Uusi Radio City

  • 53 489
  • 282

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uusi City ei minun radiossani soi, kiitos yhteisistä ajoista, alku oli kaunista kuten kuherruskuukausilla on tapana, kiihkoa kesti jonkin aikaa kunnen suhde stabiloitui, sitten se laimeni, kunnen ainoa vaihtoehto oli ero.

Mitä kanavaa sitä kuuntelisi?

Kiss-fm, Nrj, Nova, Uusi"mafia", jne....ei kiitos. Samaa tuubaa, eritunnuksilla, kiinnostavinta antia edustavat mainokset, joten mitä se kertoo?

Aivan, cd-kuuntelu. Toinen vaihtoehto on tietenkin perustaa oma radio kanava, mikä bisnes mielessä ei ole paras mahdollinen ratkaisu, mutta mitäpä sitä ei tekisi kanssa ihmisten takia.

Johamisen vastuun lisäksi, työvoimakustannuksia säästäessäni, voin itse pyörittää biisejä aina kun kerkeän, luvassa Metalia, Hardrockia, rockia, 50 luvulta tähän päivään, tosin suurinta osaa valtayleisö ei tunnistaisi.

Tuskinpa moinen musiikki burger kansaan tehoaisi, sitähän joutuisi oikeasti kuuntelemaan, ja siitä voisi oikeasti kiinnostua.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä tuolla Cityssä on oikein muuttunut? Olen pitkän tauon jälkeen eilen illalla ja tänään aamuna sitä kuunnellut ja samat ikuiset artistit siellä edelleen soivat, esim. AC/DC, DAD, U2, Kauko Röyhkä, George Thorogood....
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
citylla ja kissillä jotain yhteistä

Itse olen lopettanut Radio Cityn aktiivikuuntelemisen jo vuonna 1995, jolloin asema profiloitui vain tietyn musiikin genreä soittavaksi asemaksi. Rock on ihan ok, mutta minä kuitenkin kaipaan radioasemalta enemmän monipuolisuutta. Tämä nyt tapahtunut "uusiutuminen" ei minua hetkauta pätkääkään, kun en koko asemaa muutenkaan kuuntele.

Aikoinaan Norpan Soulkeittiö, Uugen Asfalttiviidakko ja pari muutakin ohjelmaa vaikuttivat suuresti levyhankintoihini. Wanhan Cityn aikoihin olin erittäin tyytyväinen olleeseen tarjontaan.

Ai niin... jotta kirjoitukseni edes hieman viittaisi antamaani otsikkoon, niin täytyypä laittaa tämä linkki kertomaan jotain asiaintilasta. Taitaa selittää aika lailla, miksi paska menee huonompaan suuntaan.
 

Son Of Thor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Boston Bruins
Ei hyvältä kuulosta...

Kyllä ensireaktioni oli jokseenkin tyrmistynyt kuullessani "...ollaanko Matti&Matti vai kaksikertaaMatti..." paskan jauhantaa työmatkalla, mutta ajattelin, että jospa tuo tuosta johonkin muuttuisi.

Eipä taida muuttua, pahoin pelkään...

Pitääkö tässä nyt helvetti vieköön alkaa kuunnella Kissiä? No ei nyt sentään, cd pyörimään koneeseen ja pääsee mainoksistakin eroon.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Juu, paskempaan suuntaan on menty ja menee kokoajan. Eilen illalla City soitti Tanita Tikaramia ja juontaja vielä hehkutti, että huippubiisi. Mutta toisaalta, eipä hirveesti ole vaihtoehtojakaan... Mutta paska homma, kun Citykin rupee hakee kuulioita soittamalla "muotimusiikkia"... kaipa sieltä tulee seuraavaksi Hiphoppia....
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tatzka

Aivan, cd-kuuntelu. Toinen vaihtoehto on tietenkin perustaa oma radio kanava, mikä bisnes mielessä ei ole paras mahdollinen ratkaisu, mutta mitäpä sitä ei tekisi kanssa ihmisten takia.

