Uusi kännykkä

  • 1 254 110
  • 5 806

Boyko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Arsenal
Puhelimen osto ulkomailta

Tarve uudelle puhelimelle on akuutti ja ajattelin sen samalla ostaa ulkomaan reissulla Saksaan.

Kun kyseessä on esim. normaalit androidpuhelimet (HTC, Samsung), niin onko näiden hinnoissa minkälaisia eroja kivijalkamyymälöissä Suomeen nähden?

Toimiiko Saksasta ostettu puhelin normaalisti Suomessa (kun kyseessä ei tietenkään ole mikään operaattorisidonnainen puhelin)?
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Toimii Saksasta ostettu puhelin Suomessa ja ovat myös hieman halvempiakin kuin Suomessa, hintatasoa voi tutkia vaikka amazon.de -sivuilta. Pari juttua kannattaa kuitenkin muistaa. Välttämättä kielivalikosta ei löydy suomea ja fyysinen näppäimistö on todennäköisesti saksalaismallinen qwertz eikä normaali qwerty. Näin on omassa Nokian E5:ssa, jonka amazonista tilasin. Mutta noissa kosketusnäyttöpulikoissa saanee eri virtuaalinäppiksiä asennettua, joten ei liene ongelma?
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jostain syystä uuden kännykän hankkiminen ei ole viime vuosina kiinnostanut, vaikka teknologian kehitys on jatkanut huimaa vauhtiaan. Nuorempana piti saada aina uusin kännykkä, tai ainakin kuolata sitä. Nykyään en ole välittänyt millainen kännykkä taskusta löytyy. Ominaisuuksista ovat riittäneet ihan perustoiminnot ja nettiselain, jolla pääsee ajoittain lukemaan Amppareiden mobiilisivustoa. Olen kuitenkin jatkuvasti seurannut kehitystä ja tiedän missä mennään, vaikkakin noiden käyttöjärjestelmien ominaisuudet ovat minulle lähes arvoitus.

Nyt sitten vihdoin keksin ensimmäisen asian mihin todella voisin tarvita tuollaista hienoa älypuhelinta. Kirjoittelen tietokoneella Notepadiin, muistioihin, kalentereihin yms. paljon ylös kaikenlaista tietoa. Kaikkea kaupan ostoslistasta tapaamisiin. Kuvitellaan siis, että kirjoitan tietokoneella ostoslistan ennen kuin lähden kauppaan. Haluan siirtää sen lähes samalla sekunnilla kännykkäni näytölle, jotta voin tiirailla sitä sitten kaupassa. Millä kännykällä onnistun parhaiten tuossa hommassa ja synkronoinnissa ylipäänsä?
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Nyt sitten vihdoin keksin ensimmäisen asian mihin todella voisin tarvita tuollaista hienoa älypuhelinta. Kirjoittelen tietokoneella Notepadiin, muistioihin, kalentereihin yms. paljon ylös kaikenlaista tietoa. Kaikkea kaupan ostoslistasta tapaamisiin. Kuvitellaan siis, että kirjoitan tietokoneella ostoslistan ennen kuin lähden kauppaan. Haluan siirtää sen lähes samalla sekunnilla kännykkäni näytölle, jotta voin tiirailla sitä sitten kaupassa. Millä kännykällä onnistun parhaiten tuossa hommassa ja synkronoinnissa ylipäänsä?

Oma puhelimeni on HTC Desire. Kirjoitat tietokoneella Googlen kalenteriin. Synkronointi tapahtuu 100% itsekseen, sen jälkeen kun puhelimen tilitietoihin olet lisännyt esimerkiksi Googlen gmail-osoitteesi. Voit siis millä tahansa tietokoneella kirjoittaa kalenteriin ja puhelimeen synkronoituu tiedot heti kun puhelin on jollain tavalla yhteyksissä nettiin. Mitään bluetootheja, saati johtoja koneiden välille ei enää tarvi. Kaikki netin kautta. Käytän Android Marketista löytyvä Business Cal -kalenteriohjelmaa.

