Duunikavereista monella on jompi kumpi noista. S2 saa poikkeuksetta sapiskaa pätkimisestä yms. kököstä toiminnasta, mutta S3 kommentit ovat olleet 100% positiivisia.
Samaa itsekkin kuullut. Kiitos !
Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
Duunikavereista monella on jompi kumpi noista. S2 saa poikkeuksetta sapiskaa pätkimisestä yms. kököstä toiminnasta, mutta S3 kommentit ovat olleet 100% positiivisia.
Samaa itsekkin kuullut. Kiitos !
Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
S2 on omassa käytössäni ollut varsin hyvä luuri, mutta uusimman päivityksen jälkeen on alkanut tulla outoja jumituksia. Siis kesken nettiselailun saatta jökähtää jumiin, joka sitten purkautuu itsestään hetken odottelun jälkeen. En tiedä, onko tämä ihan yleinen juttu vai joku mun luurini ja käyttämieni launchereiden yhteinen probleema. Jos nuo pari kertaa viikossa tapahtuvat jumit jätetään pois, on käyttö vieläkin varsin sujuvaa, eikä mitään suoranaisia pätkimisiä tapahdu.Duunikavereista monella on jompi kumpi noista. S2 saa poikkeuksetta sapiskaa pätkimisestä yms. kököstä toiminnasta, mutta S3 kommentit ovat olleet 100% positiivisia.
S2 on omassa käytössäni ollut varsin hyvä luuri, mutta uusimman päivityksen jälkeen on alkanut tulla outoja jumituksia. Siis kesken nettiselailun saatta jökähtää jumiin, joka sitten purkautuu itsestään hetken odottelun jälkeen. En tiedä, onko tämä ihan yleinen juttu vai joku mun luurini ja käyttämieni launchereiden yhteinen probleema. Jos nuo pari kertaa viikossa tapahtuvat jumit jätetään pois, on käyttö vieläkin varsin sujuvaa, eikä mitään suoranaisia pätkimisiä tapahdu.
Ehdottomasti kannattaa N8:n takia hylätä Noksin WP8:t, käytännössä ovat ihan samoja laitteita.Itse odottelen uuden iPhonen julkistamista ja tietoa minkälaisissa hintaluokissa pyöritään, jonka jälkeen on mahdollisesti uuden puhelimen osto. Tähän mennessä aina ollut Nokia ja niin pettynyt olen ollut nykyisen N8:n toimintaan että merkin vaihto on kyseessä. Vahvimmat vaihtoehdot merkeistä juuri Apple ja Samsung.
Ehdottomasti kannattaa N8:n takia hylätä Noksin WP8:t, käytännössä ovat ihan samoja laitteita.
Ylihuomisen jälkeen tiedät enemmän WP8:sta ja nokian laitteista tuolla alustalla.En tiedä oliko heitossasi sarkasmia mukana vai täyttä asiaa. WP8:sta en tiedä paljoakaan, mutta näillä näkymillä iPhone ja Samsung ovat aivan omassa luokassaan.
Ylihuomisen jälkeen tiedät enemmän WP8:sta ja nokian laitteista tuolla alustalla.
Jo tällä hetkellä muutama asia lienee päivänselvää:Toivotaan että WP8 yllättää positiiviesti. Nokia mainostanut ainakin ahkerasti ja toivotaan että jonkunlainen wau-fiilis tulee keskiviikkona.
Onko kenelläkään positiivisia kokemuksia jostain qwerty-näppäimistöllä varustetusta Nokia-mallista? Asha, E-jotain?
Mulla on tuo E7 ollut käytössä jo reilun vuoden ja ihan tyytyväinen olen ollut. Sähköpostit saa helposti yhteen näyttöön ja netin selauskin toimii jouheasti.
Hyvä että joku on tyytyväinen.
Itselle ei ole tullut yhtään täysin tyytyväistä E7:n käyttäjää vastaan.
Muutama juttu mihin voi E7:n kanssa varautua:
- Latausliitin hajoaa jossain vaiheessa yhtä varmasti kuin aurinko nousee, eikä ole läheskään aina takuuseen menevä ongelma
- Jo normaalikäytössä puhelin tökkii, jumittaa ja kaatuilee, jos ei heti pakasta vedettynä, niin yleensä viimeistään vuoden iässä
Toki sitten plussia on jämäkkä fyysinen rakenne, oikeasti hyvin toimiva näppäimistö sekä siinä jämäkkä avaussysteemi.
Noh, ehkä mulla on sitten käynyt tuuri kun on ehjänä pysynyt. :)
En oikein osaa sanoa tuosta tökkimisestä..kyllä se joskus pari sekuntia miettii ennenkuin ohjelma aukeaa, mutta en ole sitä hirveän häiritsevänä kokenut. Ehkä ei vaan tiedä paremmasta. Kaatunut se ei ole kuin ehkä kerran, tokeni kun pakotin virran päälle ja pois. Olen huomannut että käyttöä nopeuttaa kun muistaa sammutella kaikki ylimääräiset ohjelmat kun lopettaa niiden käytön.
Kyllä, pääsee todennäköisesti sinne kolmen joukkoon, heti Androidin ja iOsin perään.Jo tällä hetkellä muutama asia lienee päivänselvää:
-WP8 on käytettävyydeltään ja sujuvuudeltaan markkinoiden kärkeä, koska sitä oli jo 7.5:kin.
Tähän vahva sama. Fiat 127:lla pärjää vieläkin maantienopeuksilla ihan ok, kunhan pysyy pois moottoritieltä.-Prosessori ei ole markkinoiden suuritehoisin, koska laite ei sitä vaadi, toisin kuin Android-puhelimissa.
No tässä paistaa läpi taas klassinen "Nokia on kokeilematta paskaa ja kaikki muu on ihanaa". Sen mitä olen Android-luureja ja iPhoneja kokeillut, niin WP7.5 ei jäänyt yhtään. Ok, ei saa jotain kivaa autiomaata tai karvapalloo taustakuvaks, mutta eipä omalla kohdalla kauheasti moinen rassaa. Valikoissa liikkuminen on vähintään yhtä nopeaa, ja nopeampaakin, koska monin paikoin valikkorakenne on loogisempi. Tiedän tästä olevan muitakin näkemyksiä, mutta kun ensimmäistä kertaa selailin Lumia 800:sta hommat sujuivat laakista ilman ihmettelyjä.Kyllä, pääsee todennäköisesti sinne kolmen joukkoon, heti Androidin ja iOsin perään.
Tähän vahva sama. Fiat 127:lla pärjää vieläkin maantienopeuksilla ihan ok, kunhan pysyy pois moottoritieltä.
Luin noita speksejä ja varmaan ekaa kertaa mun elämässä tuli olo, että tuo on pakko saada. Ja jos nuo pitävät paikkansa, niin meikäläiselle menee Lumia 920 ostoon. Maksoi mitä maksoi.Kerrottakoon, että The Verge on saanut tietoa, jonka mukaan uusi Lumia 920 olisi sillä 4,5 tuuman HD-näytöllä, langattomalla latauksella (!!), 32 gigan tallennustilalla, 1 gigan rommilla ja PureView-tekniikkaa hyödyntävä kamera olisikin 8 megapikseliä.
Ja kaikille Android-pojille ja -tytöille genitaalisyyhyä aiheuttava gigahertsimäärä prosessorissa on 1,5. Ja ei, ei oo quadcore, ihan vaan dual.
Ja toisenlaistakin tietoa matkapuhelinfoorumilta; siellä oli joku joltain sivustolta bongannut, että 920:ssä olisikin 16-megainen kenno ja 820:ssä 8. Saapa nähdä mikä on lopulta totuus - mutta selvää on, että kamera tulee olemaan erinomaisen hyvä, kun siinä on mukana Scaladonkin tekniikkaa Nokian huippuosaamisen lisäksi...
Megapikselimäärä sinällään ei sano mitään. 8 megapikselin kuvat ovat jo erinomaisia lähes mihin tahansa käyttöön. Mutta jos tuo pureview-tekniikka tekee kuvista tarkempia, videoista parempia jne. niin hyvä niin. En ole mikään asiantuntija noissa valokuvausasioissa, mutta sen tiedän, että pelkkä megapikselien tuijottaja tietää kuvauksesta vielä vähemmän kuin minä.
...
Onko kenelläkään positiivisia kokemuksia jostain qwerty-näppäimistöllä varustetusta Nokia-mallista? Asha, E-jotain?
On pakko ryhtyä käyttämään virkapuhelinta ja joku Noksu sen pitää kuulemma olla. Ominaisuuksia ei tarvitse olla kuin sähköposti. Onko Suomen Ashoissa dual-sim-ominaisuus? Ei selviä ainakaan minulle speksejä lukemalla.