Tarkoitan lähinnä sitä että viestittelyn perusteella monet Trumpin touhut, sanomiset ja tekemiset meni todella tunteisiin ja sun viesteistä sai kuvan että verenpaineet aika korkealla.En ihan ymmärrä, mitä ajat takaa, mutta kiitos "huolenpidostasi". Mulla on kaikki oikein hyvin. Tänään jopa paremmin kuin pitkään aikaan, sillä hyvä voitti pahan ja se saa minut iloiseksi ja onnelliseksi. Ja iloa ja onneahan ihminen tarvitsee.
Enkä ole onnellinen itseni takia, vaan niiden ihmisten, joiden päivittäiset pelot ja epätoivo toivottavasti nyt haihtuvat turvallisempaan huomiseen ja toivoon. Mitään takeita siitä ei tietenkään ole, koska yksi ihminen ei voi yksin muuttaa kaikkea, mutta nyt niille odotuksille on edes jonkinlaista toivoa ja katetta, koska äänensä saa kuuluviin ihmiset, jotka haluavat muuttaa asioita paremmiksi. Be kind!
Viimeinen mediataho mikä julistaa Bidenin presidentiksi näyttää olevan YLE.
"Näyttää silti, että Biden voittaa"
Itse olen seurannut eri mediatalojen kommentteja (Suomi, Ruotsi ja USA) suurella mielenkiinnoilla. Erityiskiitos teille Jatkoajan sisaret ja veljet. Onneksi on olemassa Jatkoaika ja sen hienot kommentaattorit.Oli suorastaan hämmentävää työpäivien aikana tsekata tätä ketjua - suomalaista mediaa en nyt todellakaan edes yrittäisi, mutta sitten tiettyjä amerikkalaisia blogeja joista kaivaa dataa, mutta tästä ketjusta löytyivätkin olennaiset asiat tiivistettyinä. Loistavaa työtä, ei voi kuin kiittää ja kumartaa...
Tätä on ehkä vaikea uskoa mutta lähti golfamaan. Siellä kun valkosen talon edessä on kunnon bileet menossa.Onko Jörgensen tunnustanut vielä tappiota?
Toivottavasti DT jää historiaan ensimmäisenä presidenttinä, joka lopulta joudutaan kirjaimellisesti heittämään niskaperseotteella ulos valkoisesta talosta.
@Risa @Tepi#45
Korostin tuota koko kansan presidenttiyttä kun muistelee miten Trump puhui valintansa jälkeen. Hän puhui olevansa myös koko kansan presidentti ja tuolla julistuksella on nyt kyseenalainen kaiku. Siksi Bidenin sanoilla on erityinen merkitys kun aletaan puhdistamaan valheiden ilmastoa.
Biden tulee tiiminsä kanssa olemaan poikkeuksellisen suurennuslasin alla.
Tietysti, jos voittaa 5 miljoonalla äänellä koko maan, eikä häviä 3 miljoonalla, on helpompi olla se koko kansan presidentti.
Nyt, kun olen ensimmäistä kertaa erittäin aktiivisesti seurannut Yhdysvaltain presidentinvaaleja ja noita ääntenlaskun sujumista eri osavaltioissa, niin on pikku hiljaa ymmärtämään, mistä osavaltioiden piirikunnista ne republikaanien ja demokraattien äänet tulevat.
Vielä hauskempaa olisi kun Donald tuodaan Bidenin virkaanastujaistilaisuuteen kuin Hannibal Lecter pakkopaidassa ja nokkakärryillä, naamalla kuonokoppa ettei pääse puremaan Bidenilta kaulavaltimoa auki tai nenää irti.Toivottavasti DT jää historiaan ensimmäisenä presidenttinä, joka lopulta joudutaan kirjaimellisesti heittämään niskaperseotteella ulos valkoisesta talosta.