Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 316 041
  • 6 496

-TMA-

Jäsen
Eipä toiminut. Oli helvetin kiva täydessä bussissa vängätä kuskin kanssa. Vaikka kuinka koitin selittää, ei päästänyt ennen kuin maksoin pankkikortilla matkan.

Linja 12 kyseessä. Olisi ihan kiva, että nuo Fölin kuskit tietäisivät että kausarilla pääsee kulkemaan.

e: eikä toiminut hallillakaan. On nykyään enemmän sääntö kuin poikkeus nämä ongelmat aina oston jälkeen. Preseasonilla kun oli kaksipäiväinen TPS-turnaus, niin kausari toimi ekana päivänä, mutta ei toisena. Ja sitten kun kausi alkoi, niin ei toiminut Fölin busseissa.
Todella harmillista, pahoittelut!

Muutamat toimijat ja tietokannat tuossa mihin meillä ei suoraan pääsyä. Välitin jo tietoa eteenpäin toimistolla.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
@-TMA- kun tääs näemmä koko konsernin asiakaspalvelua hoitaa, niin kysynpä minäkin. Kausari vinkaisi jotain muuta kuin ”piip” sisääntullessa. Sen jälkeen olisi pitänyt jonottaa siinä aulassa tiskille, missä yksi täti oli hommissa ja jonossa varmaan 15 muuta. Olin sopinut treffit kaljakippolaan, niin en jaksanut jäädä asiaa sen suureemmin selvittämään. Mitä nyt pitää tehdä ennen ensi viikon Tappara peliä, ettei joku safetor-sotilas kanna minua nippusiteissä ulos sieltä kun koitan seuraavaksi tällä viallisella kortilla sisään?
 

-TMA-

Jäsen
@-TMA- kun tääs näemmä koko konsernin asiakaspalvelua hoitaa, niin kysynpä minäkin. Kausari vinkaisi jotain muuta kuin ”piip” sisääntullessa. Sen jälkeen olisi pitänyt jonottaa siinä aulassa tiskille, missä yksi täti oli hommissa ja jonossa varmaan 15 muuta. Olin sopinut treffit kaljakippolaan, niin en jaksanut jäädä asiaa sen suureemmin selvittämään. Mitä nyt pitää tehdä ennen ensi viikon Tappara peliä, ettei joku safetor-sotilas kanna minua nippusiteissä ulos sieltä kun koitan seuraavaksi tällä viallisella kortilla sisään?

Tässä tänään pari kertaa näiden osalta todennut hankaluudeksi, että monesti minun pitäisi saada tietooni yhteystietoja, jotta asiaa voi selvittää tarkemmin. Tämä on näin keskustelupalstan anonymiteetin osalta haastavaa.

Kausikorttiin liittyviä asioita voi laittaa osoitteeseen kausikortit@tps.fi, niin sieltä saa vastauksen varmaan parhaiten eikä nimimerkit paljastu.

Laita kuvaus tapahtuneesta viestiin, niin eiköhän tuo hoideta kuntoon!
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Tässä tänään pari kertaa näiden osalta todennut hankaluudeksi, että monesti minun pitäisi saada tietooni yhteystietoja, jotta asiaa voi selvittää tarkemmin. Tämä on näin keskustelupalstan anonymiteetin osalta haastavaa.

Kausikorttiin liittyviä asioita voi laittaa osoitteeseen kausikortit@tps.fi, niin sieltä saa vastauksen varmaan parhaiten eikä nimimerkit paljastu.

Laita kuvaus tapahtuneesta viestiin, niin eiköhän tuo hoideta kuntoon!
Painan tuonne siis viestiä. Todennäköisesti varttia ennen kun olen tulossa sisään, kun asian taas muistan seuraavaksi. Toivottavasti siellä on samalla vasteajalla palvelua kun täällä meidän palstalla!
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Minulla on sellainen kutina, että väkeä tulee perjantaina olemaan reippaasti. Kyllä Turussa tilausta tähän on, kun varsinkin kausi muuten meni niin sun näin.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Minulla on sellainen kutina, että väkeä tulee perjantaina olemaan reippaasti. Kyllä Turussa tilausta tähän on, kun varsinkin kausi muuten meni niin sun näin.

