Master Chief
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Vaughan kirjoitti:Eräänä aamuna pääpuheenaiheena oli Timo T.A. Mikkosen jollekin lehdelle haastattelu, jonka yhteydessä julkaistuissa kuvissa olivat isänsä rinnalla Mikkosen lapset puettuna aitoon täydelliseen Suomen armeijan maastopukuun - molemmilla luki myös rinnassa Mikkonen kuten skappareilla. H & L kävivät läpi muitakin Mikkoseen ja hänen militarismiinsa liittyviä tarinoita, ja mm. pohdiskelivat pukisiko hän tyttärensä sairaanhoitajan asuihin, jotta roolimallit varmasti opittaisiin tarpeeksi nuorena. Verrattuna "tavis-radioiden" normaaliin Big Brother -puolijulkkujen seurustelukuvioiden päivittelyyn, Mikkosen syvimmän olemuksen ruotiminen humoristisen kriittisesti osui ainakin minun makuheermooni - sopivan hauskaa, hieman älyllistäkin, ja kohteena ihminen joka omalla käytöksellään on pilkan ansainnut.
PS. Itse suhtaudun maanpuolustukseen erittäin myönteisesti, mutta esimerkiksi juuri Mikkosen tapaisten ihmisten militaristinen vauhkoaminen oksettaa tekopyhällä piilofasismillaan. Eivät Heikelä ja Linnanahdekaan puolustusvoimia kritisoineet...
Miten mulla on mielikuva että T.T.A Mikkonen olisi ollut H&L:n vieraanakin?