Tuo notepad-tyyppinen ohjelma, joka synkronoi tiedot kännykkään, olisi itsellänikin tarvetta. Ei muuta kuin etsimään Android Marketista...
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Joko on E7:sta kokemuksia? Ensi vkolla odottelen sellaisen saavani duuni- (ja toki myös siviili) luuriksi. Kameran pitäisi olla ok ja ilmeisesti kosketusnäyttökin ihan semitasoa.

Pojalleni ostin Samsung Galaxy S:n 4 kk sitten ja on kyllä ihan saatanan hyvä laite. Joskus jätkä kyseleekin kummalle puhelin on ostettu kun ihmettelen sen kaikkia ominaisuuksia kaikkien Nokioiden jälkeen.
Pitäisköhän kohta taas kokeilla jos pääsis pari tasoa Angry Birdsia eteenpäin. Hooked!

Hyvin mielenkiintoista on sitten tsetailla kuinka E7:n ja Galaxy S:n käyttikset käytännössä eroavat toisistaan. Häviääkö Nokia tässä 100-0 vaiko ei.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tuo notepad-tyyppinen ohjelma, joka synkronoi tiedot kännykkään, olisi itsellänikin tarvetta. Ei muuta kuin etsimään Android Marketista...

Ratkaisu ei varmaankaan ole ohjelma, vaan esim. palvelu kuten Evernote. En ole kuitenkaan varma, että miten tuo synkronoi. Toisaalta voi käyttää myös DropBoxia, mutta känny-clientin toiminnoista en ole varma.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sony Ericssonilta ilmestyy kaksi uutta Xperia-malliston älypuhelimiin luokiteltavaa luuria. Xperia Pro on qwerty-näppiksellä varustettu hyvä työpuhelin ja Xperia Neon samantyylinen, mutta ilman qwertyä. Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa, koko valmistaja jäänyt ainakin omalta kohdalta unohduksiin Iphonen, Samsungin ja HTC:n myllerryksessä.

Kermana kakun päällä ulos puskee Xperia Play, jota myös Playstation-puhelimeksi kutsutaan. Ihan hauskaa että pelipuhelimessa on PS3:sta tutut näppäimet ja ilmeisesti laitteeseen on panostettu kunnolla. Saas nähdä tuleeko Nokialta Xbox-vastine...
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Joko on E7:sta kokemuksia? Ensi vkolla odottelen sellaisen saavani duuni- (ja toki myös siviili) luuriksi. Kameran pitäisi olla ok ja ilmeisesti kosketusnäyttökin ihan semitasoa.

Mulla on nyt pari päivää ollut tuo E7 käytössä ja ihan kohtuulliselta vehkeelä tuntuu. HTC Desire Z oli listallani ykkösenä mutta Porista en sitä saanut kätösiini, joten tuo E7 tuli mukaan.

Kosketusnäyttö on todella herkkä ja se vaatii ainakin mulle opettelua. Nettiselaus onnistuu hyvin ja se on mulle tärkeintä. Ihan perusasetuksilla olen sen kanssa touhunnut enkä ole mitään sovelluksia ja muuta siihen lataillut.

Jos jollain on vinkkejä antaa tuon netin selaukseen ja muutenkin, niin kaikki otetaan vastaan. Saan sitten enemmän vielä iloa tuosta vehkeestä.

Parempi peli tuo on huomattavasti kuin n900 ja n97 mini. Sen huomaa jo pienellä käytöllä.
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sony Ericssonilta ilmestyy kaksi uutta Xperia-malliston älypuhelimiin luokiteltavaa luuria. Xperia Pro on qwerty-näppiksellä varustettu hyvä työpuhelin ja Xperia Neon samantyylinen, mutta ilman qwertyä. Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa, koko valmistaja jäänyt ainakin omalta kohdalta unohduksiin Iphonen, Samsungin ja HTC:n myllerryksessä.

Kermana kakun päällä ulos puskee Xperia Play, jota myös Playstation-puhelimeksi kutsutaan. Ihan hauskaa että pelipuhelimessa on PS3:sta tutut näppäimet ja ilmeisesti laitteeseen on panostettu kunnolla. Saas nähdä tuleeko Nokialta Xbox-vastine...

