Firma uusii kännyköitään ja joudun luopumaan kymmenisen vuotta vanhasta Nokian peruspuhelimestani. Mallia en edes tiedä, mutta helvetin hyvin palveli ja akku kesti yhdellä latauksella ja kohtuullisella käytöllä sen pari viikkoa. Uusiksi vaihtoehdoiksi tarjottiin joitain Samsungin malleja ja Applelta iPhone7. Siviilissä tottuneena iPhonen käyttäjänä valitsin luonnollisesti iPhonen. Vähän on ollu pettymys tää uus työ-iPhone, vaikka omassa käytössä olleisiin iPhoneihin olen ollut erittäin tyytyväinen. Käyttöönotossa on ollut todella paljon vaikeuksia ja esim. nettiyhteys ei tällä hetkellä toimi lainkaan. Firman puhelinvastaavakin, jonka pitäis olla melko ässä näissä asioissa, on ollut aika ihmeissään ton luurin kanssa ja seuraavaksi edessä taitaa olla puhelimen palautus toimittajalle.
Yllättynyt olen siitä, kuinka paljon jollain vitun puhelimen merkillä on ihmisille väliä. Valitessani Applen Samsungin sijasta sain töissä melko paljon vittuilua surkeasta valinnasta. Joskus sattuman sanelemana ajauduin uskollisesta nokialaisesta iPhonen käyttäjäksi. iPhone on toiminut mulla aivan riittävän hyvin, enkä ole ajatellut vaihtaa sitä toistaiseksi mihinkään. On aivan sama, mitä luuria kukin käyttää, eikä tulis koskaan mieleenkään mennä aukomaan kenellekään, että onpa sulla vääränmerkkinen puhelin.
Yllättynyt olen siitä, kuinka paljon jollain vitun puhelimen merkillä on ihmisille väliä. Valitessani Applen Samsungin sijasta sain töissä melko paljon vittuilua surkeasta valinnasta. Joskus sattuman sanelemana ajauduin uskollisesta nokialaisesta iPhonen käyttäjäksi. iPhone on toiminut mulla aivan riittävän hyvin, enkä ole ajatellut vaihtaa sitä toistaiseksi mihinkään. On aivan sama, mitä luuria kukin käyttää, eikä tulis koskaan mieleenkään mennä aukomaan kenellekään, että onpa sulla vääränmerkkinen puhelin.