godofthunder
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, Detroit Red Wings
Minua(kin) kiinnostaa Nokian 8 Sirocco puhelin, jos vaikka innostuisi hyppäämään pois omena-leiristä. Sitten kun jollakulla palstalaisista on enemmän kokemusta kyseisestä puhelimesta, niin laittakaa ihmeessä tänne viestiä/raporttia?
Reilusti yli 3 vuotta olen jo käyttänyt samaa iPhone 6+ puhelinta ja ollut siihen todella tyytyväinen. Akunkestossakaan en ole huomannut mitään havaittavaa heikennystä. Ainoastaan sivussa oleva äänetön näppäin alkoi pottuilemaan joitakin kuukausia sitten, mutta siitäkin selvittiin putsauksella kera hammasharjan. Samalla on tullut todettua, että (minun käytössä) lasin suojapinnoite olisi ollut turha investointi. En edes yhtään naarrmua ole puhelimen näyttöön onnistunut hankkimaan. Tosin ensimmäiset puolitoistavuotta puhelimen suojana oli lompakkokotelo, kunnes se hajosi ja uutta en enää jaksanut vanhaan puhelimeen alkaa hankkimaan.
Itellä on tuo nokian 6 ollut käytössä nyt vajaat puoli vuotta. EIpä ole tuosta laitoksesta mitään pahaa sanottavaa. Varsinkin tuo pure Android yllätti erittäin positiivisesti. Tuo Androidin perisynti, jatkuva puhelimen siivoaminen, loistaa poissaolollaan. Suosittelen vahvasti.
*Edit.
Oikeastaan isoin asia mikä tuossa tuli eteen, oli tottuminen puhelimen isompaan kokoon. Itse vaihdoin ompun vitosesta nokian kutoseen.