Mainos

Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

• 1 409 695
  • 6 902

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Valomestari vaihtoon kiitos. Tänään taas ennakoituna Tepsin maali ja valot pois hallista. Todella amatöörimäistä toimintaa, varsinkin kun ei ollut eka kerta tällä kaudella.

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Valomestari vaihtoon kiitos. Tänään taas ennakoituna Tepsin maali ja valot pois hallista. Todella amatöörimäistä toimintaa, varsinkin kun ei ollut eka kerta tällä kaudella.
Ymmärrän että haluaa saada valot vilkkumaan heti kun maali syntyy, mutta jotain malttia voisi tosiaan harjoittaa. Voisi edes odottaa että tuomari näyttää maalia

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aikalisän jälkeen pojat lähtee aloitus ympyrään hakemaan tasoitusta. Mitä tekee DJ? Soittaa uruilla "jos sul lysti on niin kätes yhteen lyö" =)
Ei sitten muuta keksinyt

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässä kun katselin Sveitsistä tuota Rapperswil-Jona ja Bernin matsia, niin ei voinut olla huomaamatta tuota ilmalaivaa joka erätauon alettua tuli halliin lentelemään.

Tästä tulikin mieleeni, että eikös Turkuhallissakin lennellyt tällainen pieni "zeppeliini" joskus. Oliko ysärin loppua vai koska tämä oli?

Jäänyt mieleen kun tämä Turkuhallissa lennellyt ilmalaiva arvioi lentokorkeutensa hieman väärin ja törmäsi siniviivalla seisseeseen pelaajaan. Henkilövahinkoja ei onneksi syntynyt.

Tepes94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Tässä kun katselin Sveitsistä tuota Rapperswil-Jona ja Bernin matsia, niin ei voinut olla huomaamatta tuota ilmalaivaa joka erätauon alettua tuli halliin lentelemään.

Tästä tulikin mieleeni, että eikös Turkuhallissakin lennellyt tällainen pieni "zeppeliini" joskus. Oliko ysärin loppua vai koska tämä oli?

Jäänyt mieleen kun tämä Turkuhallissa lennellyt ilmalaiva arvioi lentokorkeutensa hieman väärin ja törmäsi siniviivalla seisseeseen pelaajaan. Henkilövahinkoja ei onneksi syntynyt.
Kerro lisää, ysärillä syntynyt ei tämmöistä muista :D

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL

Tällainen oli Tampereella Hakametsässä melkein loppuun saakka jommankumman joukkueen peleissä, toisella oli radio-ohjattu muuttoauto, joka toi kiekon aloitukseen.

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kerro lisää, ysärillä syntynyt ei tämmöistä muista :D
Kertoisin jos muistaisin enemmän :D Alkaa tuosta ysäristäkin olemaan jo aikaa.

Mutta eiköhän itseni lisäksi löydy joku muukin tuon ilmailuajan kokeneista ja voi kertoa edes koska tuota ilmalaivaa Turussa lennätettiin.

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällainen oli Tampereella Hakametsässä melkein loppuun saakka jommankumman joukkueen peleissä, toisella oli radio-ohjattu muuttoauto, joka toi kiekon aloitukseen.
Joo näitä radio-ohjattavia autoja olen nähnyt monenkin paikkakunnan halleissa. Raumalla paikallisen hinausfirman väreihin maalattu radio- ohjattava toimitteli aikanaan avauskiekkoa.

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Joo näitä radio-ohjattavia autoja olen nähnyt monenkin paikkakunnan halleissa. Raumalla paikallisen hinausfirman väreihin maalattu radio- ohjattava toimitteli aikanaan avauskiekkoa.
Mut tosiaan väittäisin, että olet sekoittanut Tampereeseen tämän ilmalaivan. En muista, että Turkuhallissa olisi koskaan kulkenut tällaista. Olen itse muistavinani myös ton törmäyksen pelaajaan, mutta nimenomaan Hakamettässä.

Vaan kukapa näistä tietää, muisti on kovin hauras ja altis vinksahtelulle.

Suosikkijoukkue
TPS
Itse muistan 2000-luvun alkupuolelta puhelinyhtiön Aurian ilmalaivan. Ennen peliä kiersi yläkatsomoa ja samalla tuli repeatillä kymmeniä kertoja äänimainos "Auria, maailma on sinulle avoinna."
Oli hieman rasittava, mutta selkeästi onnistunut mainos, kun vieläkin muistaa mainoksen ja sloganin. Ilmalaiva saattoi muuten pudottaa pallon, jolla sai jonkun lahjan/palkinnon, jos oikein muistan.

Tämän Aurian ilmalaivan jälkeen oli jossain kohtaa myös täälläkin Kaukokiidon tmv. radio-ohjattava minirekka, joka toi avauskiekon.

Liiga

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mut tosiaan väittäisin, että olet sekoittanut Tampereeseen tämän ilmalaivan. En muista, että Turkuhallissa olisi koskaan kulkenut tällaista. Olen itse muistavinani myös ton törmäyksen pelaajaan, mutta nimenomaan Hakamettässä.

Pizzeria Dennis jakoi olisiko ollut pizzaflyereita aikoinaan zeppeliinillä.

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Itse muistan 2000-luvun alkupuolelta puhelinyhtiön Aurian ilmalaivan. Ennen peliä kiersi yläkatsomoa ja samalla tuli repeatillä kymmeniä kertoja äänimainos "Auria, maailma on sinulle avoinna."
Oli hieman rasittava, mutta selkeästi onnistunut mainos, kun vieläkin muistaa mainoksen ja sloganin. Ilmalaiva saattoi muuten pudottaa pallon, jolla sai jonkun lahjan/palkinnon, jos oikein muistan.

Tämän Aurian ilmalaivan jälkeen oli jossain kohtaa myös täälläkin Kaukokiidon tmv. radio-ohjattava minirekka, joka toi avauskiekon.
Wow! Tämä aikakausi on erittäin mahdollinen, silloin ei juuri tullut käytyä peleissä paikan päällä.

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muistan tämänkin. Tuo minirekka oli radio-ohjattavaksi vieläpä melko iso, ainakin tuohon aikaan.

Mukava huomata että löytyy muitakin jotka muistavat tuon ilmalaivan lennättämisen.

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.

Kyllä tuo ilmalaiva seilasi pitkin Turkuhallia ennen pelin alkua ja kaiuttimista tuli uuber ärsyttävä hokema ”Auria, Auria, Auria maailma on sinulle avoin”. Tarkkaa vuotta en muista milloin tämä ilmalaiva seilasi mutta joskus 2000 luvun alkupuolella, olisiko ollut 2002, 2003 tai 2004.
Ja joka ikisen kotipelin alussa noin 5-10 min.

Jumalauta se Aurian mainos tuli muuten kovaa. Siinä oli kuulosuojaimet paikallaan perheen pienille ja isommillekin.

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Zeppelin tiputteli myös kokiskuponkeja yleisöön. Sellaisen parisenttisen lipukkeen jos sai kiinni, niin sai käydä hakemassa kipsasta 1,5L kokiksen. Ysärin loppua.

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24

Itse muistan myös tuon ilmalaivan Turkuhallista. Eli kyllä sellainen meilläkin on lennellyt.

HunajaPast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sieltä tippui välillä myös lippuja tuleviin kotipeleihin. Vahva muistikuva että Kiekko-Espoo peliin olisin lipun saanut. Hauskaahan tuon perässä oli juosta katsomoissa silloin kulta-aikoina.

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku

Oi muistoja.
Tuosta ajasta jäänyt vahvana mieleen myös Amarillo jälkipelien mainosjingle, sekä kappaleena DJ Ötzin Hey Baby.

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Ilmalaiva vitutti porukkaa, koska osa porukasta ei tykännyt Aurian? mainoksesta. Itseni se haitannut ja olen miettinyt haluaisin sen takaisin,
Itse olin siihen aikaan pikkuinen penska, joten en osannut olla ainakaan itse siitä ärsyyntynyt.

Istuimme aina tuohon aikaan F-katsomossa, eli ilmalaiva lensi juuri silmiemme korkeudella.
Muistan, että kaverin kanssa aina jännitettiin, että milloin laiva osuu päätyverkkojen kattovaijereihin ja räjähtää :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy