Bemareissa on mukavat penkit. Nahkaverhoilu ja toimiva ilmastointi. Kelpaisi moinen takapenkki minullekin.Tässähän jää Soinin takinkäännöt jo kakkoseksi Purran rinnalla. Kova on himo ministeriauton takapenkille.
Bemareissa on mukavat penkit. Nahkaverhoilu ja toimiva ilmastointi. Kelpaisi moinen takapenkki minullekin.Tässähän jää Soinin takinkäännöt jo kakkoseksi Purran rinnalla. Kova on himo ministeriauton takapenkille.
Paitsi sille yhdelle nimimerkille, joka on kolmesti jo todennut ettei tämä hallitus toteudu.- On ollut puolin ja toisin joustoa.
Tämä kai se olennaisin on. Pientä teatteria ja hommat jatkuvat. Ei kai tuon pitäisi kenellekään politiikkaa seuranneelle tulla yllätyksenä.
Ovatko ne joskus muuttuneet? Itse en ainakaan muista, vaan hallituksesta toiseen sama pyörittely on jatkunut niin kauan kuin minä olen politiikkaa seurannut.Lopulta on tehty niin paljon kompromisseja ja joustoja ettei asiat oikeasti muutu niin paljon, kun ennen neuvotteluja ajateltiin.
Joo, lisäsin ton jälkeen et näinhän se menee aika politiikassa.Ovatko ne joskus muuttuneet? Itse en ainakaan muista, vaan hallituksesta toiseen sama pyörittely on jatkunut niin kauan kuin minä olen politiikkaa seurannut.
Useimmin tulorajoja joudutaan soveltamaan osa-aikatöissä (vaikka alalla olisi TES). Käytännössä, jos tuntipalkkaisella työntekijällä tulee liian vähän tunteja...Emme tiedä onko sovittu, että tuloraja pätee vain jos alalla ei ole tessiä.
Lopulta on tehty niin paljon kompromisseja ja joustoja ettei asiat oikeasti muutu niin paljon, kun ennen neuvotteluja ajateltiin.
Erona toki se, että Soinin persut eivät tainneet edes neuvotella 2015 vaan antoivat persettä. Kaikki kävi.
Mielenkiintoinen kysymys on se, että kuinka suuri osa tästä kaikesta on käsikirjoitettua teatteria ennen vaaleja, vaalien jälkeen ja säätytalollaSe on siinä. Nyt ei ole enää merkittäviä esteitä ja Suomi saa oikeistohallituksen. Erittäin mukavalta tuntuu. Hienoa oli sekin, että jokainen puolue oli valmis tinkimään. Yhteistyö voi yllättäen onnistuakin 4 vuotta tällä periaatteella. Jos se siis säilyy hallitusohjelman ensimmäisen tulkinnan jälkeen.
Joo taisi olla niin, että ohjelma oli hyvä, mutta mitään ohjelman persuilusta ei toteutettu. Eikä se haittanut Soinia eikä sinisiä.Halla-aho piti hallitusohjelmaa hyvänä, joten olisi kai kelvannut nykyisellekin porukalle
Kyllähän tässä neljän vuoden show on edessä.Eiköhän Peltokangas tylytä RKP:tä aamuyöstä Facebookissa taas kerran.
Tulee mitä tulee, mutta Rinteen/Marinin katastrofi-kautta ilmiöpöydistä lähtien ei tule ikävä, koska se alitti kuitenkin kaikki rimat.Kyllähän tässä neljän vuoden show on edessä.
Ainakin Halla-aholle se ohjelma olisi kelvannut, mutta Halla-aho ei kelvannut muille.Halla-aho piti hallitusohjelmaa hyvänä, joten olisi kai kelvannut nykyisellekin porukalle
Saa nähdä mitä tämä käytännössä tarkoittaa... Vahvoillahan Persut taitavat nyt muihin hallituskumppaneihin nähden olla.Orpo: Hallitusneuvotteluissa löytyi sopu
Sellainen on tarjolla ehkä kuudelle ja neljäkymmentä saa vain kunnian tukea näiden lisäksi kuuden pestejä.Ei oikein jaksaisi tätä teatteria kun kuitenkin se ministerinpesti on ihan kiva
Mutta eikö se olisi halpatyövoimaa ihan sama kuka sitä tekee? Eli mikä muuttuu?
Se on siinä. Nyt ei ole enää merkittäviä esteitä ja Suomi saa oikeistohallituksen. Erittäin mukavalta tuntuu. Hienoa oli sekin, että jokainen puolue oli valmis tinkimään. Yhteistyö voi yllättäen onnistuakin 4 vuotta tällä periaatteella. Jos se siis säilyy hallitusohjelman ensimmäisen tulkinnan jälkeen.
Mutta, kuten hän korosti, mitään oleellista ei muutettu. Olisiko sitten desimaalipilkun tai muun pilkun paikka. Noitahan nyt on.Tavallaan näin. Purra tässä teki itsestään hieman hölmön näköisen linjaamalla ettei jostain asioista enää neuvotella joista sitten kuitenkin pystyi neuvottelemaan.