Itse kyllä ostin just lastenlippuja lyhyen sivun ringside-paikoille.Playoffeissa myydään lastenlippuja alakatsomossa vain pitkän sivun ringside-paikoille tai sitten yläkatsomoon.
Itse kyllä ostin just lastenlippuja lyhyen sivun ringside-paikoille.Playoffeissa myydään lastenlippuja alakatsomossa vain pitkän sivun ringside-paikoille tai sitten yläkatsomoon.
Itse kyllä ostin just lastenlippuja lyhyen sivun ringside-paikoille.
@-TMA- pistin noista mun kausarin haasteista (uusi poff-kausari ei näy appissä) sähköpostia kausikortit@tps.fi lauantaina, onko syytä jo huolestua kun ei ole vastausta kuulunut vai pistänkö follow-uppia?
Hienoa. On se vähän eri maksaa junnujen lipuista 9€/kpl vs. 42€.Päivitys asiaan eli itse asiassa nyt tai muutaman minuutin kuluttua saa ostettua lastenlippuja muistakin katsomoista.
Ostin jo Superjunnulle aikuisten lipun alas. No omaa seuraa voi tukea.Päivitys asiaan eli itse asiassa nyt tai muutaman minuutin kuluttua saa ostettua lastenlippuja muistakin katsomoista.
A2-4 on ollut harmaana alusta asti, samoin oli alkuun myös A5. Joten mahdotonta sanoa miten ovat nuo harmaat myyneet, ei ainakaan täyteen.Nyt klo 17.40 pikaisen laskutoimituksen seurauksena näyttäisi siltä, että alas olisi myyty noin 3070 lippua ja ylös noin 2080 lippua. Ylös on mennyt yllättävän vähän. Tekisi siis 5150 lippua. istumakapasiteetti siis 7400. Tietenkin uusi fanikatsomo C1 saattaa sotkea lukuja ja samoin Tapparan fanikatsomo E1, joka on harmaana. No hirveän paljon luku ei voi heittää. Kyllä 5000 nyt on rikki joka tapauksessa.
Mahtavaa tätä pitää tukea! Monta kannattajamatkaa on tullut reissattua, mutta Mutkaan ei ole syystä tai toisesta tullut ikinä mentyä. No nyt on liput taskussa ja asia korjataan perjantaina.B4, tutummin Mutka, laajenee C1-katsomoon. Kapasiteetti kasvaa noin kahdeksaansataan. Kelpoa.
Laskujeni mukaan noin 5700 istuinpaikkaa myyty. Noin 1700 jäljellä. Tilanne klo 21.00
Tuossa se viimeisin laskelma lukee kolme viestiä ylempänä...Onko tietoa paljonko lippuja myyty perjantai-illan matsiin?
Vaimoni totesi joskus, että hyvä ottelutapahtuma on sellainen jonne ei uskalla ottaa lasta mukaan. Parin vuoden päästä se kääntyy siihen, että superjunnu on sitä mieltä, että se on sellainen, jonne ei viitsi ottaa vanhuksia. No kai tässä vaiheessa mennään tekemään perheen kanssa tamperelaisten elämästä astetta hankalampaa.Perjantaille olisi kyllä tilauksessa sellainen uhkaavalla ilmapiirillä varustettu, ei lämminhenkinen koko perheen ottelutapahtuma, jossa turkulaisyleisö vauvasta vaariin syyllistyy kollektiiviseen kunnianloukkaukseen.
Erittäin hyvä idea.Löytyiskö jostain lisää Joren pukuja tai muita nalleja? Näitä voisi ripotella enemmänkin seisoskelemaan pleksin taakse. Voin olla yksi vapaaehtoisista.
EDIT: En siis tarkoita hyppimistä ainakaan taklaustilanteessa. Tuo vaikka 4 nallea Tapparan puolustuspäässä heti pleksin takana olisi asiallinen statement Tapsun eiliseen perseilyyn.
Tepsillä kun tuo videotuotanto onnistuu kaiken muun mediatuotannon kustannuksella niin nyt voisi joku yritys ostaa oikeudet yhteen mainoskatkoon jonka aikana halli pimennetään ja minuutin mittainen Horror-Jore lyhytfilmi pyörimään mediakuutiolleLöytyiskö jostain lisää Joren pukuja tai muita nalleja? Näitä voisi ripotella enemmänkin seisoskelemaan pleksin taakse. Voin olla yksi vapaaehtoisista.