E7 nykii ja pätkii...
Ei pitäisi taustalla mitään ihmeitä olla auki. Meilit toki jatkuvasti synkkaa.
Olishan se nyt saatanaa jos uudessa kohtuu kovahintaisessa luurissa olisi heti vikaa.
Mulla tosiaan muutkin Ovi kaupasta ladatut pelit nykii. Muutoinkin menee luuri aina joskus jumiin ja pitää sammuttaa koko vehje, jotta ottaa taas käskyjä vastaan. Onkohan mulla liian nopeet sormet...
Harmi, sillä muuten pidän luurista kovasti. Mitä enemmän sitä näppäilen / opin ominaisuuksista lisää, niin sitä paremmalta tuntuu. Laadukkuus ja lukuisat mahdollisuudet / sovellukset päällimmäisenä.
Toistaiseksi fiilikset samat kuin koko Nokia corporaation toiminnasta: pienellä säädöllä huippukamaa, nyt jää Samsungien ja iPhonejen jalkoihin.
Vituttaa tuollainen juostenkuseminen...
Tuo ei kuulosta kyllä todellakaan siltä miltä sen pitäisi. Itsellä N8 ja Angry birds ei todellakaan nyi juurikaan saatikka muut sovellukset. Uskoisin että E7:ssa tilanteen pitäisi olla ihan sama. Eli epäilys että olisiko sinun puhelimessasi jonkinlaista vikaa sitten. Tai sitten toinen vaihtoehto, että onko sinulla monta widgettiä taustalla hakemassa ja latailemassa tietoja. Itsellä taitaa olla n. 3-4, jolloin ei ole ongelmia siis ollut.
Ei pitäisi taustalla mitään ihmeitä olla auki. Meilit toki jatkuvasti synkkaa.
Olishan se nyt saatanaa jos uudessa kohtuu kovahintaisessa luurissa olisi heti vikaa.
Mulla tosiaan muutkin Ovi kaupasta ladatut pelit nykii. Muutoinkin menee luuri aina joskus jumiin ja pitää sammuttaa koko vehje, jotta ottaa taas käskyjä vastaan. Onkohan mulla liian nopeet sormet...
Harmi, sillä muuten pidän luurista kovasti. Mitä enemmän sitä näppäilen / opin ominaisuuksista lisää, niin sitä paremmalta tuntuu. Laadukkuus ja lukuisat mahdollisuudet / sovellukset päällimmäisenä.
Toistaiseksi fiilikset samat kuin koko Nokia corporaation toiminnasta: pienellä säädöllä huippukamaa, nyt jää Samsungien ja iPhonejen jalkoihin.
Vituttaa tuollainen juostenkuseminen...