Unohtamatta hieman aiemmin julkaistua, pian myyntiin tulevaa Xperia Arcia, joka tulee olemaan oma seuraava puhelimeni. Hyvältä näyttää SE:n Android portfolio. Pakko tosin näyttääkin..
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Mulla on nyt pari päivää ollut tuo E7 käytössä ja ihan kohtuulliselta vehkeelä tuntuu. HTC Desire Z oli listallani ykkösenä mutta Porista en sitä saanut kätösiini, joten tuo E7 tuli mukaan.

Kosketusnäyttö on todella herkkä ja se vaatii ainakin mulle opettelua. Nettiselaus onnistuu hyvin ja se on mulle tärkeintä. Ihan perusasetuksilla olen sen kanssa touhunnut enkä ole mitään sovelluksia ja muuta siihen lataillut.

Jos jollain on vinkkejä antaa tuon netin selaukseen ja muutenkin, niin kaikki otetaan vastaan. Saan sitten enemmän vielä iloa tuosta vehkeestä.

Parempi peli tuo on huomattavasti kuin n900 ja n97 mini. Sen huomaa jo pienellä käytöllä.

Oikeastaan sama kokemus kuin Max Powerilla. Hemmetin herkkä näyttö, mutta eka kosketusnäyttöluuri.
Perusohjelmia olen ladannut; Spotify, Sport Tracker, ja jotain muuta pientä. Kuormitus on vielä kokeilematta, miten sen saisi kyykkyyn.

Mukavia pieniä lisiä on tullut havaittua, esmes keskustelumoodi viesteissä. Helposti voi seurata viestihistoriaa.

Jotenkin pitäisi vielä keksiä, mistä ottaa varmasti netti ja wlan pois päältä. Lähden reissuun piakkoin, ja ei voi pitää nettiä jatkuvasti päällä. Muuten operaattori kiittää, minä en.

Ei tuo iPhonea tai Galaxya voita, mutta tuntuu hyvälle puhelimelle. Hyvälle työpuhelimelle. Vapaa-ajan puhelimet sitten erikseen.
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Jotenkin pitäisi vielä keksiä, mistä ottaa varmasti netti ja wlan pois päältä. Lähden reissuun piakkoin, ja ei voi pitää nettiä jatkuvasti päällä. Muuten operaattori kiittää, minä en.

Dataeston saa operaattoriltakin, mutta Asetukset -> yhteydet ja sieltä sitten muokkaat. Tosin wlan ei ole päällä ilman, että hyväksyy käytettävän verkon automaattihakuun; toisin sanoen, jos vaikka tulee kotiin, ja puhelin "haistaa" tutun verkon, niin se loggautuu siihen automaattisesti. Näin myös kaupungilla, jos niin haluaa; toimi ihan hyvin mm. ulkomailla, eikä maksa mitään, kun on ilmainen wlan-verkko.

Puhelin minulla on N8, mutta luulen, että E7 toimii samalla logiikalla.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nyt on E7 ollut käytössä pari pvää. Vertailukohtana mulla pojalle ostamani Galaxy S.

Galaxy huomattavasti kevyempi, siis ero on todella suuri. E7 antaa laadukkaamman ensi fiiliksen juurikin painonsa ja metallisuutensa takia. Metalliosien käytössä on hyvät ja huonot puolensa. Puvun takin povarissa tämä E7 painaa hieman liikaa.

Kosketusnäyttö E7:ssa ehkä jopa liiankin herkkä. Jatkuvasti sitä hipaisee vahingossa ja joku sovellus menee päälle. Muutaman kerran jäänyt netti tai joku muu sovellus päälle vaikka mielestäni olen oikein sulkenut... Osaamattomuutta tai käyttiksen paskuutta...

Suuria vitutuksen aiheita on kaksi: peleissä ja muissa sovelluksissa (mm. Angry Birds:ssa) saatanallista pykimistä ja pätkimistä. Galaxyssa ei koskaan ole esiintynyt samaa. Voikohan tolle tehdä jotain?

Kamera ei ole kovin kummoinen vaikka pixeleitä on tarpeeksi. Ilmeisesti N8 pesee kamerallaan E7:n 100-0? Miksiköhän ei voinut laittaa samaa optiikkaa?

