Miten Galaxy S3 kännyssä kestää akku? Siis peruskäytössä + pieni netissä surffailu. Lumiassani kestää 2-4vrk ja jos tuossa S4 akku kestää huikeat 1,5vrk niin miten on S3:sen kohdalla?
Viime yönä Lumia 820 oli akku tyhjentynyt. Toimistolle päästessä puhelin laturin päähän, niin kesti 12 min ennen kuin puhelin suostui käynnistymään. Melkoista että Nokia vetää tosiaan akun noin tilttiin ettei suostu edes käynnistymään ennen kuin lataustaso on riittävän ylhäällä.
Meidän perheen Lumia 720 on tehnyt pari kertaa tämän saman jutun, että menee n. 10 minuuttia siten, että puhelin vaikuttaa lopullisesti kuolleelta ja sen jälkeen se käynnistyy. Nuoriso hermostuu tästä Lumia-ominaisuudesta, en minä itse.
Meidän perheen Lumia 720 on tehnyt pari kertaa tämän saman jutun, että menee n. 10 minuuttia siten, että puhelin vaikuttaa lopullisesti kuolleelta ja sen jälkeen se käynnistyy. Nuoriso hermostuu tästä Lumia-ominaisuudesta, en minä itse.
Viime yönä Lumia 820 oli akku tyhjentynyt. Toimistolle päästessä puhelin laturin päähän, niin kesti 12 min ennen kuin puhelin suostui käynnistymään. Melkoista että Nokia vetää tosiaan akun noin tilttiin ettei suostu edes käynnistymään ennen kuin lataustaso on riittävän ylhäällä.
Lapselle pitäisi hankkia ensimmäinen puhelin. Soitto- ja tekstariominaisuudet, ei muuta. Nokia 100 näyttäisi olevan ainoa vaihtoehto jos ei Samsungia halua. Mieluummin ostaisin kuitenkin Nokian jonkin vanhemman sarjan peruspuhelimen, esim itselläni kakkospuhelimena olevan 2630 (joka on jo sen verran kulunut etten sitä kehtaa antaa). Mahtaakohan näitä vanhoja vielä lojua jossain? Uutena haluaisin kuitenkin ostaa.
Gigantissa näyttäisi olevan perusperusnokialaiset (Nokia 113) hintaan 29e.
Lapselle pitäisi hankkia ensimmäinen puhelin. Soitto- ja tekstariominaisuudet, ei muuta. Nokia 100 näyttäisi olevan ainoa vaihtoehto jos ei Samsungia halua. Mieluummin ostaisin kuitenkin Nokian jonkin vanhemman sarjan peruspuhelimen, esim itselläni kakkospuhelimena olevan 2630 (joka on jo sen verran kulunut etten sitä kehtaa antaa). Mahtaakohan näitä vanhoja vielä lojua jossain? Uutena haluaisin kuitenkin ostaa.
... Kaikki ylimääräinen härpäke pitää sitten vain saada poistettua tai piilotettua.
Miksi? Mitä muita normaalin elämän taitoja jätät lapsellesi opettamatta kuin kännykän käyttö?
Aasinsiltana, mitä arvon foorumilaiset olette mieltä Lumia 720 -puhelimesta. Ajatus olisi itsellä ostaa sellainen.
Hintalaatusuhde ilmeisesti on kohillaan. Suurin seikka varmasti, miksi haluaisin hankkia Lumian on 4G yhteys. Muissa alle 300 euron puhelimissa ilmeisesti 4G yhteyttä ei löydy?
pitäisi hommata laadukas puhelin jossa iso näyttö ja hyvä kamera. Mielellään kuulisin kokemuksia hyvistä kameroista.. Merkki uskovainen en ole vaikka jostain syystä aina olen Nokiaa vain käyttänyt. budjetti on 350€
Itsellä käytössä Huawei Ascend P2. Hintaa 379 Gigantin nettimyynnissä, myymälästä sain samaan hintaan. Pätevä luuri mielestäni, 4.7 tuuman HD-näyttö ja 13 megapixelin kamera. Ei aivan Samsung Galaxy S4:n kameran veroinen, mutta hyvä kamera mielestäni kuitenkin. Ainoa miinuspuoli Huaweissa on, että suojakoteloita vaikea löytää kaupoista, tosin netistä muovisuojuksen sai kotiin toimitettuna n. 13 eurolla. Android-puhelimena varsin näppärä, suosittelen!
Mistäs tilasit suojakuoret Huaweihin? Minulle kolahtaa kohta postiluukusta Huawei Ascend P6 ja yritin hätäisesti etsiä suojakuoria ilman tulosta.
Mistäs tilasit suojakuoret Huaweihin? Minulle kolahtaa kohta postiluukusta Huawei Ascend P6 ja yritin hätäisesti etsiä suojakuoria ilman tulosta.