Olen nyt uuden htc desiren omistaja. Pari tuntia olen tässä näprännyt laitetta ja hienolta vaikuttaa. Ennen on ollut vain jotain halpisluureja joten hyppäys on iso. Eiköhän tämän kirjoittamisenkin opi aika nopeasti. Tää viesti on näppäilty desirellä.
Hieno valinta, vaikka ehkä desire HD voisi olla vielä kivempi.. Akkukesto aika mitätön mut toimii se laturin päässäkin :P
Kauhea hinku kehua sovelluksia joten tässä näitä- androidille käy muillekkin.
SaunaSMS - jos saunalahden liittymä ja oma.saunalahti tunnukset niin saa tekstiviestitellä hiukan ilmatteeks.
Enidroid - hakee enirosta nimet numeroille kekkä soittaa ja sitte pystyy käyttään numerohakua kunhan tekee eniron tunnukset, mikkä maksaa 25c vain.
call confirm - desiren kans aivan pakollinen, ku muuten soittelee mihin sattuu...
quick settings - akunsäästöä ottamalla wlanit sun muut pois päältä ja sitten akunkulutusta laittamalla ne kaikki päälle.
Spotify vaikuttais ihan kivalta, mut maksaa sen kympin kuussa...
jos kuntoilee, eli siis tekee jotain mitä minä en, niin endomondo toimii hienosti kuntoilulokina, kannustavaakin jossain määrin kierrosajat sun muut kun tulevat korvaan suoraan.
Peleistä ei kannata ottaa angry birdsiä, robo defenseä tai and battleshippiä koska sitte ei oo enää aikaa tehä mitää muuta... paper tossia jaksaa aikansa.
Jos joku suosittelee juicy defenderiä tai näitä millä saa akunkäyttöä tutkittua ja määriteltyä, niin en suosittele minä koska mulla desiren akku meni puolet nopeemmin juicyt päällä.. Mut voi se toimiakkin jossain tarpeessa..
Myöskin sovelluksentappo-ohjelmat on turhia ku androidi osaa sammutella niitä sovelluksia ite tarpeittensa mukaan ja moniajo-höskelit toimii ihan kivasti.
Sitten tietysti oot ladannut jo tuon Chuck Norris Facts -ohjelman. totta joka sana siinä.
Muitakin on vaikka millai, hienoja tulevia hetkiä desiren ja erinäisissä paikoissa käytettävien latureiden seurassa.
-kle