Eilen ehti ekaa kertaa tällä kaudella hallille. Omat kokemukset tästä showsta oli, että ainakin pari numeroa ollaan tapahtumassa menty viime kaudesta alaspäin. Ja ei ainoastaan ottelun kulku tehnyt tuota väsynyttä tunnelmaa mikä koko tapahtumasta paistoi läpi. Kyllähän mm. tanssityttöjen puuttuminen pelikatkoilta tai sitten musiikkivalinnat/mainokset tai joku muu teki sen, että katsomossa tuli suurinpiirtein vaivautunut ole, että anteeksi, että olen tullut tänne. Jos vertaa edes viimekauteen niin en yhtään ihmettele, että 20%:a ihmisistä on tullut siihen tulokseen, että ei kiinnosta tai saman tai paremman kokemuksen saa kotona Ruudun ääressä ja ainakin vaivattomammin. Jotain tarttis pojjaat tehdä ja pian...
Ja oma lukunsa on sitten olut, sen hinta ja saatavuus erätauoilla. Kuusi Euroa 0,33l:n Auratölkistä ja 8,5€:a 0,5l:n Karjalatölkistä on aivan älytön hinta. Kun miettii showta jonka saa paikan päälle menemällä tai kotona Ruudun ääressä Prismasta ostettu kaljatölkki kädessä niin en ihmettele taaskaan päätöstä jäädä Ruudun ääreen. Jotain tarttis pojjaat tehdä ja pian...
Sitten tietenkin, että erätauolla on mahdollista saada tuollainen kylmä oluttölkki kätöseen vaatii sekin jo lähdön jo pari minuuttia ennen erätaukoa katsomosta tai sitten sitkeän jonotuksen kunhan löytää sellaisen jonon joka vetää edes säädyllistä vauhtia. Itse olin eilen C-puolen yläkerrassa ja ainakin siellä jonot oli tolkuttumat ja äärimmäisen hitaat kun ainoissa oluenmyyntipisteissä oli myös nakki ja lihismyynti. Eikai oikeesti ole oikeesti mahdotonta tehdä näille eri myyntipisteet/jonot? Tai jos tuolta lähdit alakertaan olit siellä jo auttamattoman myöhässä ja sielläkin nämä ruokapisteet hidastavat toimintaa/jonotusta. No, mitä menin yläkertaan.
Jotain tarttis pojjaat tehdä ja pian...muuten ne loputkin jäävät kotiin jos peli alkaa takuta. Itsellä olisi parin viikon päästä tarkoitus mennä Jyp-peliin seuraavan kerran. Toivottavasti silloin edes oluen myynti sujuu luonnikkaammin. Hintojen on turha odottaa laskevan vaikka aihetta olisi ja samoin koknaisshowhun on varmaankin lyhyellä ajalla odotettavissa parannusta.