1Timer kirjoitti:
TheT kirjoitti:Olen 100% samaa mieltä! Vieläkään ei ole selvinnyt, mitä Alfille tapahtui siinä viimeisessä (?) jaksossa...puhumattakaan siitä miksi en katsonut sitä?? Ei voi muistaa - mutta naurua piisasi, vaikka kyseinen sarja onkin valmiiksi naurettu.
axe kirjoitti:Oon elänyt kaikki nämä vuodet siinä uskossa, että lähettävä kanava kämmäsi ja luuli näyttäneensä kaiken hoksaamatta, että se finaali oli tuplajakso.
Mustaine kirjoitti:Tv-sarjat:
- The Equalizer (Kutsukaa McCall)
Ted Raikas kirjoitti:Legendaarisen loisto jakso tuo Käenkolo! Nauru oli herkässä monessa kohtaa, tässä jokseenkin satiirisessakin jaksossa.
Yhtenä huippukohtana muistan sen, kun Rantalaisen Simo haastattelee "mestarikävelijä" Brunolfia ja Brunolf uhoaa: "Vapise Vallu (Kononen), mie tuun ja vien siun esinahan!" Rantalainen sitten siihen: "Niin, siis tarkoitat kai päänahan?" Ja Brunolf taas: "No nii, no niihä mie just sanoin?!"
Silloin repesin.
Saisi tulla uusintana koko Akkaa Päälle sarja, tai tietysti mieluiten DVD:lle. Mielestäni määrätynlaisesta hömppämäisyydestään ja kotikutoisuudestaan huolimatta oli paljon parempi kuin Kaverille ei jätetä.
teroz kirjoitti:- Heartmix
teroz kirjoitti:Sarjat:
- Mummo (kaikki jaksot putkeen)
- Heartmix
- Puhtaat Valkeat Lakanat
- Marienhof
- Jyrki
Toi tuli ekan kerran muistaakseni jotakin 88. Uusinta tärähti syksyllä -94. Mulla on siitä erittäin huono vhs-kopio olemassa, kasetti nimittäin venyttää ja vonkuu.DAF kirjoitti:Ehdottomasti tv-sarja Painajainen. Sitä ei saa edes rahalla Maikkarilta, mikä harmittaa suunnattomasti.
mäkine kirjoitti:Vaan missä viipyy Murha savolaiseen tapaan? Kuka muistaa?