charlieglide
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
POPPERseet olalle?Saisiko pääsponsoriksi POPPERSin? Alkaisi tulla ihan uudenlaista jengiä katsomoon.
POPPERseet olalle?Saisiko pääsponsoriksi POPPERSin? Alkaisi tulla ihan uudenlaista jengiä katsomoon.
POPPERseet olalle?
Ymmärrän että haluaa saada valot vilkkumaan heti kun maali syntyy, mutta jotain malttia voisi tosiaan harjoittaa. Voisi edes odottaa että tuomari näyttää maaliaValomestari vaihtoon kiitos. Tänään taas ennakoituna Tepsin maali ja valot pois hallista. Todella amatöörimäistä toimintaa, varsinkin kun ei ollut eka kerta tällä kaudella.
Yritti saada yleisöä mukaan tms. Aina ei osu. Mut tepes sentään vei!Aikalisän jälkeen pojat lähtee aloitus ympyrään hakemaan tasoitusta. Mitä tekee DJ? Soittaa uruilla "jos sul lysti on niin kätes yhteen lyö" =)
Ei sitten muuta keksinyt
Kerro lisää, ysärillä syntynyt ei tämmöistä muista :DTässä kun katselin Sveitsistä tuota Rapperswil-Jona ja Bernin matsia, niin ei voinut olla huomaamatta tuota ilmalaivaa joka erätauon alettua tuli halliin lentelemään.
Tästä tulikin mieleeni, että eikös Turkuhallissakin lennellyt tällainen pieni "zeppeliini" joskus. Oliko ysärin loppua vai koska tämä oli?
Jäänyt mieleen kun tämä Turkuhallissa lennellyt ilmalaiva arvioi lentokorkeutensa hieman väärin ja törmäsi siniviivalla seisseeseen pelaajaan. Henkilövahinkoja ei onneksi syntynyt.
Tällainen oli Tampereella Hakametsässä melkein loppuun saakka jommankumman joukkueen peleissä, toisella oli radio-ohjattu muuttoauto, joka toi kiekon aloitukseen.Tässä kun katselin Sveitsistä tuota Rapperswil-Jona ja Bernin matsia, niin ei voinut olla huomaamatta tuota ilmalaivaa joka erätauon alettua tuli halliin lentelemään.
Tästä tulikin mieleeni, että eikös Turkuhallissakin lennellyt tällainen pieni "zeppeliini" joskus. Oliko ysärin loppua vai koska tämä oli?
Jäänyt mieleen kun tämä Turkuhallissa lennellyt ilmalaiva arvioi lentokorkeutensa hieman väärin ja törmäsi siniviivalla seisseeseen pelaajaan. Henkilövahinkoja ei onneksi syntynyt.
Kertoisin jos muistaisin enemmän :D Alkaa tuosta ysäristäkin olemaan jo aikaa.Kerro lisää, ysärillä syntynyt ei tämmöistä muista :D
Joo näitä radio-ohjattavia autoja olen nähnyt monenkin paikkakunnan halleissa. Raumalla paikallisen hinausfirman väreihin maalattu radio- ohjattava toimitteli aikanaan avauskiekkoa.Tällainen oli Tampereella Hakametsässä melkein loppuun saakka jommankumman joukkueen peleissä, toisella oli radio-ohjattu muuttoauto, joka toi kiekon aloitukseen.
Mut tosiaan väittäisin, että olet sekoittanut Tampereeseen tämän ilmalaivan. En muista, että Turkuhallissa olisi koskaan kulkenut tällaista. Olen itse muistavinani myös ton törmäyksen pelaajaan, mutta nimenomaan Hakamettässä.Joo näitä radio-ohjattavia autoja olen nähnyt monenkin paikkakunnan halleissa. Raumalla paikallisen hinausfirman väreihin maalattu radio- ohjattava toimitteli aikanaan avauskiekkoa.
Pizzeria Dennis jakoi olisiko ollut pizzaflyereita aikoinaan zeppeliinillä.Mut tosiaan väittäisin, että olet sekoittanut Tampereeseen tämän ilmalaivan. En muista, että Turkuhallissa olisi koskaan kulkenut tällaista. Olen itse muistavinani myös ton törmäyksen pelaajaan, mutta nimenomaan Hakamettässä.
Vaan kukapa näistä tietää, muisti on kovin hauras ja altis vinksahtelulle.
Wow! Tämä aikakausi on erittäin mahdollinen, silloin ei juuri tullut käytyä peleissä paikan päällä.Itse muistan 2000-luvun alkupuolelta puhelinyhtiön Aurian ilmalaivan. Ennen peliä kiersi yläkatsomoa ja samalla tuli repeatillä kymmeniä kertoja äänimainos "Auria, maailma on sinulle avoinna."
Oli hieman rasittava, mutta selkeästi onnistunut mainos, kun vieläkin muistaa mainoksen ja sloganin. Ilmalaiva saattoi muuten pudottaa pallon, jolla sai jonkun lahjan/palkinnon, jos oikein muistan.
Tämän Aurian ilmalaivan jälkeen oli jossain kohtaa myös täälläkin Kaukokiidon tmv. radio-ohjattava minirekka, joka toi avauskiekon.
Muistan tämänkin. Tuo minirekka oli radio-ohjattavaksi vieläpä melko iso, ainakin tuohon aikaan.Tämän Aurian ilmalaivan jälkeen oli jossain kohtaa myös täälläkin Kaukokiidon tmv. radio-ohjattava minirekka, joka toi avauskiekon.
Kyllä tuo ilmalaiva seilasi pitkin Turkuhallia ennen pelin alkua ja kaiuttimista tuli uuber ärsyttävä hokema ”Auria, Auria, Auria maailma on sinulle avoin”. Tarkkaa vuotta en muista milloin tämä ilmalaiva seilasi mutta joskus 2000 luvun alkupuolella, olisiko ollut 2002, 2003 tai 2004.Mut tosiaan väittäisin, että olet sekoittanut Tampereeseen tämän ilmalaivan. En muista, että Turkuhallissa olisi koskaan kulkenut tällaista. Olen itse muistavinani myös ton törmäyksen pelaajaan, mutta nimenomaan Hakamettässä.
Itse muistan 2000-luvun alkupuolelta puhelinyhtiön Aurian ilmalaivan. Ennen peliä kiersi yläkatsomoa ja samalla tuli repeatillä kymmeniä kertoja äänimainos "Auria, maailma on sinulle avoinna."
Oli hieman rasittava, mutta selkeästi onnistunut mainos, kun vieläkin muistaa mainoksen ja sloganin. Ilmalaiva saattoi muuten pudottaa pallon, jolla sai jonkun lahjan/palkinnon, jos oikein muistan.
Tämän Aurian ilmalaivan jälkeen oli jossain kohtaa myös täälläkin Kaukokiidon tmv. radio-ohjattava minirekka, joka toi avauskiekon.
Itse muistan myös tuon ilmalaivan Turkuhallista. Eli kyllä sellainen meilläkin on lennellyt.Mut tosiaan väittäisin, että olet sekoittanut Tampereeseen tämän ilmalaivan. En muista, että Turkuhallissa olisi koskaan kulkenut tällaista. Olen itse muistavinani myös ton törmäyksen pelaajaan, mutta nimenomaan Hakamettässä.
Oi muistoja.Itse muistan 2000-luvun alkupuolelta puhelinyhtiön Aurian ilmalaivan. Ennen peliä kiersi yläkatsomoa ja samalla tuli repeatillä kymmeniä kertoja äänimainos "Auria, maailma on sinulle avoinna."
Ilmalaiva vitutti porukkaa, koska osa porukasta ei tykännyt Aurian? mainoksesta. Itseni se haitannut ja olen miettinyt haluaisin sen takaisin,Oi muistoja.
Tuosta ajasta jäänyt vahvana mieleen myös Amarillo jälkipelien mainosjingle, sekä kappaleena DJ Ötzin Hey Baby.
Itse olin siihen aikaan pikkuinen penska, joten en osannut olla ainakaan itse siitä ärsyyntynyt.Ilmalaiva vitutti porukkaa, koska osa porukasta ei tykännyt Aurian? mainoksesta. Itseni se haitannut ja olen miettinyt haluaisin sen takaisin,