Jeps, eiköhän nyt ole se ns. buugi päällä kuten lauantain 6,2k säälipelin katsojaa sekä eilisen mustavalkoinen invaasio Raumalle kerro.

Mökki täyteen!
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lukko kannattajat valitteli, että eilen oli kun olisi vieraissa pelannut.
Eilinen 1-3 maali oikein personifioi koko illan yhteen lyhyeen klippiin. Lukolla alivoima, kannattajapäädyssä ei pienintäkään liikehdintää saati ääntä, taustalta kuuluu kuitenkin voimistuva ja voimistuva kannustus joka päättyy räjähtävään huutoon maalin synnyttyä. Totaalista aisankannattamista.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kohta lähtee liput ostoon perjantaille. Tulis jo huominen ja varsinkin perjantai! Perjantaina kaikki kynnelle kykenevät hallille ja huudetaan ruotsalainen joulupukki joukkoineen kumoon!

Saiskohan someen jonkun yleisöä ruokkivan lippumenekkilaskurin joita joskus on ollut, jos alkaa menemään alusta saakka hyvin kaupaksi? Heti vaan hehkuttamaan että nappaa paikka vielä kun kerkeät.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kohta lähtee liput ostoon perjantaille. Tulis jo huominen ja varsinkin perjantai! Perjantaina kaikki kynnelle kykenevät hallille ja huudetaan ruotsalainen joulupukki joukkoineen kumoon!

Saiskohan someen jonkun yleisöä ruokkivan lippumenekkilaskurin joita joskus on ollut, jos alkaa menemään alusta saakka hyvin kaupaksi? Heti vaan hehkuttamaan että nappaa paikka vielä kun kerkeät.
Mutka voisi opetella perjantaiksi uuden laulun.. Porsaita äidin oomme kaikki ja tietysti ruotsiksi.
Jaaha, lippukauppa auki, nyt shoppailemaan.
 

Veijari

Jäsen
Jaahas, A-katsomot oli kaikki varattuna joillekin kermaperseille, joten ei asiaa sinne. Uskon että halli on perjantaina täynnä, itse paikkoja katsomokartalta valitsemalla myi jatkuvasti eioota. Automaattisella paikkavalinnalla sai liput.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eikö C1-C3 katsomoihin saa lapsille edullisempaa lippua? Onko ne kaikille tuon 42€? Sattuuko joku tietämään?
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jaahas, A-katsomot oli kaikki varattuna joillekin kermaperseille, joten ei asiaa sinne. Uskon että halli on perjantaina täynnä, itse paikkoja katsomokartalta valitsemalla myi jatkuvasti eioota. Automaattisella paikkavalinnalla sai liput.
Onkohan nuo A-katsomot vielä kausarilaisille varattuja?
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
B4, tutummin Mutka, laajenee C1-katsomoon. Kapasiteetti kasvaa noin kahdeksaansataan. Kelpoa.
Loistava uutinen. Mahtaako vaikuttaa maksimiyleisömäärään?
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Loistava uutinen. Mahtaako vaikuttaa maksimiyleisömäärään?
C1-katsomoon ei myydä "seisomalippuja" erikseen (pohjakartta on penkkikohtainen), mutta B4:n tapaan seisomalippujen lukumäärä on suoraan sidonnainen penkkien määrään. Eli suoranaisesti ei, mutta seisoen katsomoon mahtuessa enemmän TPS uskaltautunee myydä seisomalippuja enemmän tietäen, että tällä kertaa lipunhaltijalla on myös jokin paikka hallissa johon mennä. Eli jos vaikuttaa, niin ehkä vähän ylöspäin.

1. Turussa pelattu finaalipeli meni seisomalippujen kanssa ihan kaaokseksi, kun väki ei yksinkertaisesti mahtunut mihinkään.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Tuli tuossa viime matsissa mietiskeltyä tälläistä (varmaan siinä toisen erän kulmissa pyörimisen aikaan), että miksi sen C-katsomon lävistää se lasi puolessa välissä katsomoa? Siinä takanahan on hallin parhaita paikkoja, mutta olisi ainakin omasta mielestä tosi ikävää katsella sen lasin läpi peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös