Alfred J. Kwak:in kaikki jaksot suomeksi kiitos!
Ehdottomasti Hill Street Blues alusta asti.
Skidinä pyöri sellainen mystinen sarja kuin Safiiri ja Teräs. Silloin näytti ihmeellisen hienolta, en sitten tiedä näyttäisikö enää..
wikipediasta löytyy
Macgyvereitä
Sarja tuli kuin tulikin uusintana syksyllä -94. Löytyy erittäin heikkona VHS-tallenteena jostakin, olen katsonut todella monta kertaa aikoinaan.Muistaako kukaan mm. Eero Melasniemen ja Anna-Leena Härkösen tähdittämää Painajainen- minisarjaa? Kysehän oli kauhu/jännitys genrestä.
Sarja esitettiin vuonna -88 ja tuntui silloin niin saamarin pelottavalta. Onkohan sarja tullut vielä koskaan uusintana? Netistäkään ei klippejä löytynyt. Tuskinpa tästä dvd:tä sentään ole tehty..? Enivei, katsoisin jos voisin.
Sarja oli tosiaan nimeltään Kaikki pelissä, ja päänäyttelijän roolinimi oli Pierre Lambert. Koitin joskus kovasti googlailla mutten mitään järkevää löytänyt. Tätä seurasi varmaan koko C- tai D-junnulätkäporukkamme silloin. Kova juttu.Joskus 80-luvulla tuli joku kanadanranskalaisista jääkiekkoilijoista kertonut sarja, olikohan nimi Kaikki pelissä tjsp. Saattoi olla vieläpä ranskankielinenkin tuo sarja. Se oli siis ihan kuvitteellinen sarja kahdesta ystävyksestä jotka yrittivät saada pelipaikkaa "ylhäältä", heidän perhe-elämästään jne. Silloin se oli hyvä sarja ja olisi mukava nähdä uusintana että onko taas aika kullannut muistot vai oliko se ihan oikeasti hyvä sarja.
Muistaako kukaan mm. Eero Melasniemen ja Anna-Leena Härkösen tähdittämää Painajainen- minisarjaa? Kysehän oli kauhu/jännitys genrestä.
Sarja tuli kuin tulikin uusintana syksyllä -94. Löytyy erittäin heikkona VHS-tallenteena jostakin, olen katsonut todella monta kertaa aikoinaan.
Yritäpä laittaa jotenkin You Tubeen pieni kooste? Voisi vähän fiilistellä...
Oli, vikan jakson viimeisiä kuvia.Juu ja mielellään se kohta missä Johanna Raunio heiluu perse paljaana. Vai oliko tässä sarjassa sellaista kohtausta?
Tätä sarjaa olen aina odottanut näytettävän uusintana. Oli ehkä paras ohjelma, mitä on pikkupoikana katsonut.
Fort Boyard