Näppis on E7:ssa aivan helvetin hyvä ja aukeamismekansimi on erittäin vakuuttaava ja napakka. Muotoilustkin diggaan kovasti.

Pykimisen kun saa pois, niin fiilis on selkeästi positiivinen. Työpuhelimeksi soiva peli, hupipuoli kaipaa viilaamista. Itse en kuitenkaan kahta luuria käytä.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Suuria vitutuksen aiheita on kaksi: peleissä ja muissa sovelluksissa (mm. Angry Birds:ssa) saatanallista pykimistä ja pätkimistä. Galaxyssa ei koskaan ole esiintynyt samaa. Voikohan tolle tehdä jotain?

Johtuu siitä, että Nokian Symbianin ja Galaxyn Androidin taisto menee 100-0 Androidille. Eipä sille mitään voi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No joo. Android voi olla ihan kiva lelu nörttipojille, mutta oikeissa puhelimissa perusohjelmat löytyvät valmiina, eikä niitä tarvitse etsiä jostain sovellusviidakosta itse. Mun mahtava Android-luurini ei ymmärrä kartoista paskaakaan ja Angry Birds pätkii ja kaatuilee joka toisen kentän kohdalla. Jos reissuun lähden, on mukaan otettava vanha Noksu, jossa kartat toimivat loistavasti ja olivat vielä ilmaisia.

Nokialla on vaikeutensa, mutta kyllä tuo Android-meuhka on ylihypetettyä siinä missä iPhonekin.
 

J.Petke

Jäsen
Mun mahtava Android-luurini ei ymmärrä kartoista paskaakaan ja Angry Birds pätkii ja kaatuilee joka toisen kentän kohdalla. Jos reissuun lähden, on mukaan otettava vanha Noksu, jossa kartat toimivat loistavasti ja olivat vielä ilmaisia.

Mites siinä Noksussa se Angry Birds? Satasella kuitenkin saa satasen puhelimen.

Olen sumplannut itse iPhonen, Androidin, WM7:n väliä ja yhtä monta mielipidettäkin on.

iPhone on ns. yhteensopivuudessaan loistavin. Yksi ohjelma hallitsee kaikkea puhelimessa tapahtuvaa. Aplikaatiot halpoja ja monipuolisia. Aplikaatioiden määrä on aivan julmettu. Jailbreakatussa puhelimessa saa muokattua tuosta sellaisen kun haluaa. Käyttis on yksinkertainen ja selkeä. Ehkä kuitenkin liian tylsä ilman widgettejä. Toimii kuitenkin kuin junan vessa. Internetselain loistava.

Android on muokattavuudessaan loistava. Widgetit löytyy ja hyödyllisiä ohjelmia myös helvetisti. Ns. ydinohjelmille löytyy myös paljon vaihtoehtoja. Esim musiikkisoittimen saa helposti vaihdettua mieleisekseen. Avoin alusta kiinnostaa myös kehittäjiä joten uusia ohjelmia tulee jatkuvasti. Periaatteessa tämä on iPhone paranneltuna versiona. Internetselain OK. Mitään hallintaohjelmaa ei puhelimelle ole.

WM7 on erilaisuudessaan erittäin mielenkiintoinen. Ohjelmia toistaiseksi hyvin vähän mutta marketti kehittyy koko ajan. Käyttikset sulavuus aivan omaa luokkaansa. Smooth on se sana millä moni tätä kuvaa ja aivan oikeaan osuu. Sulavat "transitionit" luovat sitä "wau"-fiilistä. Muokattavuus erittäin vähäisää. Selain tyydyttävä. Plussaa Zune-ohjelmistosta. Selkeästi erilainen kuin muut. Potentiaalia hallitsemaan kaikkien Windows-ystävien koneita.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No joo. Android voi olla ihan kiva lelu nörttipojille, mutta oikeissa puhelimissa perusohjelmat löytyvät valmiina, eikä niitä tarvitse etsiä jostain sovellusviidakosta itse. Mun mahtava Android-luurini ei ymmärrä kartoista paskaakaan ja Angry Birds pätkii ja kaatuilee joka toisen kentän kohdalla. Jos reissuun lähden, on mukaan otettava vanha Noksu, jossa kartat toimivat loistavasti ja olivat vielä ilmaisia.

