Kas vain, sanoi paise, ja kasvoi vain.
Kuinka monta juutalaista mahtuu kuplavolkkariin? Viisi, koska holokaustia ei tapahtunut.
Mummo ja pappa pelasivat tennistä. Pappa voitti. Etsinnät jatkuvat edelleen.
Andy McCoy meni baariin ja tilasi viskin. Baarimikko kysyi "Tuonko sen pöytään lumilapiolla?", Andy vastasi, "Kolalla."
Fasisti käveli vaarin ohi.
Tex Willer ja Nalle Puh pelasivat korttia. Tex Willer hävisi koko ajan, ja sanoi "Kovvaa hommoo".
Donald Trump, pappi, raiskaaja, pedofiili ja partiolainen olivat lentokoneessa. Yhtäkkiä kapteeni kuulutti "Kone tippuu, minä hyppään nyt laskuvarjolla ulos, teille on neljä laskuvarjoa jäljellä, moido!" Donald Trump otti partiolaisen selkärepun, ja hyppäsi se selässä koneesta ulos. Pappi raiskasi partiolaisen ja sanoi "Nyt emme ehdi enää hypätä laskuvarjoilla ulos ennen kuin kone törmää maahan." Raiskaaja ja pedofiili olivat hypänneet ulos jo aiemmin. Michael Jackson raiskasi ohjaamossa lasta. Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen olivat saunassa, ja katsoivat kuistilla kuinka lentokone tippui maahan. Seinään lensi kondomi. "Kuka pieraisi?" kysyi norjalainen, "Se olin minä", vastasi kuistin eteen laskuvarjolla laskeutunut pedofiili. Kondomin oli seinään heittänyt Donald Trump, joka koneesta tippuessaan yritti turhaan löytää partiolaisen selkärepusta venäläistä perseensuristinta. Raiskaaja tankkasi Ladan, ja sen arvo lausutaan perluskooni.