Niin siis ensinnäkin meidän ooppelista, saapista ja rysleristä on hankala saada ne renkaat esim. irti nostamatta sitä autoa, toisekseen auto saattaa hieman viettävällä maalla lähteä liikkumaan vietteen suuntaan jollei renkaita ole takaa tuettu, lisäksi ilmanpaineet on ihan hyvä käydä katsomassa huoltoasemalla (vai onko uusavuton jos käy huoltoasemalla, tosimies puhaltaa itse?)...Viestin lähetti Shane
No ei kyllä minun mielestäni ole, ellei pölykapseleiden irroitusta sellaiseksi lasketa. Mutterit auki, rengas pois, uusi rengas tilalle, mutterit kiinni. Siinä kaikki. Ei tarvitse mitään ajureiden asennuksia tms...
Jotkut ihmiset ajattelevat asioita kokonaisvaltaisesti, toiset taas pelkästään lasersäteen tarkkuudella, yhteen pisteeseen koherentisti fokusoituen.
Niin ja noissa Opelissa, Saabissa ja Ryslerissä on ns. "pultit" joilla renkaiden vanteet kiinnitetään niihin jarrujuttuihin. En sitten tiedä onko tämä homma tosiaan paljon erilaisempi noissa mutteriautoissa.