Kyseinen luuri ollut jo jonkin aikaa oman ostoslistan kärjessä, ja hintakin alkaa näyttään jo hyvältä. Millaisia kokemuksia siellä on puhelimesta?
Täytyy korjata sen verran omaa viestiäni, että muistin viitisenkymppiä väärin. Nimittäin tarkastin hinnan Saunalahden sivuilta sekä vertaa.fi kautta ja molemmat kertoivat hinnaksi 389 euroa. Tuo 300 euroa jäi mieleeni toissaviikkoiselta käväisyltäni Elisa Shopissa, mutta uskon nyt kuitenkin noita nettisivuja enemmän.
Mutta juu. Aivan loistava luuri kaikinpuolin ja playsta saa kivasti kaikenmaailman launcheria, joilla voi tuunailla luuria mieleisekseen, kuten toki muitakin androideja. Päivitysten mukana on hävinnyt pikkuvaivoja, ja käytän tuota käytännössä viihdekäytössä aika paljonkin. Esim. matkoilla on tullut katsottua urheilua streamien kautta, pelit pyörivät 100%, surffailu on luontevaa ja luuri on mielestäni aika optimaalisen kokoinen - sujahtaa farkun taskuun hyvin, mutta näyttö on silti iso. Latauksessa tämä on kyllä joka yö. Kaksi päivää kestäisi, jos pitäisin peruskäytössä ja valot minimissään, mutta näin kesäisin pidän automaatilla, jolloin taustan kirkkaus säätyy valaisun mukaan --> ulkona käytännössä täysi kirkkaus ja toki surffailen ynnä someilen luurillani aika paljon.
Mulla on puhelin pari kertaa tipahtanyt lattialle, eikä ainakaan vielä ole mitään traagista tapahtunut. Mulla on silikonikuori ympärillä, lasi suojaamaton. Silikoni tuo hiukan kitkaa siihen, paljas SII on aika lipeäväinen, sekä tietenkin suojaa hyvin. Mun käytössäni ei yksikään puhelin vielä ole kiertoon lähtenyt kolhujen vuoksi, enkä usko, että tätäkään saan rikki, ellei se lasi edellä kivikkoon tipu.