Uusi Radio City

  • 53 432
  • 282

Jääkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hellas Verona, AC Milan, Tottenham
Andrei kirjoitti:
Sen verran voisi vielä ihmetellä, kun tänään tuossa kolmen neljän maissa Cityllä joku manasi viestintävirastoa ja haukkui mm. Karpelaa ja syytti näitä "instansseja" Cityn kohtalosta. Kuitenkin, correct me if I'm wrong, Cityhän ei edes ollut hakenut radiolupaa, joten ministeriö ei voinut sellaista sille myöntää. Lopettivat siis itse kannattamattoman kanavan ja syyttävät siitä viestintäministeriötä. Riiight.

Cityhän siirtyi muutama vuosi sitten Sport FM:n taajuudelle, joka toimi urheiluradiolle annetulla toimiluvalla. Oli selvää, että City ei täyttänyt urheiluradion vaatimuksia, joten vanhalle toimiluvalle ei haettu jatkoa.

Sen sijaan SBS haki toimilupaa osavaltakunnalliselle rockradiokanavalle (kuten City oli) ja paikallisradiolle pääkaupunkiseudulle. Jos jompikumpi näistä olisi napannut niin City olisi jatkunut. Nyt niin ei käynyt. Osavaltakunnalliselle rockradiolle annettiin toimilupa, mutta sen sai Swelcom. Cityn tilalle päätettiin siis perustaa uusi, samalla formaatilla toimiva kanava, mutta Cityn ei annettu jatkaa.

Karpelasta tai kepusta en itsekään paljoa perusta, mutta tässä asiassa paskan voi kaataa ennemmin viestintäministerien Leena Luhtanen ja Susanna Huovinen päälle eikä niinkään kulttuuriministerin.

Itse kuuntelin Cityä aktiivisesti koko 2000-luvun, ensin Stadissa ja sitten opiskelujeni myötä myös Tampereella. Kanava soitti paljon samoja biisejä, se on totta, mutta minä pidin niistä kappaleista. Ei mulla ollut edes muita vaihtoehtoja, City oli se mun kanava. Siksi pala oli kyllä kurkussa viime perjantaina. Viimeinen leka oli ihan ok, mutta ehkä olisin itse valinnut Stairway to Heavenin.

Hammaspora-juttu on sen sijaan aivan loistava keksintö! Osoittaa hyvää pelisilmää.

RIP Radio City
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Golden AWe kirjoitti:
1) Tiivistäkää tai antakaa esimerkkejä Heikelän tai Linnanahteen parhaista paloista.

Eräänä aamuna pääpuheenaiheena oli Timo T.A. Mikkosen jollekin lehdelle haastattelu, jonka yhteydessä julkaistuissa kuvissa olivat isänsä rinnalla Mikkosen lapset puettuna aitoon täydelliseen Suomen armeijan maastopukuun - molemmilla luki myös rinnassa Mikkonen kuten skappareilla. H & L kävivät läpi muitakin Mikkoseen ja hänen militarismiinsa liittyviä tarinoita, ja mm. pohdiskelivat pukisiko hän tyttärensä sairaanhoitajan asuihin, jotta roolimallit varmasti opittaisiin tarpeeksi nuorena. Verrattuna "tavis-radioiden" normaaliin Big Brother -puolijulkkujen seurustelukuvioiden päivittelyyn, Mikkosen syvimmän olemuksen ruotiminen humoristisen kriittisesti osui ainakin minun makuheermooni - sopivan hauskaa, hieman älyllistäkin, ja kohteena ihminen joka omalla käytöksellään on pilkan ansainnut.


PS. Itse suhtaudun maanpuolustukseen erittäin myönteisesti, mutta esimerkiksi juuri Mikkosen tapaisten ihmisten militaristinen vauhkoaminen oksettaa tekopyhällä piilofasismillaan. Eivät Heikelä ja Linnanahdekaan puolustusvoimia kritisoineet...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Vaughan kirjoitti:
Eräänä aamuna pääpuheenaiheena oli Timo T.A. Mikkosen jollekin lehdelle haastattelu, jonka yhteydessä julkaistuissa kuvissa olivat isänsä rinnalla Mikkosen lapset puettuna aitoon täydelliseen Suomen armeijan maastopukuun - molemmilla luki myös rinnassa Mikkonen kuten skappareilla. H & L kävivät läpi muitakin Mikkoseen ja hänen militarismiinsa liittyviä tarinoita, ja mm. pohdiskelivat pukisiko hän tyttärensä sairaanhoitajan asuihin, jotta roolimallit varmasti opittaisiin tarpeeksi nuorena. Verrattuna "tavis-radioiden" normaaliin Big Brother -puolijulkkujen seurustelukuvioiden päivittelyyn, Mikkosen syvimmän olemuksen ruotiminen humoristisen kriittisesti osui ainakin minun makuheermooni - sopivan hauskaa, hieman älyllistäkin, ja kohteena ihminen joka omalla käytöksellään on pilkan ansainnut.


PS. Itse suhtaudun maanpuolustukseen erittäin myönteisesti, mutta esimerkiksi juuri Mikkosen tapaisten ihmisten militaristinen vauhkoaminen oksettaa tekopyhällä piilofasismillaan. Eivät Heikelä ja Linnanahdekaan puolustusvoimia kritisoineet...

Miten mulla on mielikuva että T.T.A Mikkonen olisi ollut H&L:n vieraanakin?
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Immortal kirjoitti:
<ot>23.12 tulee Pietarinkadun Oilers Go-gon kooste parhaista paloista kahdeksan edellisen vuoden ajalta. Pakkohan se on kuunnella. </ot>

Cityn lopettaminen ei olisi niin paha paikka muuten, mutta kun meillä töissä ei saa kuulumaan juurikaan muita kanavia, niin edelliset pari päivää on kärsitty YleX:stä. Voi vitutuksen multihuipennus mitä paskaa.



Oilersin kavereille tulee kuulemma Ylex:lle perjantai-iltaan joku uusi oma ohjelma.Näin kertoivat pojat jossain välissä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pressiboxi kirjoitti:
ARSE!! Mutta joo, Leo Eläin ja Kapteeni Sika olisivat tässä(kin) ajassa kovia hittejä aamushow'llaan. Hiukan niitä toki pitäisi puleerata vanhan liiton punavärittyneisyydestä eroon mutta kuitenkin. "Karjunnan SM-kisat" R-kioskiin!

Pressibokseri, olet juuri osoittanut että ihmiskunnalla ON vielä toivoa!

Vaughan kirjoitti:
Verrattuna "tavis-radioiden" normaaliin Big Brother -puolijulkkujen seurustelukuvioiden päivittelyyn, Mikkosen syvimmän olemuksen ruotiminen humoristisen kriittisesti osui ainakin minun makuheermooni - sopivan hauskaa, hieman älyllistäkin, ja kohteena ihminen joka omalla käytöksellään on pilkan ansainnut.

Kuulin tuon saman pätkän puntilla ollessani ja töissä kuluttaessani aikaa paskalla luin myös Oho!n tai Katson tai vastaavan artikkelin. On hienoa että Timolla ja hänen vaimollaan on tilaisuus paikallislehden sijaan vastata "saamaansa paheksuntaan" valtakunnallisen värikkään vessapaperin sivuilla. Kuten sanoin, muihin kaupallisiin kanaviin verrattuna plussaa, olkoonkin että kyseessä olisi sama formaatti hiukan eri kuorrutuksella. Eri asia on sitten tarvitseeko Timo T.A.:sta tehdä huumoria erikseen vai onko mies itsessään jo täysin omillaan leijuva camp-hahmo.

Timo T.A.:n mäntsäläläinen kantriradio valtakunnalliseksi, sanon minä. R.I.P.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura

Tässä olisi hyvä sauma lanseerata Suomen yksi kunnon classic rock -kanava hirvittävän Metallica/Kotiteollisuus -saastan vaihtoehdoksi! Toivottavasti SBS on tutkinut markkinansa kunnolla, kysyntää tälläiselle kanavalle varmasti olisi.

Mallia projektille vaikka täältä: http://www.rock101.com/. On paras klassisen rockin kanava johon olen netissä törmännyt. Soittolista miellyttävän laaja eikä Stairway To Heaven pauhaa joka toisena biisinä.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Radio City on jälleen palannut kuunneltavaksi myös radiosta jälleen kolmeksi kuukaudeksi (22.3-21.6.2010). Löytyy Helsingissä (pääkaupunkiseudulla) taajuudelta 99,4 MHz.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös