikot

  • 251 846
  • 1 716

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suosittelen noihin tunnelmiin Vauvan Aihe vapaalta ketjua ”Noloin pierusi? Kampaamokatku…” Paljon varmaan keksittyä ja liioiteltua, mutta naurattaa silti. Myönnetään, olen edelleen joissakin asioissa hemmetin lapsellinen.
Meillä on töissä kaveri joka pystyy pieremään käskystä. Hei "Viljo", annas yks, Trööt. Toine vielä, Trööt, pistä "Sepolle" pari, trööttrööt. varastoon kans, trööt pomol yks, trööt. :D Joka saakelin kerta jaksaa naurattaa.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pikkuhiljaa tärkeä ottelu
 

Liitteet

  • Screenshot_20241015_123927_fi_ptm_tekstitv_MainActivity.jpg
    Screenshot_20241015_123927_fi_ptm_tekstitv_MainActivity.jpg
    17,2 KB · kertaa luettu: 71
Olen koko päivän lukenut tuon sivun ylälaidan otsikon mielessäni ihan väärin. Ja minulla ei ole tietääkseni mitään lukihäiriötä, vaan aivoni vain jotenkin nyrjähtävät juuri tämän otsikon kohdalla:

Pelicansin jyräämän Rouenin Juho Tommila ei säästellyt sanojaan - ”Häpeällinen esitys meiltä”

Luen tuon otsikon joka kerta jotenkin niin, että Pelicansin Juho Tommilaa kohdeltiin kaltoin ja jäi vastustajan jyräämäksi. Ja tuo oli häpeällinen teko. Tai että Pelicans jäi vastustajan jyräämäksi ja että se oli häpeällistä.

Vaikka todellisuudessa Tommila pelaa Rouenissa eli Pelicansin vastustajassa ja Rouen oli se, joka tuli jyrätyksi. Pelicans siis voitti. Ehkä olen sisäistänyt tämän huomiseen mennessä nyt kun kirjoitin sen tähän.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Muu urheilussa on Sadan päivän jalkapallovisa. Tämä on usein ykkösenä muu urheilussa ja aina luen sen sadepäivän jälkapallovisaksi. Johtuu varmaan syksystä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Muu urheilussa on Sadan päivän jalkapallovisa. Tämä on usein ykkösenä muu urheilussa ja aina luen sen sadepäivän jälkapallovisaksi. Johtuu varmaan syksystä.
Hyvä idea, tästä lähtien sadepäivän visa johonkin aiheeseen ja tekijä saa päättää missä pitää sataa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös