Ikävän hyvin ne viime kerrallakin eli tilanteen mukaan, ja oikein meni.Niihin kertoimiin vaikuttaa myös ihmisten vedonlyöntikäyttäytyminen.
Ikävän hyvin ne viime kerrallakin eli tilanteen mukaan, ja oikein meni.Niihin kertoimiin vaikuttaa myös ihmisten vedonlyöntikäyttäytyminen.
Mitä helvettiä? Mielestäsi Trumpin kerroin on siis 1,00?Noiden kertoimien mukaan Trump pitäis julkistaa jo jatkokaudelle, vaikka totuus on se, että kisa on tosi 50/50 ja voi kääntyä vielä kumpaankin suuntaan.
Niihin kertoimiin vaikuttaa myös ihmisten vedonlyöntikäyttäytyminen.
No öö ei? Julistaa jatkokaudelle kun todennäköisyydet kertoimissa on jotain 65%-35%.
Sun arvio voi olla mitä vaan mutta kyllä mä pidän isojen vedonlyöntipörssien ammattilaisten laskemia todennäköisyyksiä silti luotettavampana.
Kyllä ne ainakin mun mielestä antaa realistisimman kuva todennäköisyyksistä tällä hetkellä.
Arvioiden mukaan 615k ääntä laskematta, eli samalla jaolla 387k Biden 228k Trump, eli 159k enemmän ääniä Bidenille, ero tällä hetkellä 109k ääntä.
Eikö noi vedolyönti kertoimet kerro vain että mitä suurin osa ihmisistä ajattelevat käyvän? Että itse en kyllä pidä sitä parhaimpana tapana seurata tilannetta. Asia on kuitenkin monimutkaisempi.
Minkä perusteella sä luulet että ammattilaiset laskee noi kertoimet? Niimpä.
Käy tässä nyt kuinka vaan, niin sellainen mieli tulee, että Suomen media on vaimentanut puolen Amerikan mielipiteet. Kun lähteinä käytetään pelkästään tai enimmäkseen demokraateille myötämielistä lehdistöä, niin tuleehan siitä vääristynyt kuva. Toivottavasti jatkossa Hesari, YLE ym. ovat tasapuolisempia, vaikka Biden voittaisi.
Ei ole Suomen median asia olla kummankaan puolella, vaan raportoida asiat niin kuin ne ovat. Kolumneissa voi sitten ottaa kantaa miten haluaa.
Tästä seuraa sekin, että Trumpia avoimesti kannattavat persut saavat lisää vettä myllyyn haukkuessaan Hesaria ja Yleä biasoituneiksi, ja ovat siinä vieläpä oikeassa.
Eikö noi vedolyönti kertoimet kerro vain että mitä suurin osa ihmisistä ajattelevat käyvän? Että itse en kyllä pidä sitä parhaimpana tapana seurata tilannetta. Asia on kuitenkin monimutkaisempi.
Eihän niistä prosentilleen saa oikeaa kuvaa mutta todella lähelle varsinkin tämmöisessä kohteessa jossa on satojen miljoonien liikevaihto heitot ei ole niin isoja, kyllähän tuossa ainakin saa paremman kuvan kun vaikka jossain YLEn vaalipalveluista. Jos taas uskoo että voimasuhteet on ihan eri niin kyllähän kiljuen tuohon bidenin 3,4 kertoimeen kannattaa tarttua
Trump tämän voittaa. Vedonlyöntitoimistojen data on kuitenkin sen verran kovaa ja Trumpin kerroin pienenee koko ajan. Esimerkiksi Pennsylvaniassa Trumpin kerroin alkaa olemaan jo lähes 1. Make America Stupid Again.
Ei tuo Bidenin Wisconsin kiri näytä ainakaan minun silmään konkretisoituvan?
Niin, paitsi ettei ole Suomen median ongelma pelkästään. Itse olen kyllä ainakin saanut lukea tästäkin mahdollisuudesta ihan riittämiin, että nämä ruostevyöhykkeen osavaltiot lopulta taas ratkaisevat, ja voi mennä todella tiukaksi. Gallupit kusi, mutta nämä ovat käytännössä kaikki amerikkalaisten itse laatimia.Käy tässä nyt kuinka vaan, niin sellainen mieli tulee, että Suomen media on vaimentanut puolen Amerikan mielipiteet. Kun lähteinä käytetään pelkästään tai enimmäkseen demokraateille myötämielistä lehdistöä, niin tuleehan siitä vääristynyt kuva. Toivottavasti jatkossa Hesari, YLE ym. ovat tasapuolisempia, vaikka Biden voittaisi.
Ei ole Suomen median asia olla kummankaan puolella, vaan raportoida asiat niin kuin ne ovat. Kolumneissa voi sitten ottaa kantaa miten haluaa.
Tästä seuraa sekin, että Trumpia avoimesti kannattavat persut saavat lisää vettä myllyyn haukkuessaan Hesaria ja Yleä biasoituneiksi, ja ovat siinä vieläpä oikeassa.
En nyt tiedä menenkö tässä trolliin, mutta eivät vedonlyöntiyhtiöt tänä päivänä ole mitään muuta kuin markkina-alusta, kauppapaikka. Aivan samaan tapaan kuin ei missään tori.fi -palvelussakaan tuotteiden hintoja määritä mikään Torin mullistava data, vaan hinta määräytyy siihen kohtaan millä ostaja on valmis ostamaan ja myyjä myymään.En jotenkin usko, että vedonlyöntiyhtiöillä on sen mullistavampaa dataa käytössään kuin suurilla mediataloilla, jotka noita ennusteita laskevat.