Tämä taikka sitten Sony Xperia Ion cdonista jos tilaaminen onnistuu, muualla taitaapi olla huomattavasti kalliimpi.Galaxy S II.
Tämä taikka sitten Sony Xperia Ion cdonista jos tilaaminen onnistuu, muualla taitaapi olla huomattavasti kalliimpi.Galaxy S II.
Tämä taikka sitten Sony Xperia Ion cdonista jos tilaaminen onnistuu, muualla taitaapi olla huomattavasti kalliimpi.
Mitähän se haittaa, jos ne siellä taustalla rullaavat? Akkua ne eivät kuluta siellä taustalla kuitenkaan.Nyt osaan sulkea Lumiasta sovellukset. Kun nylkyttää backspacea eli vasemman puoleista niistä kolmesta napista tarpeeksi kauan niin palaa tilaan, jossa ei ole mitään sovellusta enää auki. Jos painaa aina vain sitä windows-logoa niin sovellukset jäävät auki.
Mitähän se haittaa, jos ne siellä taustalla rullaavat? Akkua ne eivät kuluta siellä taustalla kuitenkaan.
Nämä on toki mahdollisia, jos ei tajua ulkomaille mennessään ottaa mobiilidataa pois käytöstä. Samoin se silloin synkronoi kaikki sähköpostitkin siellä ulkomailla, jos data on käytössä. Yksinkertaisin tapa välttää nämä on ottaa se data vaan yksinkertaisesti pois ulkomailla.En ole varma, mutta olen ajatellut, että jos selain on siellä auki niin se latailee itsekseen jotain ja ainakin ulkomailla se tulee maksamaan ehkä vaikka kuinka paljon per päivä. Mulla oli jo C7:ssa jo aikanaan etusivulla jotkut hemmetin CNN:n, Hesarin ja Facebookin ruudut ja se lataili itsekseen päivityksiä sinne kunnes sain ne laatikot kokonaan poistetuksi. Saattaa olla, että selaimen kautta puhelin tekee vaikka kokonaisen suuren ohjelmistopäivityksen tietämättäni.
Nyt osaan sulkea Lumiasta sovellukset. Kun nylkyttää backspacea eli vasemman puoleista niistä kolmesta napista tarpeeksi kauan niin palaa tilaan, jossa ei ole mitään sovellusta enää auki. Jos painaa aina vain sitä windows-logoa niin sovellukset jäävät auki.
Kai nyt Windows Phonessakin on asetus jolla estetään datan käyttö roamingin tilanteissa? Androideista ja iOS:sta ainakin löytyy..En ole varma, mutta olen ajatellut, että jos selain on siellä auki niin se latailee itsekseen jotain ja ainakin ulkomailla se tulee maksamaan ehkä vaikka kuinka paljon per päivä.
Kai nyt Windows Phonessakin on asetus jolla estetään datan käyttö roamingin tilanteissa? Androideista ja iOS:sta ainakin löytyy..
Vaihdoin iPhone neloseni "uuteen" nokialaiseen, elikkä 2630 on nykypuhelin. iPhone on kaapissa odottomassa ulkomaanreissuja, joissa sitä voi käyttää sähköpostin lukemiseen. Muuten totesin että elämässä on muutakin kuin älypuhelimen näyttö. Omasta mielestäni tämä on ollut ehkä eniten elämänlaatua parantanut päätökseni ikinä. Enää ei tartte kaivaa sitä taskusta parin minuutin välein ja tarkistaa sähköpostit, twitterit ynnä muut.
Tuolla nykyisellä luurilla ei onnistu kuin puhelut, tekstiviestit ja bluetooth. Toki meilin saa pop3:na käyttöön ja nettiselainkin on, mutta kuka niitä GRPS-siirrolla viitsii edes yrittää?
Tuolla nykyisellä luurilla ei onnistu kuin puhelut, tekstiviestit ja bluetooth. Toki meilin saa pop3:na käyttöön ja nettiselainkin on, mutta kuka niitä GRPS-siirrolla viitsii edes yrittää?
Vaihdoin iPhone neloseni "uuteen" nokialaiseen, elikkä 2630 on nykypuhelin. iPhone on kaapissa odottomassa ulkomaanreissuja, joissa sitä voi käyttää sähköpostin lukemiseen. Muuten totesin että elämässä on muutakin kuin älypuhelimen näyttö.
Vaihdoin iPhone neloseni "uuteen" nokialaiseen, elikkä 2630 on nykypuhelin. iPhone on kaapissa odottomassa ulkomaanreissuja, joissa sitä voi käyttää sähköpostin lukemiseen. Muuten totesin että elämässä on muutakin kuin älypuhelimen näyttö. Omasta mielestäni tämä on ollut ehkä eniten elämänlaatua parantanut päätökseni ikinä. Enää ei tartte kaivaa sitä taskusta parin minuutin välein ja tarkistaa sähköpostit, twitterit ynnä muut.
Periaatteessa olen tyytyväinen tähän, ja voisin lämpimästi suositella, jos olisin varma, ettei tämä jumittelu ole yleinen juttu.
Itellä ois hakusessa uus luuri ja aattelin nyt siirtyä ensimmäistä kertaa älypuhelimeen. Haussa ois siis mahdollisuus käyttää nettiä, kuvata edes joten kuten laadukkaita kuvia ja kuunnella musiikkia. Hintaa ei sais mielellään olla yli 300 egee. Oon muutamia luureja löytäny, jotka sopis kriteereihin eli Lumia 800/900, Galaxy S2, Sony Xperia Go/P/Sola. Vieläkö olisi muita kriteerit täyttäviä puhelimia? Onko tuossa puhelinta mistä kannattaisi pysyä kaukana jatkuvien ongelmien vuoksi tai onko muita päätöstä helpottavia tietoja/käyttökokemuksia?
IE ei ainakaan lataa mitään sivua Lumia 920:ssä, ellei se ole näytössä. Kun esim IE:n kautta olen FB:ssä ja painan windows näppäintä, jolloin IE (FB-sivu) jää auki, niin kun puolen tunnin päästä avaan IE:n, niin menee hetki, ennen kuin notificationi-kohtaan (ilmoituksiin) tulee punaisella numeroita, eli on ladannut sivun uudestaan. FB-sovelluksista en tiedä, en käytä.En ole varma, mutta olen ajatellut, että jos selain on siellä auki niin se latailee itsekseen jotain ja ainakin ulkomailla se tulee maksamaan ehkä vaikka kuinka paljon per päivä...
Riittää. Jos sivut ei aukea nopeasti, on vika puhelimessa. Huomasin vaihtaessani N8:sta Lumia 920:een. Niissä luureissa on isojakin eroja samalla liittymällä.... riittääkö tuo 2 megan netti ihan perus surffaukseen?...