Johamisen vastuun lisäksi, työvoimakustannuksia säästäessäni, voin itse pyörittää biisejä aina kun kerkeän, luvassa Metalia, Hardrockia, rockia, 50 luvulta tähän päivään, tosin suurinta osaa valtayleisö ei tunnistaisi.

Tuskinpa moinen musiikki burger kansaan tehoaisi, sitähän joutuisi oikeasti kuuntelemaan, ja siitä voisi oikeasti kiinnostua.
No hei, alalle haluaa niin helvetisti wannabe-mediapersoonia, että ne tulee vaikka ilmaiseksi. Potkii rumim..siis huonoimpia pois ja valkkaa parhaat.

Hei, tehdään IFK-kanava. Lupaudun tulemaan duuniin 1.8.03 kuhan pääsen edellisestä kontraktista pois :)
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Vaikka tässä threadissa on ollu aika negatiivisia juttuja niin täytyy sanoa, että paras radiokanava mitä suomesta tällä hetkellä löytyy siis näin valtakunnallisesti. Oulusta ei ainakaan parempaa löydy. Soittaa jopa meikäläisen suosimaa heviorkesteri iron maidenia ja se on jo jotain se. Tuleehan sieltä aika paljon sontaaki, mutta eipä ole autossa juuri tältä kanavalta tarvinut poistua ellei megalla tule kärppäpeliä. Parasta mitä helsingistä ouluun saakka kuuluu:). Ilman tätä kanavaa soisi autossa pelkästään omapoltto sekasikiö cd kokoelmat.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Mainettaan parempi?

Cityä tulee kuunneltua yleensä varsinaisen toimitusajan ulkopuolella iltaisin ja öisin. Silloin kanava on IMO mainettaan parempi, rokki soi ja kaukosäädintä ei tarvitse käyttää alituiseen kuten Turun paikallisten kanavien tapauksessa.

Ilmeisesti päiväsaikaan Cityn tilanne on pahempi, esim. valtakunnan turhimpiin "mediapersooniin" kuuluva J. Halli näkyy olevan lafkan palkkalistoilla? Sikäli ymmärrän kaiken itkun kanavan nykytasosta.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
^heittäisitkö ilmoille Turun alueen taajuuden Citystä.
Siis sellaisen taajuuden mikä virittää auton ämyriin, ei siis mitään
kaapelitaajuutta.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Citystä meni maku lähes täysin jo aiemmin, mutta tää viimeinen "uudistus" oli viimeinen pisara. Duunista himaan-ohjelma muuttu joksikin töistä kotiin tai vastaavaksi. Kuvaavaa. Tämä entinen stadilainen, omaleimainen rockasema on muutaman "parannuksen" kautta muuttunut koko suomen omaksi, pikkuisen novaa rankemmaksi asemaksi. Ei voi hyväksyä.

Edit. ja vielä, homman olis jotenkin sulattanut, jos olis otettu kokonaan uusi nimi ja lähdetty luomaan uutta, rockpainotteista, valtakunnallista kanavaa puhtaalta pöydältä. Entisen nimen tekohengittäminen tuntuu typerältä, tämä kun ei enää ole alkuperäistä Cityä nähnytkään.
 
Viimeksi muokattu:

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Hohhoijaa..

Voi pyha paska, että Radio City on surkea kanava nykyään. Samat paskat rallit soivat aamusta iltaan ja soittolistalla tuntuu olevan 20 biisiä, joita kierrätetään pari kuukautta putkeen.
Musiikkia 30 vuoden ajalta on täysin paikkansa pitämätön mainos. Yksi biisi saattaa viikon aikana tulla -70 luvulta, muuten samat 2000 luvun MTV-sukupolven teiniangstibiisit soivat aamusta iltaan.

Radio City ei ole Rock, vaan pop. Paskaa paskassa paketissa.

Mitä kanavaa sitä kuuntelisi, ettei tarvitse kuunnella moista sontaa?

K
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tee jotain City

Niin, itse olen pitänyt Radio Cityä pannassa nyt pari viikkoa, eikä ole ikävä tullut. Pistin palautettakin ko. kanavalle.