Nokialla on vaikeutensa, mutta kyllä tuo Android-meuhka on ylihypetettyä siinä missä iPhonekin.

Mites siinä Noksussa se Angry Birds? Satasella kuitenkin saa satasen puhelimen.

Olen sumplannut itse iPhonen, Androidin, WM7:n väliä ja yhtä monta mielipidettäkin on.

iPhone on ns. yhteensopivuudessaan loistavin. Yksi ohjelma hallitsee kaikkea puhelimessa tapahtuvaa. Aplikaatiot halpoja ja monipuolisia. Aplikaatioiden määrä on aivan julmettu. Jailbreakatussa puhelimessa saa muokattua tuosta sellaisen kun haluaa. Käyttis on yksinkertainen ja selkeä. Ehkä kuitenkin liian tylsä ilman widgettejä. Toimii kuitenkin kuin junan vessa. Internetselain loistava.

Android on muokattavuudessaan loistava. Widgetit löytyy ja hyödyllisiä ohjelmia myös helvetisti. Ns. ydinohjelmille löytyy myös paljon vaihtoehtoja. Esim musiikkisoittimen saa helposti vaihdettua mieleisekseen. Avoin alusta kiinnostaa myös kehittäjiä joten uusia ohjelmia tulee jatkuvasti. Periaatteessa tämä on iPhone paranneltuna versiona. Internetselain OK. Mitään hallintaohjelmaa ei puhelimelle ole.

WM7 on erilaisuudessaan erittäin mielenkiintoinen. Ohjelmia toistaiseksi hyvin vähän mutta marketti kehittyy koko ajan. Käyttikset sulavuus aivan omaa luokkaansa. Smooth on se sana millä moni tätä kuvaa ja aivan oikeaan osuu. Sulavat "transitionit" luovat sitä "wau"-fiilistä. Muokattavuus erittäin vähäisää. Selain tyydyttävä. Plussaa Zune-ohjelmistosta. Selkeästi erilainen kuin muut. Potentiaalia hallitsemaan kaikkien Windows-ystävien koneita.

Meinasin just heittää tuohon sampion viestiin, että kannattanee kuitenkin hommata joku kunnon Android-luuri, eikä jauhaa täällä paskaa jonkun ZTE:n? rävellyksen perusteella.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sanotaan nyt näin, että kun tämän Androidin hommasin, niin oikeastaan wlan on suurin juttu verrattuna esim. 5230:aan, miksi vanha Noksuni on telakalla. Angry Birds on kuitenkin sivuseikka verrattuna vaikkapa karttoihin.

Jos nyt puhelinta hommaisin, niin C7 voisi olla kova. iPhone tai N8 ovat liian kalliita, ja korealaisiin muovi-Androideihin en omalla rahallani koske.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Meinasin just heittää tuohon sampion viestiin, että kannattanee kuitenkin hommata joku kunnon Android-luuri, eikä jauhaa täällä paskaa jonkun ZTE:n? rävellyksen perusteella.
Ai joku HTC:n rimpula tai Samppa. Ei kiitos, olen nähnyt ja kokeillut, ei kiinnosta niillä hinnoilla. Ilmaiseksi voisin ottaa ja ehkä tykkäisinkin. Tosin ei se Android niistä mihinkään häviäisi silti.

Joo, ZTE on huono verrokki, mutta periaate siitäkin välittyy. Ihan paska.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suuria vitutuksen aiheita on kaksi: peleissä ja muissa sovelluksissa (mm. Angry Birds:ssa) saatanallista pykimistä ja pätkimistä. Galaxyssa ei koskaan ole esiintynyt samaa. Voikohan tolle tehdä jotain?
Tuo ei kuulosta kyllä todellakaan siltä miltä sen pitäisi. Itsellä N8 ja Angry birds ei todellakaan nyi juurikaan saatikka muut sovellukset. Uskoisin että E7:ssa tilanteen pitäisi olla ihan sama. Muutaman kerran tuo peli on nykässyt, mutta silloin on tainnut laite taustalla hakea esim. sähköposteja. Nykiminen on tuolloinkin kestänyt vain hetken ja en muista että samalla pelisessiolla olisi useampia nykimisiä ollut. (ja joskus on varmaan tunnin tullut tuota peliä putkeen näpyteltyä:))

