Tarantula kirjoitti:En kuullut perjantain lähetystä joka ilmeisesti oli viimeinen, koska Cityn sivuilla tyydytään vain toteamaan että Herätysliike on lopettanut ja H&L nimet poistettu toimituksen listoilta?!
Ei varmaan väliä sen suhteen, että Kissin omistaa sama taho kuin nyt loppuvan Citynkin. Joka tapauksessa mielenkiintoinen veto lopettaa erittäin suosittu aamushow. Ainoa, jota edes hieman jaksoi kuunnella.Tommy kirjoitti:Niin, oliskohan jollekkin Cityn pomollekkin selvinnyt että nämä kaksi washed up -juontajaa olisivat kenties menossa Kiss FM:lle töihin?
En tiedä saako tänne laittaa linkkiä suoraan, mutta Google varmaan osaa auttaa sivuston löytämisessä.Herätysliikkeen nettikauppa kirjoitti:No niin, kaikki hauska loppuu aikanaan. Radio Cityn 2,5 vuoden mittainen Herätysliike lopetettiin marraskuun alussa aika yllättäen :)
...
Kuten sanottu kaikki hauska loppuu aikanaan... ellei se sitten jatku jossain muualla, vaikka tammikuussa 2007 :)
...
yst.terv.
Heikelä & Linnanahde
Vapaaherrat
redcat kirjoitti:Itse en ole niin valtaisa rokkidiggari, että jaksaisin kuunnella vain rock-kanavaa radiosta. Joskus haluttaisi kuunnella jotain "kunnon mättöä" aggressioiden purkua varten. Nykyisen Cityn puitteissa sellaista ei oikein ollut kuultavissa kuin erittäin satunnaisesti josko lainkaan.
Näsä kirjoitti:Tänään se sitten loppuu 20 vuoden pituinen taival. Nyt mielenkiinnolla odottamaan tammikuuta ja ehkä uutta herätysliikettä. Mitäköhän sitä loppuvuoden kuuntelis,varmaan radio Suomea...
By the way mikä tän uuden radiokanavan nimi olikaan?
Näsä kirjoitti:By the way mikä tän uuden radiokanavan nimi olikaan?
Näin ainakin itse olen ymmärtänyt, tosin ei olisi ihme jos olen väärässä...TAM kirjoitti:Siis loppuvatko lähetyksetkin tänään? Luulin, että ne jatkuvat vielä vähän pidempään, koska en ole vielä kuullut mainosta siitä, milloin tuo "Viimeinen Leka" soitetaan. Hautajaisbileet toki ovat tänään.
Designer kirjoitti:Lähetykset eivät lopu vielä tänään. Viimeinen lähetyspäivä päätetään ja myös kerrotaan lähiaikoina. Lähteenä tiedolle aina luotettava Aamulehti.
Carlos kirjoitti:Kekseliäs, omaperäinen, jopa luova ROCK FM. Varmaan jollekin konsulttifirmalle maksettu kymmeniä tuhansia tuon luomisesta.
Anna kun arvaan: Olet NRJ:n suurkuluttaja?Tulppu kirjoitti:Vain Kiss on paskempi kuin tämä. Hyvä että poistuu.
Ted Raikas kirjoitti:Anna kun arvaan: Olet NRJ:n suurkuluttaja?
Otan.Tulppu kirjoitti:Kas, tedi ottaa osaa keskusteluun.
Ted Raikas kirjoitti:Otan.
Ihmetytti vaan tuo Radio Cityn dissaus, koska, mitä nyt vähäisesti kanavaa joskus silloin tällöin ehdin kuunnella, niin tarjonta oli melko rokkipainotteista ja vähän raskaampaakin, joten sitä kautta sieltä tuli myös keskim. ihan hyvää tai ainakin kohtuullista tavaraa. Ei ainakaan tarvinnut ehdoin tahdoin kääntää kanavaa pois. Jos vielä otetaan vertailuun nämä puhtaat poppipaskaa syytävät kanavat, niin Radio City oli valovuosia edellä laadussa. Ihmetytti tosiaan kun mainitsit vain Kissin Radio Cityä heikompana tapauksena, kun NRJ on suurinta kuonaa radiokanavissa, mitä tarjolla on. Siis hyi helv...
Täytyy todeta, että itsekin radiota kuuntelen todella häviävän vähän, kotona kun ei varsinaista radiota minulta löydy ja musiikin kuuntelen pääasiassa tietokoneella ja vaikka mieluummin suoraan nettiradioista, mistä tulee juuri sitä, mitä haluankin kuulla. Siltikin, kyllä Radio Cityn lopettaminen on jonkinlainen isku minullekin ja vähentää tietynlaisen raskaammankin musiikin määrää tarjonnassa. On kuitenkin YleX:n kanssa ollut niitä harvoja kanavia, mitä kehtaa kuunnella, jos radio on läsnä.
YleQ:n katoamisen kanssa olen täysin samaa mieltä kanssasi, että ikävä juttu, vaikka en sitä koskaan kuunnellutkaan, mutta tarjonta muistaakseni oli mielenkiintoista.
kuminaama kirjoitti:Toivottavasti joku uusi kanava tulisi olemaan hiukan "hevimpi", mutta säilyttämään herätysliike tyylisen shown asenteella - KOTOO TÖIHI !!!
stiflat kirjoitti:Kauankos tämä City oli toiminnassa, tai siis mistä asti?
Itse tutustuin kanavaan vasta niillä nurkilla kun vielä IFK:n ja Jokereiden matseja selostivat (siksi että muutto alueelle jossa kuului, tapahtui silloin), mutta ilmeisesti kanava on ollut pystyssä jo vuosia ennenkin...?
Itse tutustuin kanavaan vasta niillä nurkilla kun vielä IFK:n ja Jokereiden matseja selostivat (siksi että muutto alueelle jossa kuului, tapahtui silloin), mutta ilmeisesti kanava on ollut pystyssä jo vuosia ennenkin...?