Itse puhelin on aivan loistava kampe. Löytää itsensä vähän väliä näppäilemästä jotain muka tärkeääkin. ZTE:hen verrattuna näytön toimivuus aivan eri planeetalta ja muutoinkin tuo polykarbonaattirakenne + gorillalasi on varmaan about ydinsodan kestävä rakenne. Muutenkin mukava kun ei valoisassa näyttö heijastele tms. Itse olen ainakin tykännyt tuosta tiilien ja appsien sijoittelusta, ihan selkeää verrattuna edelliseen androidiin, jossa niitä kuvakkeita oli sikin sokin joka paikka täynnä.
Itselleni näin lentoliikenteestä kiinnostuneena löytyi mukava sovellus nimeltä "flight radar 24" , josta näkee ilmassa olevat matkustajakoneet suunnilleen reaaliajassa kartalla ja niiden specsejä voi tarkkailla näpäyttämällä koneen kuvaketta. Hauskaa. Muutenkin jo valmiit Nokia TV, Navigointi ja Kartat on tosi mukavia olla olemassa ja tarpeellisia jopa, ainakin mulle.
Harmittaa Nokian puolesta kun pukkaavat esim vaimon iPhonen 100-0 hakkaavia tuotteita markkinoille (mun mielipide, ongelmia on siinä vehkeessä riittänyt...), mutta ei tunnu kelpaavan suurille massoille. Ainoat heikkoudet tulee akun kestosta, joka loppuu joka tapauksessa viimeistään vuorokauden päästä viime latauksesta. No, iso näyttöhän siihen on syypää ja olkoon menneeksi, mutta risoo latailla koko ajan.
Mukava nähdä, että Nokia kuitenkin osaa vieläkin tehdä hyviä puhelimia ja että edes joku on tyytyväinen. Itsekin olen surullisena seurannut tätä Nokian alamäkeä. Kai sitä vois omankin roponsa laittaa kannatuksen vuoksi uuden Nokialaisen hankintaan, vaikka entinenkin luuri toimii yhä loistavasti, enkä niin ole vielä kaivannut mitään uusia hienouksia.