Metsolat aloittaa toisen uusintakierroksensa Kakkosella 7.10. kello 20.00 alkaen.
Olen myös kuullut huhu?puhetta että Metsoloihin tulisi uusiakin osia. Olisi kiva saada tähän jostain faktatietoa...
Metsolat aloittaa toisen uusintakierroksensa Kakkosella 7.10. kello 20.00 alkaen.
Olen myös kuullut huhu?puhetta että Metsoloihin tulisi uusiakin osia. Olisi kiva saada tähän jostain faktatietoa...
Tätä olen minäkin odottanut. Ja nyt toive toteutuu: MTV3 näyttää 11.7. alkaen uusintana Vesku Show´ta lauantai-iltaisin. "Pimpelipom!"Vesku-Show.
Tätä sarjaa olen aina odottanut näytettävän uusintana. Oli ehkä paras ohjelma, mitä on pikkupoikana katsonut.
Fort Boyard
Taisteluparia vois olla kiva katsella. Pikku-jesse aikoinaan kovasti tuosta sarjasta piti..
Dallas ja JR:n Cliff kyykytykset kelpaisivat myös.
Lisätään vielä takavuosien sarjoista joku ruotsalainen tavaratalosarja Åhlens tsjp.
Joo uusittiin 94 syksyllä, oon aika saletti siitä.Painajainen on tässä ketjussa jo mainittu ja sitä minäkin kaipailen. Uusittu kerran muistaakseni 1992-93 tjsp.
Erään englantilaisen lämminhenkisen sarjan haluaisin nähdä uudelleen. Siinä oli mukana kaksi päähenkilöä, mies ja nainen. Mies oli pikkaisen pullukka, hyvin tavallisen näköinen kaveri. On mukana monissa englantilaisissa sarjoissa. Nainen oli joku kuuluisampi tapaus, kunpa taas muistaisi jotain. Paras tuntomerkki sarjalle oli loistava Bix Beiderbecken musiikki, jota soitettiin toistuvasti. Jäi mieleen mukavana sarjana, mutta dementia on tuhonnut loput.
The Beiderbecke Affair (1984), The Beiderbecke Tapes (1987) and The Beiderbecke Connection (1988)Paras tuntomerkki sarjalle oli loistava Bix Beiderbecken musiikki, jota soitettiin toistuvasti. Jäi mieleen mukavana sarjana, mutta dementia on tuhonnut loput.
The Beiderbecke Affair (1984), The Beiderbecke Tapes (1987) and The Beiderbecke Connection (1988)
Joku näistä?
Kiitoksia. Näistähän oli kysymys. Enpä muistanut, että näissä oli nimessäkin mukana tuo vinkkini Beiderbecke. Muistaako kukaan vielä, että millä nimellä näitä esitettiin Suomessa? Ja mikä kanava? Saattoivat mahdollisesti olla ruåtsinkielisillä teksteillä. Voisi sitten kysellä, saisiko näitä uusintana. Tosin näyttävät olevan myynnissä ainakin Brittein saarilla. Voisi nämä vaikka ostaa.
Taisipa olla tosiaan ruotsitekstityksellä ja kulki vissiin nimellä Affären Beiderbecke. Mitään hajua kanavasta ei sitten kyllä ole. Eipä tuo tosiaan näytä paljoa kustantavan tuolla verkkokaupoissa, joten helpoimmalla varmasti pääsee, kun tilaa netistä, eikä jää mahdollisia uusintoja kyttäilemään.Muistaako kukaan vielä, että millä nimellä näitä esitettiin Suomessa? Ja mikä kanava? Saattoivat mahdollisesti olla ruåtsinkielisillä teksteillä. Voisi sitten kysellä, saisiko näitä uusintana. Tosin näyttävät olevan myynnissä ainakin Brittein saarilla. Voisi nämä vaikka ostaa.
Muutaman jakson Talonpojan rallia voisin katsoa.
En tiedä oliko tuo ohjelma aikanaan kovinkaan hauska mutta nyt se ainakin naurattaa.
Lance et compte (He shoots, he scores...) oli sarjan nimi. Pierre Lambert oli tuon sarjan kiekkotähti, jonka uraa seurattiin.
Täällä lisää:
http://us.imdb.com/Title?0090467
Sarjan alkutunnari pyörähti liikkeelle valmentajan karjuman "Go! Go! Go!" huudon jälkeen... se on jäänyt mieleen.
Vieläkö joku muistaa? Ei varmaankaan ole uusittu.