kärppä73 kirjoitti:Iron Maidenin Live After Death livekeikka suomitekstityksillä..klassikkokamaa=) Taisi tulla tv1:ltä 80-luvun lopussa?
Nyt puhut vähän mutta asiaa. Pitäisikö tästäkin avata adressi?
kärppä73 kirjoitti:Iron Maidenin Live After Death livekeikka suomitekstityksillä..klassikkokamaa=) Taisi tulla tv1:ltä 80-luvun lopussa?
valheenrakentaja kirjoitti:Joo Nassau coliseumista. Mulla oli nauhalla se monisen monta vuotta mutta nauha sanoi sopimuksensa irti.
Simon kirjoitti:Kyllä, se tulee taas! Itse olen odottanut jo useamman vuoden, että milloin YLE uusii loistavaakin loistavamman impro-sarjan Nyhjää tyhjästä ja nyt rukouksiini on vastattu! Juuri äsken TV2 mainosti, että sarjan uusinnat alkavat 13.2. klo 20 (muistaakseni). Pitääpä yrittää väijyä tarkempia ohjelmatietoja vielä YLE:n sivuilta...
Edit: perkele, eipä näy ainakaan YLE:n ohjelmaoppaassa vielä 13.2. kohdalla.
Lisäedittiä: ilo oli sinänsä ennenaikaista, että ko. ohjelma alkaakin pyöriä YLE Teema -kanavalla, voihan viddu.
Itse ostin joku joulu appiukolle lahjaksi Reinikais-dvd:n, joka ei mutten ollut mitenkään hinnalla pilattu, parikymppiä siitä maksoin free record shopissa ja tilaamalla netistä sen saa himaan parissa päivässä. Ehdotonta kulttikamaa, vaikka Tankki Täyteen onkin noista se parempi sarja.Streider kirjoitti:Ja pieneen mieleeni iski muisto Reinikaisesta, yle vois laittaa senkin tulemaan joskus, kaikki jaksot kiitos.
avatar kirjoitti:Reinikaisen ja Tankki täyteen-sarjojen dvd-levyjä oli alelaarissa Mänttilässä eilen, että jos niitä haluaa katsella niin alle kympillä lähtee sieltä.
avatar kirjoitti:Reinikaisen ja Tankki täyteen-sarjojen dvd-levyjä oli alelaarissa Mänttilässä eilen, että jos niitä haluaa katsella niin alle kympillä lähtee sieltä.
Sitten Alfred J. Kwak olisi ihana nähdä uusintana, samalla saisi muistella lapsuusaikojaan.
Muita ikääntyviä Kwaakin faneja täällä?
Iron Maidenin Live After Death livekeikka suomitekstityksillä..klassikkokamaa=) Taisi tulla tv1:ltä 80-luvun lopussa?
Ehkä aika kultaa, mutta Turkan Kiimaiset poliisit olisi aivan huippu-uusinta