Väärin kerrottujen vitsien SM-kilpailut

  • 91 990
  • 398

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mies tuli kotiin töistä ja vaimo pyysi korjaamaan ulkoportaat, joista oli lähtenyt lauta irti.
"Vittu, mä mikään timpuri ole", vastasi mies.
Seuraavana päivänä vaimo pyysi miestään vaihtamaan vessaan lampun palaneen tilalle.
"Vittu, mä mikään sähkäri ole", vastasi mies.
Seuraavana päivänä portaat oli korjattu ja vessassa toimivat valot, jolloin mies hieman ihmeissään kysyi, kuka ne oli korjannut. Vaimo kertoi, että oli pyytänyt naapurin Makea apuun. Mies kysyi, mitä Make oli pyytänyt korvaukseksi, johon vaimo vastasi: "14,37€ + ALV"
Mies: "OK, kylla alvi pita maksa ain...."
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jukka Rautakorpi kasteli tulitikkunsa ja rupesi palomieheksi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Marko Ahtisaari on nähnyt saunassa Kinnusen Jorman.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaksi vanhaa kollikissaa päätti lähteä naimaan. Nuori kolli sitten väkisin tunki joukon jatkoksi. Joo joo, osaan mä naida, ottakaa mukaan. Menivät sitten talolle jossa oli tyttökissoja. Kiersivät ja mourusivat, mutta narttuja ei vaan näkynyt. Vanhat kollit päättivät, että nyt riittää. Me mennään. Nuori kolli sanoi että mie en tule vielä, mulla on tässä tää Nykyposti jossa on Hantta Krausen haastattelu.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Wilson Kirwan äidiltä kysyttiin, että minkälainen päivä se oli, kun Wilson syntyi. Äiti vastasi: "Aamulla oli sateista, mutta illalla taisi paistaa jo aurinko."
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olipa kerran prinssi jolla oli sen pituinen se.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mitä Michael Jackson tekee hississä?
Raiskaa lapsen
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Dannyn avaama simpukka sisälsi Erikan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Danny sanoi Erikalle että taidat olla äiti kun simpukkas on tollanen Helmi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Andy McCoy käveli baaritiskille ja sanoi baarimikolle:

- Mä otan viskin, Jackiä.

- Otat sä sen lumilapiolla?


- No tuo vittu vaik kolalla kuha tuot sen nopeest!
 

SgtMarkov

Jäsen
Olin ostamassa uusia käsineitä. Maksettuani kassaneiti kysyi "laitetaanko pussiin vai masturboitteko heti?"

***

Mitä Michael Jackson tekee hississä?

Panee lasta pulkassa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mitä yhteistä on Michael Jacksonilla ja Michael Penttilällä?
-Molemmat vetivät hanskaan
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jorma Kinnunen tuli yhdessä isänsä Jormaa taluttaen saunasta ja he näkivät yhdessä vaimonsa/äitinsä selailemassa ilmaismainoksia.

Ei näistä mainoksista koskaan rikkaammaksi tule. Olla ny alastomana pimeässä witun kylmässä varastokopissa kuukausi ja saat siitä vain 7 euroa.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kävelipä kerran Punahilkka metsäpolulla. Punahilkat usein tekevät niin. Kantoi koria mummon mökille. Huomasi puskan takana suden kyykkysillään. Kysyi, että mitä sinä susi siellä teet, ja miksi sulla on niin suuret silmät. Susi sanoi että istun paskalla ja luen Taloussanomia, silmät on isot geneettisen virheen vuoksi ja painuhan nyt vittuun siitä tai sodomoin sinua sorkkaraudalla.
 

Isaa

Jäsen
Ruottalainen, virolainen ja suomalainen olivat lähteneet viettämään iltaa kaupungille. Illan päätteeksi suomalainen oli käynyt viidessä yökerhossa, mutta ruotsalainen ja virolainen eivät ainoassakaan. Miksi?

Koska kaupungissa oli pelkkiä homobaareja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös