Guest=vieras. Eli ei ole yksi ja sama henkilö noiden viestien takana.Etenkin nimimerkkien Guest ja Topi kommentit aiheuttavat aivosolujen massakuolemia.
Guest=vieras. Eli ei ole yksi ja sama henkilö noiden viestien takana.
Olisikohan tässä sitten vaan se taustalla, ettei luotettu pikavippibisneksellä omaisuutensa hankkineen kaverin vilpittömyyteen. Ts. ostaa halvalla, myy kalliilla heti sen jälkeen, kun on saanut seuran taas nousuun?
En näe tätä kyllä huonona asiana välttämättä, eikö Liiga -joukkueen pyörittämisen pitäisi olla businesta, ei pelkkää kulua omistajilleen. Toki ymmärrän jos taustalla vaanii KHL -peikko tai halutaan ainakin ajatella sen vaanivan.
Lainaus siis Aamulehden tiedotustilaisuudesta.4.55
Elina Paasonen:
Sjöblom: "En ollut viemässä Ilvestä KHL:ään."
Mistähän tuo nimilista on oikein repäisty. Aloin kokea happikatoa kun päästin kolmannen nimen kohdalle. Vielä Meidän kaikkien kannajien äitin,Paavon nimi keikkui listalla. Joitakin ikivanhoja ilvesvaikuttajia oli kaivettu formaliinista ja herätetty henkiin. Eikö noille vanhoille muumioille ja pöökeille voisi jo antaa lupaa levätä rauhassa.
Henk.koht. näin sivusta seuraajana tuosta Sjöblomista on alusta lähtien huokunut jonkunlainen "epärehellisyys". En osaa sanoa mistä tämä vaikutelma minulle tulee eikä minulla ole yhtään mitään mielikuvani tueksi mutta siltä on tuntunut siitä asti kun Sjöblom astui kuvaan. Näinköhän ennakkoaavistukseni vielä paljastuu jossain vaiheessa.Tuli sillti mieleen, että monesti näissä tapauksissa - vaikka nyt tietysti fanit eivät sitä halua uskoa - taustalla on se, ettei ostajalla olekaan ihan puhtaat jauhot pussissa..
Aika tärkeä porukka tuosta hallituksen listasta puuttuu: pelaajat. Mitähän he tästä ajattelevat?
-Ilves.comHallitus on kuullut asiassa urheilujohtoa ja suurinta osaa Ilveksen vähemmistöosakkaista, joista kaikki kuullut kannattavat tätä päätöstä. Hallituksen käsityksen mukaan esisopimuksen purkaminen on Ilveksen edun mukaista.
Juurikin niin, että on siellä oltava lihaa luiden ympärilläkin, että tähän on päädytty. Sanon suoraan, että meno "Markon aikana" on ollut hyvää ja pirteää. Tosin on myönnettävä, että positiivisia merkkejä näkyi jo ennen hänen esisopimustaan. Itse en osaa sanoa, mikä on siis Markon osuus tässä ilmiössä, mutta ei se missään taoauksessa ole pieni. En kuitenkaan näe pahana asiana, jos hallitus on vihdoin saanut koko "ilves perheen" puhaltamaan samaan hiileen. Kuten monet täälläkin ovat vuosien varrella kirjoittaneet, niin siirto yhdestä yksinvaltiaasta toiseen, on riski.mutta miten on saatu esim. Mikko Helin, Ilves-Perheen vetäjän nimi tähän listaan. Luulin meidän fanejen olevan tyytyväisiä.
Onhan hallituksella väkisin täytynyt olla jutuissaan lihaa luiden ympärillä, että Helin on hommaan mukaan lähtenyt.
En tiedä, mutta joillakin pelaajilla on ilmeisesti sopimuksessa pykälä, joka edellyttää sitä että VM ei jatka puikoissa. Itse olen ainakin käsittänyt niin, että Masilla on tämmöinen pykälä. Pessi lienee toinen.