Black Star
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Itse olen sitä mieltä, että cheerleaderit ovat nykyaikana aivan turhia. Ovat pikemminkin jäänne aikakaudelta, jolloin jäähalleissa ei ollut valotaulua tai mitään muutakaan, johon suunnata mielenkiintonsa pelikatkoilla. Ennemmin voitaisiin satsata muunlaiseen ohjelmaan kuten näihin maskotteihin esim. Tepsin Jore-karhu on ollut mielestäni varsin hauska. Ja kukapa 1990-luvulla Turkuhallissa pelejä seurannut ei muistaisi Aarne Kärpästä.
Hassu perustelu kun ensin toteat että hallissa tanssijoita ei tarvita kun valotaulu mutta kuitenkin maskotti ois kiva olla tanssimassa. Tuo nyt on ihan sama asia mutta eri kohderyhmä.
Sinänsä ei kyllä herätä suurta mielenkiintoa onko tanssijoita vai ei. Ilmankin pärjää mutta ei mulla mitään näitä vastaankaan ole. Jos tuolla nyt saadaan jotain parempaa sisältöä matseihin tai vaikka uusi laituri Tepsiin niin sopii mulle.
Jos ei muuta niin ainakin joka ikisessä kuvakoosteessa Jatkoajan matsiraporttien mukana on ollut jonkun tanssitytön kuva joten onhan nämä olleet ihan näkyviä hahmoja Tepsin pelitapahtumassa. Odottelen vaan että koska ne nahkajampat alkaa vyörymään näytöllle.