Eli epäilys että olisiko sinun puhelimessasi jonkinlaista vikaa sitten. Tai sitten toinen vaihtoehto, että onko sinulla monta widgettiä taustalla hakemassa ja latailemassa tietoja. Itsellä taitaa olla n. 3-4, jolloin ei ole ongelmia siis ollut.

Tuohon E7:n kameraoptiikkaan mainiten, niin N8:n optiikka on kooltaan suurempi ja kameran takana on selvä kohouma. E7:n kohdalla on tehty ratkaisu siihen suuntaan, että on pidetty puhelin slimmimpänä ja sen takia kuvien laadusta on jouduttu tinkimään. Eli tuo ratkaisu on tehty siltä pohjalta, että suurempi osa bisneskäyttäjistä arvostaa laitteen sulavampaa ja ohuempaa muotoilua kuvien laadun sijaan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Mistähän saisi parhaan hinnan omasta käytetystä puhelimesta? Kännykkäni on Nokia E75 ja "uuden veroinen". Silmiini osui tällainen sivu: Hintaseuranta.fi.

Mieli tekisi hommata joku kosketusnäyttö puhelin.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Mistähän saisi parhaan hinnan omasta käytetystä puhelimesta? Kännykkäni on Nokia E75 ja "uuden veroinen". Silmiini osui tällainen sivu: Hintaseuranta.fi.

Mieli tekisi hommata joku kosketusnäyttö puhelin.

Maksaako noista vuoden kaksi vanhoista kukaan enää mitään? Kävin kysymässä joskus kaupasta, että olisiko n95:sta saanut jotain, jos olisin ottanut uuden heiltä, niin kytkysopparin tekemällä olisi heittänyt säälistä 50 euroa :D Siinä vaiheessa se oli jo ihan sama.

Huuto.netissä puhelimesi näyttävät tekevän kauppaa 80-90 eurolla.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Joo, ZTE on huono verrokki, mutta periaate siitäkin välittyy. Ihan paska.
Päinvastoin ZTE Blade on mitä mainioin hinta-laatu-suhteeltaan. Se on sitten eriasia mitä mieltä kukin on Androidista ja Google-pakkoyhteistyöstä. Hyväksyn pienet pätkimiset Angry Birdsissä, jos ei tarvi maksaa ~400e lisää.
 

RIK75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onkos kellään kokemuksia E7:n tehdas asetusten palautuksesta? Itse tein palautuksen *#7370# ja katosi myös osa alkuperäisistä sovelluksista ja kaikki luurin mukana tulleet videot ja kuvat.
Muuten ihan pätevä laite, mutta tuntuu tosiaan olevan hieman N8:ia hitaampi.
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai joku HTC:n rimpula tai Samppa. Ei kiitos, olen nähnyt ja kokeillut, ei kiinnosta niillä hinnoilla. Ilmaiseksi voisin ottaa ja ehkä tykkäisinkin. Tosin ei se Android niistä mihinkään häviäisi silti.

Joo, ZTE on huono verrokki, mutta periaate siitäkin välittyy. Ihan paska.

Heh, enpä nyt menisi esim. HTC:n Desire HD:ta sanomaan miksikään rimpulaksi. Ja kyllä tuossa Desire HD:ssa on vakionakin kaikki tarvittavat perusominaisuudet jne. Marketista voi sitten latailla lisää/korvaavaa kivaa, jos/kun haluaa muokata sen puhelimen sellaiseksi kun itse haluaa.

Ja eipä ole puhelin pätkinyt eikä lagaillut yhtään. Toimii Angry Birdsit sun muut HD-videot täysin sulavasti.

Aika naurettavaa haukkua paskaksi kun kokemukset ovat pelkästään noista halvemmista Android luureista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös