Pennsylvaniassa Biden hyytyi 570-360K välillä totaalisesti. Mutta nyt sitten taas tulossa Bidenkortteja tappiin asti?
Tarkoitat Arizonaa?
Pennsylvaniassa Biden hyytyi 570-360K välillä totaalisesti. Mutta nyt sitten taas tulossa Bidenkortteja tappiin asti?
Nonnih Paul oli menossa siivouskomeroon kuselle, mutta sieltä löytyikin lisää äänestyslipukkeita.
Iso komero, löytyi vielä 7500 lisää.
En, tässä muutama tunti sitten oli 570K laskematta, mutta nyt 360K, eikä ero Pennsylvaniassa ollut juuri muuttunut. Mutta ilmeisesti nyt mennään Bidenin vahvoille alueille postiäänissä.Tarkoitat Arizonaa?
Pennsylvaniassa ero on pudonnut ale 100 tonniin.
Ensimmäinen kerta 20 vuoteen, kun käyttävät paperilipukkeita. Siellä on varmaan joku paikallinen kyläpäällikkö opettamassa miten niitä käytetään. Jokaiselle yhden paperilipukkeen onnistuneesti niputtaneelle on luvattu pullo viskiä per lipuke.
En, tässä muutama tunti sitten oli 570K laskematta, mutta nyt 360K, eikä ero Pennsylvaniassa ollut juuri muuttunut. Mutta ilmeisesti nyt mennään Bidenin vahvoille alueille postiäänissä.
Pennsylvaniasta hävisi 25 000 ääntä.
Biden tarvitsee Georgian voittamiseen arviolta 65% jäljellä olevista äänistä ja ainakin tänään mies on ollut jopa edellä tätä tahtia. Suurin osa jäljellä olevista äänistä on postiääniä alueilta joilla on vahva demokraattinen edustus, joten Georgia voi vielä kääntyä Bidenin hyväksi.
Trumpin etumatka Georgiassa on tällä hetkellä 12 768 ääntä, mutta Biden kuroo eroa kiinni koko ajan.
7M on se, mitä olen itse laskenut eri lähteistä ja nyt siis pitäisi olla 92% laskettuna, mutta ongelma tietenkin on se, mistä luvusta tuo prosentti on. Jos tahti on tuo, kun sanoit, niin jossain aamuyöllä sa. Biden voisi pitää puheensa. (Tosin varmaan odottaa, että kaikki äänet on lasketut).No tuo laskematta olevien määrä on ainoa mikä on muuttunut (siitäkin on vähän kahta dataa, onko lukema 360 vai ~450) , mitään hyytymistä ei ole missään vaiheessa tapahtunut, vaan Biden on kerännyt kaikki lasketut äänet ~75% tarkkuudella näistä vaalipäivän jälkeen lasketuista äänistä.
Ainoa hyytyminen on siinä, että on esitetty uusia arvioita siitä kuinka paljon ääniä on laskematta.
Voisiko käydä vielä niinkin, että vaalit ratkeavat viime metreillä Nevadassa? Mikäli Trump onnistuisi jotenkin ihmeessä pitämään nyt johtamansa osavaltiot hän saisi 268 valitsijamiestä taakseen. Nevadan jäädessä viimeiseksi ratkaisemattomaksi paikaksi sen 6 valitsijamiestä nousee valtavaan rooliin. Las Vegasissa pelataan ehkä presidenttipelin viimeinen näytös.
Voisiko käydä vielä niinkin, että vaalit ratkeavat viime metreillä Nevadassa? Mikäli Trump onnistuisi jotenkin ihmeessä pitämään nyt johtamansa osavaltiot hän saisi 268 valitsijamiestä taakseen. Nevadan jäädessä viimeiseksi ratkaisemattomaksi paikaksi sen 6 valitsijamiestä nousee valtavaan rooliin. Las Vegasissa pelataan ehkä presidenttipelin viimeinen näytös.
7M on se, mitä olen itse laskenut eri lähteistä ja nyt siis pitäisi olla 92% laskettuna, mutta ongelma tietenkin on se, mistä luvusta tuo prosentti on. Jos tahti on tuo, kun sanoit, niin jossain aamuyöllä sa. Biden voisi pitää puheensa. (Tosin varmaan odottaa, että kaikki äänet on lasketut).