Kuka oikeasti jaksaa kuunnella kasariheviä ja muutamaa samaa rokkihittibiisiä päivittäin? Kymmenkertaistaisivat sekä määrässä, että leveydessä, soittolistansa bändimäärän, niin voisi viihtyäkin.

Myös niiden "toimittajakuntaa" voisi vähän tarkistaa. Vittu mitä lässyttäjiä.

Täältä tähän
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaiser Soze kirjoitti:
Mitä kanavaa sitä kuuntelisi, ettei tarvitse kuunnella moista sontaa?

Kokeile vaikka täältä jotain:

http://www.shoutcast.com/

Itse valitsen aina fiiliksen mukaan, samoja ei kai tuoltakaan jaksa viikkotolkulla kuunnella.

Näistä vaihtoehdoista en ole ainakaan vielä löytänyt Suurlähettiläitä, Zen Cafea, Neljää Ruusua, Mambaa enkä muutakaan skeidaa, joten siinä mielessä kannattaa ainakin kokeilla.
 

White Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC/DC
Kaiser Soze kirjoitti:
...soittolistalla tuntuu olevan 20 biisiä, joita kierrätetään pari kuukautta putkeen.
Musiikkia 30 vuoden ajalta on täysin paikkansa pitämätön mainos. Yksi biisi saattaa viikon aikana tulla -70 luvulta, muuten samat 2000 luvun MTV-sukupolven teiniangstibiisit soivat aamusta iltaan.
K

Samaa asiaa oon itsekin ihmetelly. Saisivat monipuolistaa jokaisen soitettavan artistin/bändin kappalemääriä. Oli bändi mikä tahansa, siltä soitetaan vaan 2-4 biisiä. Mitä järkeä??!!?? Löytyy niitä enemmänkin.

Ja tuo että onko se muka 30 vuoden ajalta se niiden soittamat biisit?? Kun minun mielestä se mainos niillä menee että rokkia -80, -90 ja 2000 luvulta. Eli silloin jää kultainen -70-luku kokonaan pois. Ei ainakaan tuu mieleen mitään 70-luvulta olevia biisejä mitä minä oisin kuullu. Esim. Deep Purple, vanha AC/DC, Led Zeppelin, Pink Floyd puuttuu kokonaan. DeepPurpleltakin soitetaan ainoastaan se "Perfect Strangers" - mikä on ihan jees.

Joskus yöllä kuunnellu Cityä ja sillon tulee huomattavasti parempaa tavaraa! Nyt kuunnellu vaan aamulla 10 min kun ajan töihin ja sitten iltapäivällä vasta töiden jälkeen.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaiser Soze kirjoitti:
Juu, kyllä nämä on tiedossa, mutta kun firman politiikka taitaa ne kieltää..

Meillä taasen ei pysty noiden asemien kotisivujen kautta kuuntelemaan, mutta tune in -kohdasta winampilla soi hyvin. Mutta jos näiden käyttö ei ole mahdollista, niin kannattaa kokeilla vaikka normaaliradiolla jotain lyhyt/keskipitkäaaltokanavaa. Ainakin vaihtelua ja oppii kieliä, vaikkakaan musiikkipuolesta en tiedä.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kaiser Soze kirjoitti:
Juu, kyllä nämä on tiedossa, mutta kun firman politiikka taitaa ne kieltää..

K

Anonyymin proxyn kautta sinne... varmasti kaikkia ei ole pystytty blokkaamaan mutta toki politiikka voi kieltää noidenkin käytön.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Iceman kirjoitti:
Anonyymin proxyn kautta sinne... varmasti kaikkia ei ole pystytty blokkaamaan mutta toki politiikka voi kieltää noidenkin käytön.


Eipä tässä talossa viitsi kikkailla, saattaa tulla verokortti käteen moisista tempuista.
Kyllä nytten näyttääkin kuuluvan jotkut kanavat, eli ilmeisesti niitä ei olekaan blokattu pois. Mutta mutta.. Shout castin Rock-haulla tulee poppia ja varsinkin neekeripoppia. En mä nyt kuitenkaan niin paljon cityä vihaa, että sitä uikutusta kuuntelisin.. Täytyy kollata tarkemmin.

K
 

Zilla

Jäsen
Huonompaan suuntaan menee vuosi vuodelta, mutta edelleen ainut kuunneltava kanava, joka kuuluu himassa radion kautta. Onneksi netin kautta voi kuunnella Radio Helsinkiä. Jos pitää valita nova tai city, niin ei ole vaikea päättää kumman valitsee, mutta yleensä valitsen omat levyt.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Kaiser Soze kirjoitti:
Voi pyha paska, että Radio City on surkea kanava nykyään. Samat paskat rallit soivat aamusta iltaan ja soittolistalla tuntuu olevan 20 biisiä, joita kierrätetään pari kuukautta putkeen.

Aivan. Töissä, avokonttorissa ko. kanava jauhanut taustalla nyt kolmen kk:n ajan. Olen siis aikaisemminkin Citya kuunnellut. Alkanut pikkuhiljaa piisaamaan. Soittolista on to-del-la suppea. Urheilu-uutiset ainoa suola kanavalla tätä nykyä. Kuulee sieltä eri sarjojen siirtouutisia.

Aika heikko on radio-ohjelmien taso nykyään. Mafialla paras aamuohjelma, joka sekin sukeltaa alas sitä mukaa kuin porukka vaihtuu (Juuso poistui, tilalle tuli pelle). Paikallinen Radio Mega soittaa laajalla skaalalla eri aikakausien musiikkia ja erityyppistä. Toimituksellinen puoli taas on aika syvältä.

Autossa CD:eiden kuuntelussa on se huono puoli, että pelkkää musiikkiakaan ei koko ajoaikaa jaksaisi kuunnella pidemmän päälle.

Melkoista kanavasurffaamista...
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos radiota satun kuuntelemaan, on Radio City paras kuunneltava radioasema nykyisistä. Muita en kuuntele siitä yksinkertaisesta syystä, että muilla asemilla soitetaan niin paskaa musiikkia, kuin olla ja saattaa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Herätysliikkeen Heikilä kehuskeli aamulla, ettei ole koskaan maistanut pontikkaa tai kiljua. Rock´n Roll!

Voisko Poets of the Fallin Liftin siirtää jo pikkuhiljaa arkiston puolelle. Jookos.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Joo kyllä on tullut kyllästyttyä Cityyn vuoden aikana. Aamushown ulkopuolella kanava soittaa pelkkää musiikkia ja ei esitä minkäänlaista ohjelmaa. PreGame show on joku huono pila, kun eihän ne soita kuin musiikkia siinä, Miettivät pariin pv kohteeseen merkkiä ja esittävät noin minuutin pituisen surkean nauhoitetun haastiksen. Siis radiosta haluaisin kuunnella välillä puhettakin, muutenhan voin kuunnella omia kokoelma levyjä. Satu Orvokki Risteli on ehkä turhin radio juontaja koskaan ikinä missään. Kaikki osaa soittaa musiikkia nonstoppina ja lukea välillä uutiset ja muka kehua jotain Cooperin Poisonia, kun pistää sen soimaan. Jotenkin tuntuu, että Cityssä on budjettia pienennetty rajulla kädellä sillä pelkästään vuoden aikana taso on laskenut kuin lehmän häntä. Vuosi sitten siellä oli sentään jonkinlaista jutusteluakin, jota jaksoi kuunnella. Eikäö se pelkkä musiikki voita omia kompilaatioita.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minuakin vituttaa se, että Radio City ei ole sellainen kuin haluaisin sen olevan. Mutta mutta, mikä muu kanava soittaa niin Dream Theateria kuin Rushiakin? Kyllä, Dream Theaterilta on otettu soittoon I Walk Beside You, eli todennäköisesti suoraviivaisin ralli mitä bändi ikinä tulee tekemään. Rushin Spirit of Radio on soitettu tänä vuonna ainakin kerran.

Radio Cityn ei onneksi soita hiphoppia. YleXiä ei voi kuunnella koskaan varttia kauempaa ilman altistumista kyseiselle saasteelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös