Linnankundi
Jäsen
Itse olin tulossa kirjoittamaan kiinalaisten kurjasta kohtalosta saman otsikon perusteella.
Itse olin tulossa kirjoittamaan kiinalaisten kurjasta kohtalosta saman otsikon perusteella.
Ei Scholl tuommoiseen alentuisikaan.Marin kertoi vihdoin – oli Scholliin yhteydessä tekstiviestillä Uniper-neuvotteluista
Olin että ok, Ex-jatkisparoni sielä pitää yhteyttä valtiojohdon kanssa, entiseen tapaansa. Sitten tajusin että mitä helvettiä!? Scholl ei edes pierasisi demariin päin. Se olikin ScholZiin.
Säikährin ihan.
I just visited TripAdvisor.com.Mikä on paras sienivitsi kyselee erään lukemani uutisen otsikossa?
Siis tä? Miten niin väärin luettu? Tossahan lukee ihan selkeesti että Paavoväyrystä?Paavoväyrystä paennut ukrainalaisnuorukainen pääsi viime hetkellä pois Venäjään liitettävältä alueelta: ”Ihanaa nähdä Ukrainan lippu”
HS Ukrainassa | Pakkovärväystä paennut ukrainalaisnuorukainen pääsi viime hetkellä pois Venäjään liitettävältä alueelta: ”Ihanaa nähdä Ukrainan lippu”
Ukrainalaiset pyrkivät joukoittain pakenemaan alueilta, jotka Venäjä aikoo liittää itseensä. Mutta on myös niitä, jotka syystä tai toisesta haluavat siirtyä Venäjän miehittämille alueille.www.hs.fi
Pakenisin minäkin
Jos Aleksi olisi matkatoimisto, se olisi juurikin tämä Detur.Nyt puhuu Doer: Kiistää jättäneensä suomalaisten... Eikun
Nyt puhuu Detur: kiistää jättäneensä suomalaisten hotellit maksamatta – ”Tämä on väärin ja vilpillistä”