Juujärvi ipasta voisi olla ihan ok vaihtoehto.
Juujärvi jatkaa Ilveksessä.
Juujärvi ipasta voisi olla ihan ok vaihtoehto.
En paljoa painottaisi junnujoukkueiden menestystä valmentajan CV:ssä. Varsinkin vanhemmissa junnuissa se on aika paljon kiinni joukkueen materiaalista. Paljon tärkeämpää on joukkueen pelityyli ja siinä sivussa yksilöiden kehittäminen.Onhan nyt Laukkanen tällä hetkellä luotsannut A-junnut ainakin näin tilastojen perusteella hyvään lentoon. Toisaalta kovat pelit ovat vasta edessä ja siellähän se valmennus pitää tulla esille.
Imu Kärppien peräsimeen ei juuri näinä aikoina ole ollut suuri, vaikka oululaisseura on saavuttanut viime vuosina lähes kaiken. Osa valmentajista näkee Kärpät riskinä, paikkana, jossa on rajujen julkisten menestyspaineiden vuoksi liikaa hävittävää.
Juujärvi jatkaa Ilveksessä.
Haapakoski on ehdottomasti hommaan parempi vaihtoehto kuin joku sellainen josta jo etukäteen tietää että mitään menestymisen mahdollisuuksia ei ole (Pieniniemi, Pietilä). Tähän loppuukin sitten oma luottamus. Haapakosken ongelmana on kokemattomuus. Mies ei ole ollut päävalmentajan pestillä missään joukkueessa, ei siis yhtään missään. Junno söisi tässä siis sanansa jonka mukaan Kärppien ykkösvalmentajaksi ei oteta harjoittelijoita. Tämän takia olen kohtuullisen varma että Haapakoski tulee tekemään Immoset, pitäisin melkoisena ihmeenä jos Haapakoski on Kärppien valmentaja vielä kauden lopussa. Antaisin onnistumiselle noin kymmenyksen mahdollisuuden, eli en paljon paskaakaan. Paljon riippuu tietysti siitä kuinka paljon joukkue luottaa Haapakoskeen. Jos mies on vain entinen pelikaveri vailla syvällisempää tietotaitoa, näkemystä ja auktoriteettiä, voi jo etukäteen olla varma että homma menee reisille.Joo-o... no itse olen jo tottunut ajatukseen eikä tämä herätä enää niin kovaa vastarintaa omassa mielessä kuin aiemmin. Markkinat ovat tyhjät ja Haapakoski on varmasti motivoitunut kaveri hommaan.
Mielestäni olennaista on nyt se, kuka on kakkosvalmentaja. Veikaajan mainitsema Laukkanen voi olla virhe, sillä eipä ole A-junnujen menestys päätä huimannut. Juujärvi ipasta voisi olla ihan ok vaihtoehto.
Onko tämä uutisoitu jossain?
Minusta tämäm soppari oli kauden loppuun, ensi kauden valmennustiimi ilmoitetaan sitten myöhemmin. Näin ainakin Ilveksen kotisivuilla jossa kerrottiin että 'toisena apuvalmentajana jatkaa Juha Juujärvi'. Voihan tuon toki ymmärtää myös toisella tavalla.Juujärvi jatkaa Ilveksessä.
Mies ei ole ollut päävalmentajan pestillä missään joukkueessa, ei siis yhtään missään.
Minusta tämäm soppari oli kauden loppuun, ensi kauden valmennustiimi ilmoitetaan sitten myöhemmin. Näin ainakin Ilveksen kotisivuilla jossa kerrottiin että 'toisena apuvalmentajana jatkaa Juha Juujärvi'. Voihan tuon toki ymmärtää myös toisella tavalla.
Kärpätkin saa sitten oman Immosensa.... onneksi olkoon.
Wanha ei muista kaikkea ja siinäpä meni oma selitykseni Laukkasen paremmuudesta vessanpöntöstä alas :)Valmensihan Haapakoski A-junnuja pari vuotta ennenkuin siirtyi Jalosen apupojaksi.
Toki onhan Haapamikon tilanne hieman eri kuin Waltterilla oli silloin. Kokematon valmentaja + kriisijoukkue ei ole yhtä hyvä yhtälö kuin menestyvä joukkue + kokematon valmentaja.
Eikös Jokerit pelannut ihan finaaleissa ennen Immosta? Ei minusta Jokerit kriisijoukkue olltu ennen Immosta, joten siinä mielessä on aivan sama lähtökohta.
Ei minulla ole mitään Haapakosken valmennustaitoja vastaan. Varmasti aivan huippukaveri, ei siinä mitään. Mutta ainahan ne on kuitenkin ne uudet kuviot jotka pitävät mielen virkeänä ja pistävät skarppaamaan. Jos homma alkaa mennä liikaa vanhoja latuja niin seuraukset voivat olla karut.
No, toivottavasti nämä tuntemukset osoittautuvat kuitenkin vääriksi ja kipinää riittää.
Yksi mielenkiintoinen vaihtoehto olis Raimo Summanen!
..Jos vaan pelaajilla riittää selkäranka kuunnella vähän huutoakin välillä...
Menestyksellä on näköjään hintansa:
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1877452
Itse koen Haapakosken jopa aika isona riskinä. Kuviot voivat olla liian tutut niin pelaajille kuin valmentajallekkin. Ei minulla ole mitään Haapakosken valmennustaitoja vastaan. Varmasti aivan huippukaveri, ei siinä mitään. Mutta ainahan ne on kuitenkin ne uudet kuviot jotka pitävät mielen virkeänä ja pistävät skarppaamaan. Jos homma alkaa mennä liikaa vanhoja latuja niin seuraukset voivat olla karut.
No, toivottavasti nämä tuntemukset osoittautuvat kuitenkin vääriksi ja kipinää riittää.
Heh, pakko oli tarttua. Pitikös ne Alatalon uudet tuulet mielen virkeänä ja pistivätkö skarppaamaan? ;) Ei minusta...